Oma ehdotukseni on: PerusSomaliPuolue
Perustelu:
Koska emme ole enää maahanmuuttovastainen puolue, emmekä ole enää siis pelkkien kantasuomalaisten etuja ajamassa.
Ehdotuksia puolueemme uudeksi nimeksi
12
85
Vastaukset 12
- kenttä.miettii
Isä Timo on Suomen johtava PeruSSSomali?
- jag_tycker_om
Ruotsikielisten kansalaistemme ja kannattajiemme iloksi:
SnurraPäls - soininkin_mieleen
Miten olisi vaikkapa kansainvälinen nimi: FATMAP
FinnishAssToMouthAffectionParty
Eipähän piruiltaisi persuja perseviittauksilla enää ... hehehehhe - PeruskörttienPuolue
Minä ehdotan nimeä Peruskörtit, sillä onhan jopa suurella johtajallamme aivan tyylipuhdas körttijakaus, jota hän pitää kunnioituksesta oman körttiläisen pohjalaisperheensä muistoksi. Tietenkin hän on itsekin mieleltään körtti, mikä on aivan luonnollista körttijakauksen pitäjälle!
- jkhgfdsfg
perpanssit on kelpo nimi
- nimittäjä
Peruspakolaiset olisi ihan mainio.
- Vennamon_muistoksi
Historia kunniaan uusilla näkemyksillä vahvistettuna: SuomenMamurakastajienPuolue = SMP
- kiihkopuolue
Joko Peruspuolue (sanan "suomalainen" käyttö tässä yhteydessä vääristää käsitystä puolueesta) tai Fennopuolue (kiihkoilun vuoksi).
- Perpanssi
Koska persut ovat nimittäneet julkisestikin edellisten hallitusten maahnmuuttolinjaa dhimmeilyksi, mutta nyt siunaavat sen saman linjan: PerusDhimmit.
- jytkylle_merkitys
AnukseenAhtaajienPuolue
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133941
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27916Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s42803- 39715
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48674- 56586
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67578- 36568
- 76567
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57565