Yön persut

Joutuuko peruspersuja pelkäämään baareissa tai kaupungilla? Uskaltaako jokaiselle tässä maassa sanoa oman mielipiteensä asioista?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoWorrys

Nöösineidit ja -poitsut saavat höpöttää ihan rauhassa. Niin kuin teet tääläkin ;D

• älkääpeljätkö

Ei minua ainakaan tarvitse kenenkään pelätä vaikka Perussuomalaisia äänestinkin. Lounaspaikoissa kun tulee käytyä syömässä eri puolilla Suomea niin enpä ole kuullut juuri kenenkään puhuvan politiikkaa enkä itsekään juuri siitä puhu ellei joku tee aloitetta, kiistelemäänkään en hevin ryhdy. Soini sanoi vaalikampanja tilaisuudessa eräässä että me olemme ihan tavallisia ihmisiä ja meitä pidetään jotenkin kummajaisina. Oikein sanottu.

• Moneen_junaan

Millainen sitten on peruspersu, sellainenko kuin Jussi Halla-aho vai sellainenko kuin Teuvo Hakkarainen? Ensiksi mainittu on kova puheissaan, mutta ei vaikuta kovin väkivaltaiselta. Luultavasti vain punaistuisi tai alkaisi luennoida. Jälkimmäiselle en alkaisi mielipiteitäni kovin suoraan ilmoittelemaan, enkä Matti Putkosellekaan. Tony Halmeesta ei ole enää niin väliä.

• Joka_junaan

Sanoisin, että kukaan noista luetteleimistasi ei ole, eikä ollut peruspersu.

• kuplailija

Kyllä se niinpäin menee että jotkut tulevat silmille kun sanoo äänestäneensä persuja ja varsinkin Halla-Ahoa. On se kivaa täällä kallion kuplassa vähän huudattaa viherfasisteja

• Harvemmin se "viherfasisti" lyö, kuin pilottitakkipersu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2346
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      183
      1930
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1517
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      247
      922
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      82
      922
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      809
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      712
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      631
    Aihe