Joutuuko peruspersuja pelkäämään baareissa tai kaupungilla? Uskaltaako jokaiselle tässä maassa sanoa oman mielipiteensä asioista?
Yön persut
6
<50
Vastaukset
- NoWorrys
Nöösineidit ja -poitsut saavat höpöttää ihan rauhassa. Niin kuin teet tääläkin ;D
- älkääpeljätkö
Ei minua ainakaan tarvitse kenenkään pelätä vaikka Perussuomalaisia äänestinkin. Lounaspaikoissa kun tulee käytyä syömässä eri puolilla Suomea niin enpä ole kuullut juuri kenenkään puhuvan politiikkaa enkä itsekään juuri siitä puhu ellei joku tee aloitetta, kiistelemäänkään en hevin ryhdy. Soini sanoi vaalikampanja tilaisuudessa eräässä että me olemme ihan tavallisia ihmisiä ja meitä pidetään jotenkin kummajaisina. Oikein sanottu.
- Moneen_junaan
Millainen sitten on peruspersu, sellainenko kuin Jussi Halla-aho vai sellainenko kuin Teuvo Hakkarainen? Ensiksi mainittu on kova puheissaan, mutta ei vaikuta kovin väkivaltaiselta. Luultavasti vain punaistuisi tai alkaisi luennoida. Jälkimmäiselle en alkaisi mielipiteitäni kovin suoraan ilmoittelemaan, enkä Matti Putkosellekaan. Tony Halmeesta ei ole enää niin väliä.
- Joka_junaan
Sanoisin, että kukaan noista luetteleimistasi ei ole, eikä ollut peruspersu.
- kuplailija
Kyllä se niinpäin menee että jotkut tulevat silmille kun sanoo äänestäneensä persuja ja varsinkin Halla-Ahoa. On se kivaa täällä kallion kuplassa vähän huudattaa viherfasisteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1352380Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1941137Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1041011Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296854- 65833
- 53831
- 46809
- 84793
- 51723