Mitä teen? Ihastus tykkää toisesta

Sshbak

Tiedän että tämä on vanha ja kulunut aihe mutta pakko saada mielipiteitä muiltakin kuin kavereilta. Kiitos jos joku jaksaa lukea tämän ja vastata. Tilanne on tämä. Oon siis 18v nainen. Ihastukseni on 23v. Oon tuntenu hänet vuoden ja olen tapaamisen ensi metreiltä lähtien ollu ihastunut häneen. Hän on ihana, hauska, komea, lihaksikas, ystävällinen, pieni ripaus pahaa poikaa. Vastakaikua en ole häneltä saanut. tiedän että hänellä on muitakin tyttö kavereita paljon. Viikonloppuisin hengailemme yhteisten ystävien kanssa ja vietämme vain aikaa porukan kanssa. Olen antanut pieniä merkkejä mutta ei mitään. Moni muukin tyttö on yrittänyt kiinnittää huomiota häneen mutta ei mitään. Joskus olen ystävieni kanssa epäillyt hänen olevan homo. No sitten sydämeni meni tuhansiksi säpäleiksi kun sain kuulla yhteisen ystävien kautta mitä on tapahtunut. Ihastukseni oli eräänä viikonloppuna kaatanut astian (jossa oli tupakka ja etikka liemi) hänen alhaalla asuvan naapurin parvekkeen lasille. Nauroin ystävieni kanssa että x:lla on välähtänyt ja voi sitä naapurin vanhapiikaa. Sitten ihastukseni ja se hänen asuntonsa alakerran akka (joka olikin 22v eikä 40v vanhapiika niin kuin luulimme) olivatkin tutustuneen kun ihastukseni oli kuulemma korjannut sen akan pyörän (ilmeisesti korvaukseksi siitä sotkusta minkä aiheutti?) ja nyt olen kuulin ystäviltä että ihastukseni olisi ihastunut siihen hänen kerrosta alempana asuvaan naapuriinsa jonka parvekkeelle heitti sen liemi sekoituksen!! Olen helvetin vihainen ja surullinen ja en tiedä mitä tämä on. Siis se 22v muija on ruma läskikasa, ei meikkaa, huono pukeutuminen ja aivan nörtti luuseri joka tuskin on koskaan seurustellut. Miten helvetissä ihastukseni voi tykätä hänestä kun parempia on tarjolla?!?! Tänään kun menimme ison porukan kanssa viettämään iltaa ihastukseni luokse hän vain jutteli puhelimeen ja huusi naiselle jotain parvekkeella. Sitten hän meni sen rumiluksen luo. Siinä vaiheessa minä lähdin kyyneliä pidätellen kotiini ja tässä sitä nyt kirjoitan. Ystäväni laitto viestiä että x on edelleen siellä vaikka jätkät ovat pyytäneet häntä jatkamaan iltaa. Miten vitussa ihastukseni voi olla sen luuserin kanssa??? Kertokaa mielipide mitä teen? Miten saan ihastukseni takaisin? Kerronko hänelle että pidän hänestä jos hän sitten unohtaisi sen akan? En ymmärrä miten tämä näin meni Tästä piti tulla hauska ilta ystävien kanssa ja tässä minä olen kotona pidätellen kyyneleitäni että ihastukseni on sen ämmän luona! Mikä minussa on vikana? Mikä meni pieleen? :-(

7

3990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuijatosinuija

      *Miten helvetissä ihastukseni voi tykätä hänestä kun parempia on tarjolla?!?!* Oliskohan se vika tässä? Olet siis parempi? Millä tavalla?

      • Sssksi

        Koska olen kaunis ja hän on ruma. Minä olen laiha, hän on iso valas. Minä osaan pukeutua nätisti, ja hän voi yhtä hyvin pukeutua jätesäkkiin. Siinä on paljon syitä miksi ihastukseni on päästään vialla tykäten siitä luuseri nörtistä jolla ei ole edes ajokorttia tai pyörää :D


    • Drew

      Tuon viestin perusteella veikkaisin että ruma persoonallisuutesi saattaa olla syynä. Etene elämässäsi ja yritä vaikka etsiä yhtä ruma luonteinen henkilö ihastukseksesi niin saattaa napatakin :)

    • Duskull

      Mä teen äkillisii johtopäätöksii jonka vuoksi leimasin ihastukseni tykkäämään toisesta, sillä hän kommentoi toisen tytön ig:hen sydämmii... VITTU olin silloin rikki. ja kesällä unohdin hänet, loppukesästä poika tuli juttelee mulle ja me muutettii just pariviikkoo ennen pojan jutulle tuloa Helsinkiin. Minun ansiostani: halusin pois sen kusipään luota joka hurmasi ihastukseni ja juuri kun ihastukseni teki aloitteen kanssani, minua ei enää kiinnostanut ja olimme muuttaneet edelleenki sinne stadiin ;(

    • Katopeiliin

      Moni kakku päältä kaunis mutta sisältä mätä!! EI KAIKKI ALA SEURUSTELEMAAN PELKÄN ULKOKUOREN KANSSA KYLLÄ SIELLÄ PÄÄN SISÄLLÄKIN PITÄÄ JOTAIN OLLA!!!!!!!!!!!!!!

    • Ugly_u

      Aloittaja on ruma sisältä. Kuhan sinulla tulee ikää lisää, niin ehkä huomaat että kaikki ei pyöri ulkonäön ympärillä. Jos olet noin ruma sisältä kuten kirjoituksestasi käy ilmi, haukut jotain sinulle tuntematonta naista ämmäksi. Mitenhän sinua nimitellään selkäsi takana?

    • Rikkimuttakoitankestää

      Ihastukseni kertoi tykkäävänsä toisesta ja toisella ilmeisesti myös tunteita, mutta hyväksyn tilanteen koska ihastukseni on myös ystäväni 🙂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe