Mietiskelen.......

Heli_____

MitäKöhän ajattelet näistä mun viesteistä täällä.. :DD Mutta kaikki mistä kirjoitan on oikeasti totta.

58

3112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heli____

Ja puhuin sille yhdelle vain epäilyksestä, en sanonut mitään varmaksi...

• arvaanettävarmaan

Mediheli?

• HeliKopteripryyyyy
        arvaanettävarmaan kirjoitti:

Mediheli?

hahahhahahhahahahhahahahah

• Heli____
        HeliKopteripryyyyy kirjoitti:

hahahhahahhahahahhahahahah

Voi, että oli hulvatonta juttua.

• pryyyyy
        Heli____ kirjoitti:

Voi, että oli hulvatonta juttua.

tähän aikaan yöstä niin kyllä

• hmmm_

Ajattelen perunaa

• Heli_____

Mitä lajiketta? :)

• ehdottomasti_

Puikulaperunat.

• Heli_____
        ehdottomasti_ kirjoitti:

Puikulaperunat.

:DD

• eiollu

Noin hauska juttu XD

• Heli____

Vaikea varmaan uskoa.... Lueppa tuo alotus: Ja katoppa ekan vastauksen nimimerkin kolmea viimeistä kirjainta. Ne on nimikirjaimia. Vastannut itselleen "toisessa persoonassa." Siis kaikki nuo viestit on siltä itseltään. Se tietää sinunkin käyvän täällä.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13588810

• enolekäynyttäällä

Hannu Kiimako?

• Heli____

"Mitäs sieltä suomi24:stä löytyy"

• Heli____
        Heli____ kirjoitti:

"Mitäs sieltä suomi24:stä löytyy"

Kirjotellut sinunkin nimeä tänne hämmentääKseen sinua.

• hienojuttu_

Reinotossu

• Heli_____
        hienojuttu_ kirjoitti:

Reinotossu

? :D

• reinotossut

Ovat mukavia kenkiä. Niitä voi pitää niin talvella, kuin kesälläkin.

• Heli____

Mutta katotaanpa, niin aamulla löytyy jonkun sen nimisen profiili. Ettei vaan jää mistään vähääkään kiinni. Eipä ois ainut sen tekemä feikkiprofiili tai feikkihenkilöllisyys.

• maailmassaon

Monta niin feikkiä asiaa.

• Heli_____
        maailmassaon kirjoitti:

Monta niin feikkiä asiaa.

https://plus.google.com/116745793916594666513/posts

https://twitter.com/corgipupunen

http://uudetvaiheet.blogspot.fi/2015/05/neurokirjon-henkiloita-syrjitaan.html

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=324268241098655&set=a.111101712415310.1073741825.100005464452101&type=1&permPage=1

http://www.uskoontulo.net/todistus_henna_makkonen.html

Tuossakin on yksi sen "alter ego" Henna Makkonen, jota ei ole oikeasti edes olemassa. Käyttää jonkun lievästi kehitysvammaisen tytön kuvia tuossa hommassa. Jos lukee esim. tuota blogia tarkkaan huomaa heti, että se ei ole oikeasti nuoren ihmisen kirjoittamaa, saati sitten lievästi kehitysvammaisen tai aspergeria sairastavan, tai edes naisen, koska sen blogissa on ollut esim. niin pervoja ja outoja seksuaalissävytteisiä juttuja ja ajatteleeko tuon näköinen tyttö edes semmoisia, saati sitten kirjoita johonkin blogiin.

Ja tuo "Henna" muka trollaa esim. yhdellä toisella sivustolla ja tiedän satavarmasti, että tuon näköinen tyttö ei kirjoita semmoisia juttuja mitä siellä sivulla on näkynyt. Ja muutenkaan asperger-ihmiset harvemmin käyttävät somea tai kirjoittavat blogia, koska he eivät pahemmin välitä sosiaalisesta elämästä. Eikä ne kirjoita todellakaan semmoisia juttuja mitä on siellä sivustolla tai blogissa ollut.

Tuo on tosi pitkälle viety juttu, huomaa esim. tuosta facebook-profiilista. Todellisuudessa suuri osa "Hennan" "itseottamista" kuvista on otettu videopuhelusta kuvankaappauksena ja esim. nuo tavarat mitä "Henna" mukamas myy on luultavasti lahjoja, joita on esitellyt innoissaan lahjojen lähettäjälle eli H:lle.

Uskon että kuvissa esiintyvä tyttö ei ole Suomesta, koska en usko, että H uskaltaisi laittaa suomalaisen tytön kuvia tuohon hommaan, koska eihän se voisi tietää, että jos se näkisi omat kuvansa jossain feikkiprofiileissa ja blogeissa ja ilmottaisi siitä eteenpäin. Veikkaan, että on Norjasta, koska H on opetellut norjan kieltä. Ja uskon että toimii jonkinlaisena tukihenkilönä tuolle tytölle, vaikka oikeasti käyttää sitä vaan hyväksi ainakin käyttämällä sen kuvia väärin.

Ja kaiken tämän olen saanut tietooni itse päättelemällä ja tunnistamalla nuista jutuista H:n kirjoitustyylin, ei ole tarvinnut "stalkata" yhtään mitenkään vaan käyttämällä hoksottimia, laskemalla 1 1, ihmistuntemuksella jne. Ja jos olen väärässä, niin voitte vapaasti tehdä minusta vaikka kunnianloukkaussyytteen, jos haluatte. Tai soittakaa valkotakkiset, mutta kuka tahansa taitavampi psykologi huomaisi itsekin tuosta Henna-jutusta saman asian, että ei ole oikea henkilö. Ja huomaisi myös H:sta että ei ole mitenkään terve ihminen. Ja tässä ei ole edes kaikki mitä tiedän ja kaiken olen saanut tietooni pelkästään päättelemällä asioita. Ja en ole missään väärässä. Katsotaanpa, häviääkö nuo "Hennan" profiilit yön aikana, onneksi minulla on kuvankaappauksia todisteena.

Hyvää yötä.

• Heli_____
        Heli_____ kirjoitti:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=324268241098655&set=a.111101712415310.1073741825.100005464452101&type=1&permPage=1

Tuossakin on yksi sen "alter ego" Henna Makkonen, jota ei ole oikeasti edes olemassa. Käyttää jonkun lievästi kehitysvammaisen tytön kuvia tuossa hommassa. Jos lukee esim. tuota blogia tarkkaan huomaa heti, että se ei ole oikeasti nuoren ihmisen kirjoittamaa, saati sitten lievästi kehitysvammaisen tai aspergeria sairastavan, tai edes naisen, koska sen blogissa on ollut esim. niin pervoja ja outoja seksuaalissävytteisiä juttuja ja ajatteleeko tuon näköinen tyttö edes semmoisia, saati sitten kirjoita johonkin blogiin.

Ja tuo "Henna" muka trollaa esim. yhdellä toisella sivustolla ja tiedän satavarmasti, että tuon näköinen tyttö ei kirjoita semmoisia juttuja mitä siellä sivulla on näkynyt. Ja muutenkaan asperger-ihmiset harvemmin käyttävät somea tai kirjoittavat blogia, koska he eivät pahemmin välitä sosiaalisesta elämästä. Eikä ne kirjoita todellakaan semmoisia juttuja mitä on siellä sivustolla tai blogissa ollut.

Tuo on tosi pitkälle viety juttu, huomaa esim. tuosta facebook-profiilista. Todellisuudessa suuri osa "Hennan" "itseottamista" kuvista on otettu videopuhelusta kuvankaappauksena ja esim. nuo tavarat mitä "Henna" mukamas myy on luultavasti lahjoja, joita on esitellyt innoissaan lahjojen lähettäjälle eli H:lle.

Uskon että kuvissa esiintyvä tyttö ei ole Suomesta, koska en usko, että H uskaltaisi laittaa suomalaisen tytön kuvia tuohon hommaan, koska eihän se voisi tietää, että jos se näkisi omat kuvansa jossain feikkiprofiileissa ja blogeissa ja ilmottaisi siitä eteenpäin. Veikkaan, että on Norjasta, koska H on opetellut norjan kieltä. Ja uskon että toimii jonkinlaisena tukihenkilönä tuolle tytölle, vaikka oikeasti käyttää sitä vaan hyväksi ainakin käyttämällä sen kuvia väärin.

Ja kaiken tämän olen saanut tietooni itse päättelemällä ja tunnistamalla nuista jutuista H:n kirjoitustyylin, ei ole tarvinnut "stalkata" yhtään mitenkään vaan käyttämällä hoksottimia, laskemalla 1 1, ihmistuntemuksella jne. Ja jos olen väärässä, niin voitte vapaasti tehdä minusta vaikka kunnianloukkaussyytteen, jos haluatte. Tai soittakaa valkotakkiset, mutta kuka tahansa taitavampi psykologi huomaisi itsekin tuosta Henna-jutusta saman asian, että ei ole oikea henkilö. Ja huomaisi myös H:sta että ei ole mitenkään terve ihminen. Ja tässä ei ole edes kaikki mitä tiedän ja kaiken olen saanut tietooni pelkästään päättelemällä asioita. Ja en ole missään väärässä. Katsotaanpa, häviääkö nuo "Hennan" profiilit yön aikana, onneksi minulla on kuvankaappauksia todisteena.

Hyvää yötä.

Ja jos olen jossain väärässä, niin lupaan syödä lautasellisen paskaa.

• Heli_____
        Heli_____ kirjoitti:

Hyvää yötä.

Ja voi olla myös, että kuvissa esiintyvä tyttö ei ole enää elossakaan.

• Heli____
        Heli_____ kirjoitti:

Ja voi olla myös, että kuvissa esiintyvä tyttö ei ole enää elossakaan.

Siis, että siksikin uskaltaa käyttää sen kuvia. Saattaa olla myös Venäjältä tai Virosta tuo tyttö.

• hehehehehe
        Heli_____ kirjoitti:

Ja jos olen jossain väärässä, niin lupaan syödä lautasellisen paskaa.

Sen kun tekisit :DD

• Heli____
        hehehehehe kirjoitti:

Sen kun tekisit :DD

Tekisin. Meinasin ensin luvata syödä hatun, mutta sitä en pystyisi syömään, niin en uskaltanut luvata.

• Heli____

Sillä on ihan vitunmoinen "sirkus" täällä. Nyt vähän hiljentynyt koska muutkin tietää tästä.

• everyday

I'm sirkus afro tattatadadadadadda sirkus

• Heli____

Se on tosi sairas oikeasti.

• siiskuka

Kerrokerro kuvastin, ken on maassa kaunihin...

• enemmänyritystä

Heli on tommonen provosoinnin nostattaja. Pieleen menee.

• Heli____

Jaaha. Ihan miten vaan.

• NykäsenMatikalla

Hyvät ihmiset, ei täällä kukaan voi tietää mistään mitään! Arvailla aina voi, mutta silloinkin mahdollisuus voi olla suhteellisen pieni, aboutti rallaa noin fifty/sixty

• arvaaveikkaa

Heitä vaikka arpaa

• Heli_____

Kuulostaa nyt varmaan itserakkaalta, mutta mulla on tosi hyvä päättelykyky ja olen esim. tosi hyvä ihmistuntija ja tiedän tosi paljon eri sairauksista ja ihmisestä muutenkin, koska olen lukenut paljon. Olen siis aika fiksu, vaikka ulospäin vaikutan varmaan aika höppänältä. Ja olen kauan näitä juttuja seurannut, niin siksikin tiedän ja kelle tahansa ois auennut tämä homma täällä samassa ajassa.

• samatsanat

Täällä kuomasein

• Heli____

Se valehtelee kaikesta ja saa vääristeltyä kaiken aivan päälaelleen ja se varmasti uppoaa suurimpaan osaan ihmisistä, koska se on niin "supliikki" mies.

• nowoihellanlettas

Kun on nyt niin tosi touhua.

• Heli_____

Minä taas olen tuntemattomampien kanssa niin ujo, että saatan vaikuttaa tylyltä ja ylimieliseltä ja eiköhän kaikki usko mieluummin sitä jonka tuntevat mukavana tyyppinä, kuin sitä toista jonka tuntevat tylynä.

• Heli____
        nowoihellanlettas kirjoitti:

Kun on nyt niin tosi touhua.

Olet aika lapsellinen. Yrität varmaan vittuilla tai olla hauska, mutta annat vaan itestäs typerän kuvan.

• nosorisori

Pitääks aina näyttää järkevälle?

• Heli____
        nosorisori kirjoitti:

Ei tarvi ja tuskin näytätkään. Ei sillä, että ite näyttäisin.

• missäänNimessä
        nosorisori kirjoitti:

ei ei ei

• yepyepyep
        Heli____ kirjoitti:

Ei tarvi ja tuskin näytätkään. Ei sillä, että ite näyttäisin.

Oikeella mennään

• Heli____
        yepyepyep kirjoitti:

Oikeella mennään

Jos sinä kommentoija olet vielä hereillä, niin haluatko jotenkin muuten kommentoida tätä juttua, kun olet kuitenkin näköjään seurannut tätä ketjua tarkkaan?

• Heli_____

Eli en siis ihmettele tai syytä ketään, joita viedään kuin pässiä narussa, koska kyllä sitä fiksumpikin on mennyt joskus lankaan ja näköjään uppoaa suureen osaan ihmisiä, joiden pitäisi olla alan ammattilaisia. Öitä.

• Heli____

En linkittäisi nuita profiileita ja blogeja tänne, jos en olisi varma tästä jutusta ja se mies on itse nuita levitellyt siellä toisella sivustolla. Voiko ihminen olla terve, jos on tarve tuollasiin "feikki-identiteetteihin" ? Mulle ainakin tulee mieleen salkkareista Marianna, joka halus olla Heidi ja kidnappas kavereitaan ja sai Sergein näyttämään hullulta uskottelemalla kaikkea. Ja niin kauanhan kaikki usko Mariannaa kaikessa ja sitten lopulta paljastu kaikki. Harvemmin tämmösiä juttuja nyt oikeassa elämässä tapahtuukaan!!!

• Heli____

Mutta kyllä niitä tapahtuu, koska jostainhan nuo sarjat saa innostuksensa! Se on psykopaatti. Psykopaatit ei ole aina mitään hulluja murhaajia tms. ne voi tehdä myös "pikku" rikoksia. Luulin aiemmin, että se ei olis niin paha tapaus vaan olisi vaan narsisti, mutta narsistitkaan ei kykene tai niillä ei ole tarvetta tehdä tuollasia juttuja mitä se tekee ja ne on yleensä avoimesti kusipäitä.

• Heli____
        Heli____ kirjoitti:

Mutta kyllä niitä tapahtuu, koska jostainhan nuo sarjat saa innostuksensa! Se on psykopaatti. Psykopaatit ei ole aina mitään hulluja murhaajia tms. ne voi tehdä myös "pikku" rikoksia. Luulin aiemmin, että se ei olis niin paha tapaus vaan olisi vaan narsisti, mutta narsistitkaan ei kykene tai niillä ei ole tarvetta tehdä tuollasia juttuja mitä se tekee ja ne on yleensä avoimesti kusipäitä.

Esim. minussa itessä on narsistisia piirteitä (kaikissa ihmisissä on jonkun verran) , ja myös paha stressi voi aiheuttaa ihmisissä narsistisuutta tai narsististen piirteiden lisääntymistä. Ja en koskaan kykenis tai mulla ei olis tarvetta esiintyä toisina ihmisinä netissä tai tehdä mitään vitun feikkiprofiileita muiden kuvilla, tai niitä muita asioita mitä se tekee. Tai kirjoitella mitään pedaritrolleja tai huoritella ja lutkitella yms. ja kaikesta en tähän laita.

• Heli_____

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13610125

Tuonkin aloituksen se on kirjoittanut. Tuo tämätäältätähän on yksi sen nimimerkeistä.

Ja kyllä se osaa varsin hyvin kirjoittaa oikein, se osaa kirjoittaa todella hyvällä kieliopilla ja kappalejaot ja kaikki ajatusviivat handlaa, kirjoittaa kuin Ruuneberi niitä juttujaan.

• onkonekinsun

ai noi pedofiilijutut? ja huorajutut?

• Heli____

Ai siis mun? No ei? Onko ne sun?

• Heli_____

http://paavodynn.blogspot.fi/2015/02/se-on-dynnin-puavo-tialta-amerikasta.html

Ja tuokin on yksi sen blogi. Tiälläki on viäntäny tuolla feikki-savon murteella.

Sillä on vaikka kuinka monia nuita ihmeblogeja ja feikkiprofiileita.

Sen mielestähän "se kertoo älykkyydestä, että pystyy ylläpitämään kaikkia valheitaan" kirjoitti tänne niin.
      Mun mielestä se kertoo aika pahasti pipistä päästä, että tekee tuollasia hommia.

• hahahahehehe__

Aika hyvä ;D

• Heli_____

Tuo blogi ei nyt niin paha ole koska tuossa ei ole kenenkään ihmisen kuvia, mutta on tuokin vähän outo. Miksi on tarvetta tehdä tuollasia?

• koskaehkä

Tylsyys?

• Heli_____
        koskaehkä kirjoitti:

Tylsyys?

En tiedä mutta tuo kuvallinen juttu ei mene tylsyyden piikkiin. Vai meneekö sinusta?

• entiiijä

Kai siinä jotain muutakin voi olla takana

• Heli____

Ja terveisiä sinne paikkaan, jos luette tätä, että tosi monille "näkymättömille" jutuille löytyy selitys yksinomaan siitä ihmisestä. Minusta on esim. tuntunut, että yksi työkaveri on siellä ollut jotenkin syrjitty? En tiedä kuvittelenko, mutta olen aistinut, että on jotekin koitettu jättää porukasta ainakin saman sukupuolen kesken. No, siihen on selityksenä se että H kadehtii suunnattomasti sitä kuinka paljon tämä henkilö esim. käy ulkomailla, ja sille riittää ihan mitätön syy, että se kokee jonkun "uhkanaan" ja kokee oikeudekseen kääntää porukan tätä ihmistä vastaan. On myös havitellut hänen työtehtäviään siellä paikassa. Ja pomoaan on syytellyt omasta "huonosta olostaan" työpaikalla palstoilla ja irl nuoleskelee työkseen sen persettä ja oikeasti kadehtii häntäkin todella paljon. On myös koittanut uskotella, että hänen samalta paikkakunnalta oleva miespuolinen kaverinsa täällä näitä sekoja juttuja kirjottaisi. Ja monien kuntoutujien huono vointi on johtunut hänestä. Ja siksi sieltä on paljon porukkaa lähtenytkin pois. Näille kaikille asioille en voi löytää todisteita, mutta olen näistäkin aika varma.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4159
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2355
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1406
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      953
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe