Meillä on vanha lääkärinkirja vuodelta 1977 siinä sanotaan näin. Maailman terveysjärjestöjen asiantuntijat ovat katsoneet normaalin verenpaineen ylärajaksi 160/95 elohopeamillimetriä (mmHg). Aihe kiinnostaa sikäli kun lehdessä oli juttua kuinka turhaa ihmisille syötetään lääkkeitä. Kun lääkärit on sidoksissa lääketehtaisiin. Itsellä ja koko suvulla aina kun jotain häikkiä on paineissa ei niitä ole paljoa yhtään. Tyttärellänikin raskauden viime metreillä luvut oli 85 ja 55. Itse olen saman muotoinen kun viimesillään raskaana oleva luvut on 135/83 177 ja 113. Viimeiset on pituus ja paino. Kaikki muutkin arvot on kuin nuorella vaikka olen eläkeiässä. Luvut on kyllä paljon omista nuoruusvuosista kohonneet. Mutta niin on sykekin 44 - 65. Pitäähän se iso sydän kunnon paineet. Joku lääkäri sanoi että teillä on sairaaloisesti laajentunut sydän. Sanoin ei takuulla vaan treenattu sydän. Nuorena olin aina fillarin selässä tai hiihtolenkillä.
Onko olemassakaan ns. normaalia verenpainetta.
epäto
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708