Nyt ymmärrän mitä tuo täällä paljon puhuttu kyykytys tarkoittaa. Se on sitä että myydään asiakkaille tuote joka on täynnä valmistusvirheitä ja sitten laskutetaan asiakkailta nämä korjaukset. Siinä on kuluttavaa kyykytetty oikein kunnolla, saadaan ikään kuin myytyä kahteen kertaan auto. Itse en kyllä tule näitä kyykkymerkkejä ostamaan.
kyykyttäminen
25
249
Vastaukset
- syväkyykky
Jos jalkopää leviää, se on puolikyykky ja jos myös DSG hajoaa, se on sitten jo täyskyykky.
- kyykkypalvelu
siitähän tulee superkyykky
- TheStig
Mutta mikä on se kun japsiromun turvatyyny tappaa kuskin?
- BigBang
TheStig kirjoitti:
Voitaisiin sitä kutsua vaikka hyperkyykyksi.
- skodaguru
TheStig kirjoitti:
Se on tilastoharvinaisuus, tai kuskin laiskuutta jos ei ole noudattanut takaisin kutsua.
- kymmenen_työllistäjä
skodaguru kirjoitti:
Se on tilastoharvinaisuus, tai kuskin laiskuutta jos ei ole noudattanut takaisin kutsua.
Tilastoharvinaisuudet kiihottavat palstan pennuiksi jääneitä, varsinkin, jos puhutaan jonkun muun autosta. Firmani kuudesta Skodasta kaikki ovat ehjiä (ja niitä kuljettavat aikuistuneet osaavat ammattilaiset). Minkähän tilastoharvinaisuuden tästä joku vajakki vielä kehittääkään.
- hyppäpoishyppääpois
Nythän sitten enää jännittää se mistä ensimmäiseksi ketju hyppäsee. Siinä hyvä arvailuleikki firmasi työntekijöille
- kymmenen_työllistäjä
hyppäpoishyppääpois kirjoitti:
Nythän sitten enää jännittää se mistä ensimmäiseksi ketju hyppäsee. Siinä hyvä arvailuleikki firmasi työntekijöille
Mikä ketju?
- seataudiskodaVWsama
kymmenen_työllistäjä kirjoitti:
Tilastoharvinaisuudet kiihottavat palstan pennuiksi jääneitä, varsinkin, jos puhutaan jonkun muun autosta. Firmani kuudesta Skodasta kaikki ovat ehjiä (ja niitä kuljettavat aikuistuneet osaavat ammattilaiset). Minkähän tilastoharvinaisuuden tästä joku vajakki vielä kehittääkään.
Eikös firman autot sopimuksen piikkiin korjata vaikka koko moottori hajoaa.
Yksityiset ne kärsii VW viat..
Taas kehuja valehtelee ja kääntää asiat Saksan malliin? - Ainanäitäriittäävaan
kymmenen_työllistäjä kirjoitti:
Taas uusi luuseri löytänyt palstalle. " kymmenen_työllistäjä " Ainoa mitä sinäkin työllistät on korkeintaan poliisit ja sosiaalityöntekijät !
"Firmani kuudesta Skodasta...." Tämähän on jo ehdottomasti kevään Top 5 tilastoon kuuluva älynvälähdys.
Onko Monopoli-pelissä nykyään jo Skodia?
- takatyöntöinen
Ihan totta. Ja tuossa ovat newtonmetrit keskeisessä asemassa, kuten aiemmista jorinoista olet huomannut.
- Slobodan.S.Kyykkö
Skoda on ollut ja tulee olemaan kyykkymerkkien kuningas
- ähätiähäti_vai_kuinka
Kylläpä sinua harmittaa. Kateus on vahva voima.
- kyykkäri
Sanoisin jopa että varsinainen slaavilyykky
- turhaa_jorinaa
kyykkäri kirjoitti:
Sanoisin jopa että varsinainen slaavilyykky
Olisit voinut jättää sanomatta.
- joku_tolkku_sentään
Jos on tuollatavoin ymmärrykseltään vajavainen, luulisi lipsahtavan mieleen, ettei sitä kaikille toitota.
- käsikorvallekyykytys
Opel kuski kyykytti aamulla kerrostalon pihalla TSI octavia kuskin oikein kunnolla. Luulin ensin että tervehtii jotenkin kun nosti käden korvalla naapurin käynnistäessä skodaa. Mutta sehän olikin täys kyykytys, jakoketjun raplatustahan siinä kuulosteltiin.
- uusiakyykytyksiä
Kyykytystä voi vielä tehostaa hieromalla seteliä sormien välissä samalla kun tekee kuulostelueleen. Liikennevaloissa voi myös näyttää nämä merkit viereiselle skoda kuskille jos epäilee tämän yrittävän jotakin rakettilähtö kyykytystä.
- hgbgbfbf
Eli kyseinen Opel-kuski on pelkkä aivoton kakara. Varsinkin, kun kukaan muu kuin sinä ei tuota elettä ymmärrä tai pitää tuota mielisairaan (mikä hän todennäköisesti onkin) elehdinnältä.
- käsikorvallekyykytys
No tuo skodan omista arvosteli muutama vuosi sitten tämän opelin ostaneen auton aivan epäluotettavaksi. Epäilen että oli mukana myös jotakin henk koht kuittailua. Sivusta sruranneena varsin huvittavaa kyllä.
- gfgfvfff
Tällaiset aloitukset ja postaukset ketjussa kertovat siitä, että tämäkin palsta on täynnä typeriä kakaroita. Ihan sama, vaikka olisi 50-vuotias henkilö, on hän silti pelkkä kakaramainen ääliö, jos rupeaa kehuskelemaan tiettyjä automerkkejä ja haukkuu kaikkia muita merkkejä. Ylipäätään autolla kerskailu on idiotismia.
- ArvotUusiksi
Auto on vain kulkuväline. Painakaa tämä jo vihdoin paksuun kalloonne.
- Vain-ehjä-kulkee
Mutta kun sillä kulkuvälineellä ei voi kulkea jos se on rikki. Minä olen painanut kallooni sen, että ei ikinä vag.n Tsi -Dsg -öljyvuoto romua jos haluaa luotettavan auton. Siksi ajan japanilaisella.
- skeidatkyykköön
Vain-ehjä-kulkee kirjoitti:
Mutta kun sillä kulkuvälineellä ei voi kulkea jos se on rikki. Minä olen painanut kallooni sen, että ei ikinä vag.n Tsi -Dsg -öljyvuoto romua jos haluaa luotettavan auton. Siksi ajan japanilaisella.
Nimenomaan. Rikkoutuneella Skeidalla ei pääse liikkeelle. Skeida ei hoida sitä ainoaa tehtäväänsä, kuljettaa matkustajia ja tavaroita paikasta toiseen. Vaan sensijaan rikkoutuu.
- Hoh_hoijaa_jne
Boooooriiiiiing
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988