Olen tullut toiselta paikkakunnalta Karviaan ja olen kiinnostunut käykö Karvian kukassa paljon asiakkaita.
Karvian kukka
35
3548
Vastaukset
- Feikkii
No on sullaki ongelma, mene itte kattoon, ettei tartte täälä kysellä tyhmiä. Tai täähä onki feikki.
- floorat
Käy.todella hyvä yritys ja loistava henkilökunta.terve menoo kaupoille.
- asiakas1213
Pakkohan siellä on joskus asioida, Taitaa suurimman osan viimeinen matka olla Karvian kukan vastuulla.
Kyllä käy, kukkaset ja taimet hyviä ja kestäviä. Juhliin saa aivan ihania asetelmia ja hyvää palvelua.- huvitus
Ihan on taimia joka lähtöön ja taatusti saa upean pihan kun käy siellä kaupoilla. Suosittelen.
- regarths
Tällaisissa tilanteissa tulee aina mieleen Tullin Kukka, jossa ei enää tosin käy paljon asiakkaita, koska rakennus on jo aikapäiviä sitten purettu. Joskus 1990-luvun lopulla olisi ollut vielä mahdollisuus käydä laskemassa asiakkaita.
- 7oikein
Raatopekka on kova lottoomaan.
- 1jokeri
ja muutenkin mukava mies...
- nvy76
taitaa olla karvian rikkain mies
- fklr
nvy76 kirjoitti:
taitaa olla karvian rikkain mies
on se,ja viisain
- UYRV
Kukkakaupan Pekka on kiireellinen mies.
- stiller
minä en käy ellei aivan pakko... ja metriäkään se herra ei aja kun minusta aika jättää
- kjdsgj
Kateuttako?
- stiller
kjdsgj kirjoitti:
Kateuttako?
ei todellakaan. ei vastenmielisempää ihmistä ole kuin se!!
- elävienkirjois
Oon aiva samaa mieltä, vaikka rehukärrylläki ennemmin mut hautajaisiini kuskattais, mutta ei sen miehen mersulla.
- omatahtojulki
elävienkirjois kirjoitti:
Oon aiva samaa mieltä, vaikka rehukärrylläki ennemmin mut hautajaisiini kuskattais, mutta ei sen miehen mersulla.
Kannattaa nyt elinaikanaan, tehdä jokin kirjallinen paperi perillisille, etteivät sitten surun hetkellä ota paikallista yrittäjää viimeiselle matkallesi. Kuolema on sellainen tilanne, että siinä enään paljonkaan ole itsellä sanomista. Tuskimpa enään hengettömänäkään mersua karehdit...
- ihmellist
Mitä pahaa hän on tehnyt.
- mäkinihmettelen
Sitä mäkin ihmettelen. Itse olen ainakin saanut hyvää palvelua. Elämäni olen liikkeessä asioinut, eikä koskaan ole ollut mitään valittamista. Henkilökunta mukavaa ja asintuntevaa ja johtaja ihan asiallinen tyyppi.
Nuo haukkujat pelkäävät, että hautaustoimistolla ja kukkien myynnillä rikastuu, ei siinä muuta ole. - kfshk
Olisiko kiinteistökaupassa tehnyt isomman tarjouksen...siitähän eräiden kauna johtuu.
Ainakin itse olen hautaustoimistosta hyvän palvelun. Itse ei ole tarvinnut murehtia mistään. - Anonyymi
kfshk kirjoitti:
Olisiko kiinteistökaupassa tehnyt isomman tarjouksen...siitähän eräiden kauna johtuu.
Ainakin itse olen hautaustoimistosta hyvän palvelun. Itse ei ole tarvinnut murehtia mistään.Olen viimeiset 40vuotta saanut todella hyvää palvelua, käyn liikkeessä viikottain. Todella ystävällisiä ja ammattitaitoisia yrittäjiä.
- MMMJh
Ottakoon lisää bensaa jos tarvii
- Anonyymi
Vainajan ja omaisten kohtelu todella ala-arvoista.
- Anonyymi
Missä jaa karvias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä jaa karvias
Juu todella. Hauturilla rahan kiilto silmis, kunnioituksesta ei tietoakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu todella. Hauturilla rahan kiilto silmis, kunnioituksesta ei tietoakaan
Voihan hautaustoimiston ottaa vaikka Inarista jos niin haluaa. Ei ole pakko läyttää oman paikkakunnan palveluita.
Nyt ainakin voi kahdesta valita omalla paikkakunnalla.
- Anonyymi
Onneksi on jo toinen joka hoitaa asiat kunniallisesti, hyvä Iso-Jussi
- Anonyymi
Täällä on nyt iso Jussi Trollaus tai ainakin kova yritys käynnis.
- Anonyymi
Onhan jo toimitilat kirkolla jos et ole sattunut huomaamaan ja yläris iso juttukin
- Anonyymi
Jussi on iso juttu pieni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi on iso juttu pieni
Aina ollut täydellinen ja lämminhenkinen palvelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ollut täydellinen ja lämminhenkinen palvelu.
Asun muualla, mutta aina kun poikkean kylällä tulee asioitua liikkeessä. Hyvä ja ystävällinen asiakasta kunnioittava palvelu. Hinnaltaan huokea. Miellyttävä ilmapiiri.
- Anonyymi
Tämä keskustelu heräsi taas eloon.
- Anonyymi
On jotenkin erikoinen toi avaus. Joku Jussi aloittanut. Eikä kukaan huomaa.
- Anonyymi
Erikoinen aloitus paljastaa kehnon yrityksen virittää keskustelu, jotta voi sitte itte jatkaa omia höpinöitään.
Vaikuttaako jonkun yrityksen oven avausmäärät jotenkin ao:n ’valintoihin’?
Älkää nyt hyvät ihmiset osallistuko näin ala-arvoiseen keskusteluun, mikäli kunnioitatte yleensä yhtään mitään. - Anonyymi
Suurin osa keskusteluista kai säilyy.
- Anonyymi
Pekka laaksonen on kiva ja se on rikas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768