Karvian kukka

UHHNB

Olen tullut toiselta paikkakunnalta Karviaan ja olen kiinnostunut käykö Karvian kukassa paljon asiakkaita.

35

3548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feikkii

No on sullaki ongelma, mene itte kattoon, ettei tartte täälä kysellä tyhmiä. Tai täähä onki feikki.

• floorat

Käy.todella hyvä yritys ja loistava henkilökunta.terve menoo kaupoille.

• asiakas1213

Pakkohan siellä on joskus asioida, Taitaa suurimman osan viimeinen matka olla Karvian kukan vastuulla.
      Kyllä käy, kukkaset ja taimet hyviä ja kestäviä. Juhliin saa aivan ihania asetelmia ja hyvää palvelua.

• huvitus

Ihan on taimia joka lähtöön ja taatusti saa upean pihan kun käy siellä kaupoilla. Suosittelen.

• regarths

Tällaisissa tilanteissa tulee aina mieleen Tullin Kukka, jossa ei enää tosin käy paljon asiakkaita, koska rakennus on jo aikapäiviä sitten purettu. Joskus 1990-luvun lopulla olisi ollut vielä mahdollisuus käydä laskemassa asiakkaita.

• 7oikein

Raatopekka on kova lottoomaan.

• 1jokeri

ja muutenkin mukava mies...

• nvy76

taitaa olla karvian rikkain mies

• fklr
        nvy76 kirjoitti:

taitaa olla karvian rikkain mies

on se,ja viisain

• UYRV

Kukkakaupan Pekka on kiireellinen mies.

• stiller

minä en käy ellei aivan pakko... ja metriäkään se herra ei aja kun minusta aika jättää

• kjdsgj

Kateuttako?

• stiller
        kjdsgj kirjoitti:

Kateuttako?

ei todellakaan. ei vastenmielisempää ihmistä ole kuin se!!

• elävienkirjois

Oon aiva samaa mieltä, vaikka rehukärrylläki ennemmin mut hautajaisiini kuskattais, mutta ei sen miehen mersulla.

• omatahtojulki
        elävienkirjois kirjoitti:

Oon aiva samaa mieltä, vaikka rehukärrylläki ennemmin mut hautajaisiini kuskattais, mutta ei sen miehen mersulla.

Kannattaa nyt elinaikanaan, tehdä jokin kirjallinen paperi perillisille, etteivät sitten surun hetkellä ota paikallista yrittäjää viimeiselle matkallesi. Kuolema on sellainen tilanne, että siinä enään paljonkaan ole itsellä sanomista. Tuskimpa enään hengettömänäkään mersua karehdit...

• ihmellist

Mitä pahaa hän on tehnyt.

• mäkinihmettelen

Sitä mäkin ihmettelen. Itse olen ainakin saanut hyvää palvelua. Elämäni olen liikkeessä asioinut, eikä koskaan ole ollut mitään valittamista. Henkilökunta mukavaa ja asintuntevaa ja johtaja ihan asiallinen tyyppi.

Nuo haukkujat pelkäävät, että hautaustoimistolla ja kukkien myynnillä rikastuu, ei siinä muuta ole.

• kfshk

Olisiko kiinteistökaupassa tehnyt isomman tarjouksen...siitähän eräiden kauna johtuu.

Ainakin itse olen hautaustoimistosta hyvän palvelun. Itse ei ole tarvinnut murehtia mistään.

• Anonyymi
        kfshk kirjoitti:

Olisiko kiinteistökaupassa tehnyt isomman tarjouksen...siitähän eräiden kauna johtuu.

Ainakin itse olen hautaustoimistosta hyvän palvelun. Itse ei ole tarvinnut murehtia mistään.

Olen viimeiset 40vuotta saanut todella hyvää palvelua, käyn liikkeessä viikottain. Todella ystävällisiä ja ammattitaitoisia yrittäjiä.

• MMMJh

Ottakoon lisää bensaa jos tarvii

• Anonyymi

Vainajan ja omaisten kohtelu todella ala-arvoista.

• Anonyymi

Missä jaa karvias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä jaa karvias

Juu todella. Hauturilla rahan kiilto silmis, kunnioituksesta ei tietoakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu todella. Hauturilla rahan kiilto silmis, kunnioituksesta ei tietoakaan

Voihan hautaustoimiston ottaa vaikka Inarista jos niin haluaa. Ei ole pakko läyttää oman paikkakunnan palveluita.
        Nyt ainakin voi kahdesta valita omalla paikkakunnalla.

• Anonyymi

Onneksi on jo toinen joka hoitaa asiat kunniallisesti, hyvä Iso-Jussi

• Anonyymi

Täällä on nyt iso Jussi Trollaus tai ainakin kova yritys käynnis.

• Anonyymi

Onhan jo toimitilat kirkolla jos et ole sattunut huomaamaan ja yläris iso juttukin

• Anonyymi

Jussi on iso juttu pieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi on iso juttu pieni

Aina ollut täydellinen ja lämminhenkinen palvelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ollut täydellinen ja lämminhenkinen palvelu.

Asun muualla, mutta aina kun poikkean kylällä tulee asioitua liikkeessä. Hyvä ja ystävällinen asiakasta kunnioittava palvelu. Hinnaltaan huokea. Miellyttävä ilmapiiri.

• Anonyymi

Tämä keskustelu heräsi taas eloon.

• Anonyymi

On jotenkin erikoinen toi avaus. Joku Jussi aloittanut. Eikä kukaan huomaa.

• Anonyymi

Erikoinen aloitus paljastaa kehnon yrityksen virittää keskustelu, jotta voi sitte itte jatkaa omia höpinöitään.
      Vaikuttaako jonkun yrityksen oven avausmäärät jotenkin ao:n ’valintoihin’?
      Älkää nyt hyvät ihmiset osallistuko näin ala-arvoiseen keskusteluun, mikäli kunnioitatte yleensä yhtään mitään.

• Anonyymi

Suurin osa keskusteluista kai säilyy.

• Anonyymi

Pekka laaksonen on kiva ja se on rikas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe