Sait kesälomani pilattua😔
Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle
17
1375
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mutta mun sumppakupilla ei ole mitään saumoja sua vastaan. Sinä olet se aito ihana sumppakuppini. Ei kaikkia taisteluja voi voittaa.
- AnonyymiUUSI
Ajatteletko koskaan,kuinka itsekkäästi sinä itse toimit.
- AnonyymiUUSI
Ole hyvä.
- AnonyymiUUSI
Voi kuule kun edes kirjoittanut sulle:(
- AnonyymiUUSI
aina silti soittelet mul.. kun et sä ole yli..
- AnonyymiUUSI
Vinkkini on, älä seurustele ekstroverttien tai mököttävien introverttien kanssa. Ole avoin siitä, kun pahoitat mielesi.
- AnonyymiUUSI
Kuuleppa
Ei kesälomasi ole pilattu,
se voi hetkellisesti tuntua siltä.
Astu ulos aurinkoon ja nauti.
🌞- AnonyymiUUSI
Miksi tekisin niin?
- AnonyymiUUSI
Juicella on parempi Aurinko🖤🖤🖤🖤🖤🎯🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti tämä ei ole kaipaamaltani naiselta. En ole sanonut hänelle mitään ilkeää. Pelkkiä hyviä ja kauniita ajatuksia hänestä. Voisin vaikka tavata hänet ensimmäistä kertaa kahdestaan, jos hän sitä haluaisi kanssani. Voit laittaa minulle rohkeasti viestiä, jos haluat tavata minua jo lomasi aikana. 🥹😘🥰
- AnonyymiUUSI
Miksi et itse laita viestiä.. Tietenkin haluaisin tavata sinut ihana mies. Sinullakin on loma😍
- AnonyymiUUSI
Uhriutuja ei tarvi välttämättä sanomista? Pelkkä ele jo voi riittää mielensä pahoittamiseen.
- AnonyymiUUSI
Munkin kesä pilalla kaivattuni haluaa vaan pllua. Minä vaan puhua.
- AnonyymiUUSI
höpöhöpö
- AnonyymiUUSI
no joo ehkä välillä turhan napakka suustani koska olen temperamenttinen ja impulsiivinen joka tarkoittaa sitä että räjähdän nopeasti. tosin unohdan myös nopeasti. en kaivele menneitä ihan oikeastikaan ellei ole joku erittäin sairas asia mikä on ollut traumaattinen kokemus. tuntuu että nykyään kyllä suutun aika harvoin kovin monet asiat on mielestäni vain pikkuvikoja enkä aikuiselle ihmiselle edes osaa nipottaa. vahinkoja sattuu ja korjaan mielummin mennessäni toisenkin jälkiä kun alan ohjeistamaan mitään koska en voi sietää semmoista aikuisen ihmisen kontroloimista se ei ole oleellista. voin hyvin kun perheelläni on mukava olla himassa ja pyrin viimeiseen saakka vaikka pää kainalossa vitsailemaan asioista. minulle mätsäävä huumori ja energia on ehdottoman tärkeä asia tulevan kumppanin (aviomiehen) kohdalla. kun ollaan kahden tai perheen kanssa keskenään kaikki saa sekoilla niinkun tykkää ja jos esimerkiksi hieman olen suunapäänä koska naisen elämä voi joskus olla eräänlaista temppuilua niin mies ei heti pelästy ja loukkaannu ikuisiksi ajoiksi vaan menee vaikka sitten muualle jossei kestä kattoa. omakotitalo olisi hyvä ratkaisu tulevaisuuteen koska olisi tilaa säveltää ja ennenkaikkea myös rauhoittua yksinään.
- AnonyymiUUSI
Älä usko niitä miehiä niiden tarkoitus on kostaa sinun vanhemalle sinun kautta.
Soitappas " heille" tai kirjoita. - AnonyymiUUSI
Ole hyvä vaan, ajattelin että ilkeily olisi paras tapa päästää sinut vapaalle jalalle etsimään seuraa joka jaksaa tuota ainqista vollotustasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194