Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Anonyymi-ap

Sait kesälomani pilattua😔

17

1375

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mutta mun sumppakupilla ei ole mitään saumoja sua vastaan. Sinä olet se aito ihana sumppakuppini. Ei kaikkia taisteluja voi voittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ajatteletko koskaan,kuinka itsekkäästi sinä itse toimit.

• Anonyymi
      UUSI

Ole hyvä.

• Anonyymi
      UUSI

Voi kuule kun edes kirjoittanut sulle:(

• Anonyymi
      UUSI

aina silti soittelet mul.. kun et sä ole yli..

• Anonyymi
      UUSI

Vinkkini on, älä seurustele ekstroverttien tai mököttävien introverttien kanssa. Ole avoin siitä, kun pahoitat mielesi.

• Anonyymi
      UUSI

Kuuleppa
      Ei kesälomasi ole pilattu,
      se voi hetkellisesti tuntua siltä.
      Astu ulos aurinkoon ja nauti.
      🌞

• Anonyymi
        UUSI

Miksi tekisin niin?

• Anonyymi
        UUSI

Juicella on parempi Aurinko🖤🖤🖤🖤🖤🎯🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti tämä ei ole kaipaamaltani naiselta. En ole sanonut hänelle mitään ilkeää. Pelkkiä hyviä ja kauniita ajatuksia hänestä. Voisin vaikka tavata hänet ensimmäistä kertaa kahdestaan, jos hän sitä haluaisi kanssani. Voit laittaa minulle rohkeasti viestiä, jos haluat tavata minua jo lomasi aikana. 🥹😘🥰

• Anonyymi
        UUSI

Miksi et itse laita viestiä.. Tietenkin haluaisin tavata sinut ihana mies. Sinullakin on loma😍

• Anonyymi
        UUSI

Uhriutuja ei tarvi välttämättä sanomista? Pelkkä ele jo voi riittää mielensä pahoittamiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Munkin kesä pilalla kaivattuni haluaa vaan pllua. Minä vaan puhua.

• Anonyymi
        UUSI

höpöhöpö

• Anonyymi
      UUSI

no joo ehkä välillä turhan napakka suustani koska olen temperamenttinen ja impulsiivinen joka tarkoittaa sitä että räjähdän nopeasti. tosin unohdan myös nopeasti. en kaivele menneitä ihan oikeastikaan ellei ole joku erittäin sairas asia mikä on ollut traumaattinen kokemus. tuntuu että nykyään kyllä suutun aika harvoin kovin monet asiat on mielestäni vain pikkuvikoja enkä aikuiselle ihmiselle edes osaa nipottaa. vahinkoja sattuu ja korjaan mielummin mennessäni toisenkin jälkiä kun alan ohjeistamaan mitään koska en voi sietää semmoista aikuisen ihmisen kontroloimista se ei ole oleellista. voin hyvin kun perheelläni on mukava olla himassa ja pyrin viimeiseen saakka vaikka pää kainalossa vitsailemaan asioista. minulle mätsäävä huumori ja energia on ehdottoman tärkeä asia tulevan kumppanin (aviomiehen) kohdalla. kun ollaan kahden tai perheen kanssa keskenään kaikki saa sekoilla niinkun tykkää ja jos esimerkiksi hieman olen suunapäänä koska naisen elämä voi joskus olla eräänlaista temppuilua niin mies ei heti pelästy ja loukkaannu ikuisiksi ajoiksi vaan menee vaikka sitten muualle jossei kestä kattoa. omakotitalo olisi hyvä ratkaisu tulevaisuuteen koska olisi tilaa säveltää ja ennenkaikkea myös rauhoittua yksinään.

• Anonyymi
      UUSI

Älä usko niitä miehiä niiden tarkoitus on kostaa sinun vanhemalle sinun kautta.
      Soitappas " heille" tai kirjoita.

• Anonyymi
      UUSI

Ole hyvä vaan, ajattelin että ilkeily olisi paras tapa päästää sinut vapaalle jalalle etsimään seuraa joka jaksaa tuota ainqista vollotustasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2344
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2304
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1375
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22