Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
Kaksi tyttöä putosi
15
359
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olisiko ollut tik tok haaste, että jos menette katolle 1 piste, jos menette katon reunalle ja hyppäätte alas 10 pistettä. Eikös tik tokissa ole kaikki hommat jossa herkkäuskoisia hulluja höynäytetään, olipa homma miten vajakkia tahansa.
- AnonyymiUUSI
Oliko suunniteltu tai hetken mielijohteesta tapahtunut pari-itsemurha? Viittaa siihen, koska poliisi ei epäile rikosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko suunniteltu tai hetken mielijohteesta tapahtunut pari-itsemurha? Viittaa siihen, koska poliisi ei epäile rikosta.
Tietäjien viesteistä jotain tapahtuu,mitä siellä kaukana oikein tapahtuu,mutta uutisista sitten...Onko sellaisiakin ammatteja,että tietävät kaiken no sitten siellä selvittelette.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut onnettomuuskaan.
Mitä ihmettä?! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä?!Kun poliisin mukaan ei epäillä onnettomuutta tai rikosta, niin eihän siinä jää jäljelle kuin itsemurha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä?!Ennustajilta kysykää,kun ovat sielläpäin,mitä tarkoittavat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun poliisin mukaan ei epäillä onnettomuutta tai rikosta, niin eihän siinä jää jäljelle kuin itsemurha.
Siltä se vaikuttaa. Kaksois itsemurha.
- AnonyymiUUSI
Kun on oikein lennokasta ainetta suonissa, niin sitä kuulemma tuntee itsensä linnuksi.
- AnonyymiUUSI
Red Bullia juotu liikaa.😁
- AnonyymiUUSI
olisko taas vihreiden suosimaa kokaiinia?
- AnonyymiUUSI
Jaa a luulis niilläki olevan parempaa tekemistä ku hyppiä katolta, ei voi ku nauraa koko touhulle.
- AnonyymiUUSI
Ei minua kyllä naurata yhtään tuommoinen. Olen sit kai tosikko!
- AnonyymiUUSI
Oliko Suomalaisia valkoihoisa nuoria ?
Jos niin hirveä menetys kun meitä on muutenkin liian vähän.- AnonyymiUUSI
Helsinki
- AnonyymiUUSI
En tiedä. Outo tapaus.
Luuliko ne tytöt, että he vain hyppää alas ja ei käy kuinkaan? Siitä vaan sitten kävellään pois.
Oliko heillä kännykät kuvaamassa hyppyä?
Ihanko tarkoituksella lie tehneet tuon, jotta kuolisivat?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833536
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658