Kuka valvoo, että netisssä pelatut ja maksetut pelit hoituu asiallisesti. Olen itse ihmetellyt omia pelitapahtumia katsoessani, ettei vuodenvaihteen jälkeen ole tapahtumia, vaikka olen pelannut ja maksanut parikin kertaa useamman viikon lottoa. MIKÄ MÄTTÄÄ?
Nettilotto, huijaustako
hiiuuhii
2
187
Vastaukset
- ilmaton_patja
Viime vuoden lopun jälkeen missä sitten ikinä liikutkin pelaaminen mielessä kaikki.
- vastvast
mitäs veikkaus vastasi....? koska FIKSUNA ihmisenä otit tietysti ensin sinne yhteyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063