Hei, olemme mieheni kanssa miettineet kumpi nimi sopisi paremmin kahden viikon päästä syntyvälle tyttärellemme. Meillä on ennestään jo 2 vuotias Melissa tytär. Eli kumpi on parempi Melina vai Melinda. Ehdotelkaa myös toista ja ehkä kolmatta nimeä tytölle. Kiitos etukäteen. (:
Melina vai Melinda. Kumpi parempi?
11
67
Vastaukset
- Mia.84
Oletteko kaksi kielisiä? Tuli vain sellainen fiilis nimestä Melissa :)
Jos olette niin ehdottomasti Melinda :)- Kumpinimi
Kyllä, minä olen kaksikielinen ja mieheni on ruotsin kielinen. Olisi varmaankin pitänyt laittaa se tuhon ylös :)
- Mielikuvitusta
Ehkä Tiku ja Taku olisi vielä parempi nimikombo?
- NimiTäti
Melinda.
- Keijo-Kullinen
... Mieletön Melinda
Hitto mikä hilloviiva
ilman pikkupöksyjä ja rintsikoita ...- Miksiainatätä
Miksi jotkut urpot tulevat ja kirjoittavat jotain tuollaista? Minulla ainakin oma fiilis lannistuu tuollaisesta käytöksestä. Ei kiva. Omasta mielestäni Melinda Linnea on todella kaunis nimi, älkää antako urpojen pilata vauva onneanne (:
- siksetsävoitkysyy
Muistin virkistyksesksi vain?
Tuohan on pätkä tunnetusta laulusta. Jos et sitä tiedä, niin heti täyttämään aukko sivistyksestäsi! - Pertti-Porakorpi
siksetsävoitkysyy kirjoitti:
Muistin virkistyksesksi vain?
Tuohan on pätkä tunnetusta laulusta. Jos et sitä tiedä, niin heti täyttämään aukko sivistyksestäsi!Ei se voi tietää tota laulua, kun oli vielä isänsä kasseissa vuonn ysikolme.
- Täti
Molemmat ovat kaunita nimiä, mutta minun mielestäni liian samanlaisia Melissan kanssa.
Tietysti annatte lapsellenne teitä miellyttävän nimen, ja ehdotan Mimosaa tai Milanaa. Mitäs pidätte näistä? - tässäpänäitä
Melinda on parempi.
Melinda Isla Maria
Melinda Iris Linnea
Melinda Lotta Amanda
Melinda Nette Lilian
Melinda Elisabeth
Melinda Charlotta
Melinda Louise
Muita:
Melissa ja
Milana
Minea
Mia
Mianna
Minette
Clarissa - vinkkipinkki
Melinda ehdottomasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792