Nykyään, kun menen kauppaan, niin kaupassa tulee sellainen väsynyt ja unenomainen olo, kuin olisi juossut pitkän matkan, niin sellainen hengästynyt olo ja ajatus ei oikein kulje ja on sellainen kömpelö olo käsissä.
Jos kaupassa esim. tutkii ja katselee tavaroita, niin alkaa väsyttämään, ajatus tuntuu pätkivän ja unenomainen olo.
Joskus kassalla kun maksaa käteisellä, niin toisinaan kädet saattaa alkaa vapisemaan, eikä tasarahan laskeminen kolikoista meinaa onnistua.
Siinä tilanteessa on vaikea edes keskustella, tuttavan tai jonkun toisen kanssa, kun olo on väsynyt ja unenomainen.
Sitten, kun pääsee kotiin, niin tulee "normaalimpi" olo ja kaupassa ollut epänormaali olo katoaa.
Onko tämä joku paniikkihäiriö tai sosiaalisten tilanteiden pelko.
Minihkään työhön en pysty menemään, kun tuollainen olo tulee kuitenkin työpaikallakin, enkä töissä pystyisi olemaan, kun ei ole normaali virkeä olo.
Onko tämä panikkihäiriö....
2
90
Vastaukset
- 64654643
Ahdistuneisuudelta tuo ainakin kuulostaa. Kannattaa jutella lääkärille ehdottomasti.
- paniikissa
Tällähetkellä elämäntilanteeni on aika raskas, kun isä kuoli 2 kk sitten, joten suruaika on menossa ja ei mene ihan nopeasti ohi.
Isän menetys kosketti tosi raskaasti, kun olen isän kanssa asunut äitini kuoleman jälkeen 44 vuotta ja äiti kuoli 28 vuotta sitten.
Kortistosta jäin pois 2008 totaalisen väsymisen ja loppuunpalamisen takia.
Ilmottauduin kortistoon isän hautajaisten jälkeen, mutta irtisanouduin, koska laittoivat heti kurssille, enkä jaksanut vielä lähteä millekään kurssille, kun olo ei ole paras mahdollinen, kun isän kuolemasta on vähän aikaa ja isän merkitys oli minulle erityisen suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529