Nykyään, kun menen kauppaan, niin kaupassa tulee sellainen väsynyt ja unenomainen olo, kuin olisi juossut pitkän matkan, niin sellainen hengästynyt olo ja ajatus ei oikein kulje ja on sellainen kömpelö olo käsissä.
Jos kaupassa esim. tutkii ja katselee tavaroita, niin alkaa väsyttämään, ajatus tuntuu pätkivän ja unenomainen olo.
Joskus kassalla kun maksaa käteisellä, niin toisinaan kädet saattaa alkaa vapisemaan, eikä tasarahan laskeminen kolikoista meinaa onnistua.
Siinä tilanteessa on vaikea edes keskustella, tuttavan tai jonkun toisen kanssa, kun olo on väsynyt ja unenomainen.
Sitten, kun pääsee kotiin, niin tulee "normaalimpi" olo ja kaupassa ollut epänormaali olo katoaa.
Onko tämä joku paniikkihäiriö tai sosiaalisten tilanteiden pelko.
Minihkään työhön en pysty menemään, kun tuollainen olo tulee kuitenkin työpaikallakin, enkä töissä pystyisi olemaan, kun ei ole normaali virkeä olo.
Onko tämä panikkihäiriö....
2
110
Vastaukset
- 64654643
Ahdistuneisuudelta tuo ainakin kuulostaa. Kannattaa jutella lääkärille ehdottomasti.
- paniikissa
Tällähetkellä elämäntilanteeni on aika raskas, kun isä kuoli 2 kk sitten, joten suruaika on menossa ja ei mene ihan nopeasti ohi.
Isän menetys kosketti tosi raskaasti, kun olen isän kanssa asunut äitini kuoleman jälkeen 44 vuotta ja äiti kuoli 28 vuotta sitten.
Kortistosta jäin pois 2008 totaalisen väsymisen ja loppuunpalamisen takia.
Ilmottauduin kortistoon isän hautajaisten jälkeen, mutta irtisanouduin, koska laittoivat heti kurssille, enkä jaksanut vielä lähteä millekään kurssille, kun olo ei ole paras mahdollinen, kun isän kuolemasta on vähän aikaa ja isän merkitys oli minulle erityisen suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084817Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744131502- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14976tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64921
- 64876