Elämän riisto

iuhjuhi

Tiedän että olen telepaattisen häirinnän alaisena. Kuulen ja tunnen sen. Olen melko yksin asian kanssa ja etsin ihmisiä jotka ovat kokeneet samanlaista.

Minua yritetään pitää hiljaisena ja kotona jostain syystä, en tiedä miksi..?

Minua pelotellaan ja kun toissa päivänä lähdin kotoa, minulle huudettiin täyttää kurkkua että pysy siellä kotona!.. Lähdin kuitenkin. Olen joutunut erään ihmisen kautta tähän jamaan ja kuulen häntäkin. Olen tullut araksi tämän asian takia.

Puhuvat siitä, että minulle ei saa paljastaa jotain salaisuutta. Mitä salaisuutta?

23

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdhkfl

      Vaihda työpaikkaas äläkä kerro...?

    • Jos tuota tulkitsisi ikäänkuin unena, niin voisi kuvitella, että mielessäsi taistelet sitä vastaan, että uskoakko vaiko eikö uskoa. Eli, jos sinulle kerrotaan salaisuus, niin pysyt sisällä ja yksin lopun ikääsi - sekoat.

      • huthuti

        Ja onko tämä sitten hyvä juttu?:)


      • huthuti kirjoitti:

        Ja onko tämä sitten hyvä juttu?:)

        Siihen en osaa ottaa kantaa. Tuo on näkemykseni. Olen käynyt lukion psykologian ja kahden yliopistopsykologian kurssin, mutta en psykologiaa opiskele. Jokainen voi siitä päätellä, kuinka paljon antaa näkemykselleni painoarvoa.


      • iujuhi

        Oletko kuullut tai törmännyt tällaiseen.. Voiko ihmisestä tehdä mielisairasta? Niinkuin yllä mainitsin?


      • iujuhi

        Siis tän mun kokeman jälkeen kyllä voi, mutta miksi?


      • iujuhi

        Tiedän myös ketkä henkilöt tätä minulle tekevät..


      • iujuhi kirjoitti:

        Tiedän myös ketkä henkilöt tätä minulle tekevät..

        Poliisin puheille?


      • iujuhi

        Oonko skitsofreenikko jos selitän tän asian sanasta sanaan miten olen kokenut tän?:)


      • iujuhi kirjoitti:

        Oonko skitsofreenikko jos selitän tän asian sanasta sanaan miten olen kokenut tän?:)

        Riippuu siitä, mitä olet kokenut.


      • iujuhi

        Varmaan jotain mikä ei aivan poliisin koulutuksella tai yliopiston psykologialla selity. Henkistä väkivaltaa...


      • iujuhi kirjoitti:

        Varmaan jotain mikä ei aivan poliisin koulutuksella tai yliopiston psykologialla selity. Henkistä väkivaltaa...

        Miten olisi sitten KELAn tuen hakeminen psykoterapialle?


      • iujuhi

        Haha tiedän, olen käynyt psykologilla, mutta ei sieltä apua noihin vaivoihin saa...


    • huhhuij

      Minulle on muunmuassa aiheutettu joku skitsofreeninen kohtaus jossa aloin kuulemaan ääniä, kuitenkin selvisin siitä. Mutta sen jälkeen hämärästi kuulin että jonkin täytyy ottaa selvää että mitä tapahtui..

      Kulostaa joo ihan hullulta, mutta tuo yksi niistä..

      • tekniikka_testaus

        olisiko mikrosirulla mittän tekemistä häiriköinnin kanssa?


    • telepaatikko

      Eikö sinulla ole yhtään rakastavaa läheistä tai ystävää? Ota häneen telepaattinen yhteys ja kerro hänelle peloistasi. Eikö esim. äitisi tai isäsi haluaisi suojella sinua häiriköiltä, jotka kiusaavat sinua? Kertoa sinulle, että olet turvassa? Sinun pitää löytää uudellen yhteys toisiin ihmisiin ja oppia, etteivät he halua sinua satuttaa. Suurin osa ihmisistä haluaa satuttaa ja piinata lähinä siksi, että pelkää jotain. He ovat peloissaan siitä, että tulevat hylätyiksi ja torjutuiksi ja nöyryytetyiksi, he ovat peloissaan omasta kuolemastaan. Sinun pitää oppia, että nuo häirikkösi ovat aivan kuten sinäkin. Siksi mielesi kutsuu heidät luokseen. Sinä pelkäät jotain niin suunnattomasti, ettet pysty ottamaan positiivista energiaa vastaan etkä suojelemaan itseäsi. Pakenet omiin pelkoihisi ja ne vastaavat peilikuvan lailla. Sitä tuo sinun telepaattinen härintäsi on. Minä haluaisin, että olisit turvassa ja toivon sinulle kaikkea hyvää, kuten suurin osa elävistä olennoista tällä maapallolla. Emme me halua sinua satuttaa emmekä piinata sinua. Sinun tietoisuutesi on vain eksynyt meiltä, siksi sinä et kuule meidän hyvää tahtoamme.

    • f4sfw4sfsfdsfd

      > olisiko mikrosirulla mittän tekemistä häiriköinnin kanssa?

      Minkäänlaista implanttia tai sirua ei tarvita. Elektroninen häirintä tutkan avulla on paljon luultua yleisempää. Tutkaa vastaan suojaudutaan kuten mikrouunin ovessa on tehty - suojaverkolla, joka on yhdistetty sähköiseen maahan.

      Tunnistin kertomuksesta seikkoja, joita vastaan olen rakentanut muutamalle henkilölle vanhoista moottoripyöräkypäristä EM-suojuksia (electro magnetic shielding). Kypärän sisällä on useita kerroksia tiheää metalliverkkoa keittiövarusteista otettuna. Tihein verkko on osoittautunut parhaaksi.

      Suojainta voi käyttää ainakin kotona, jossa altistuu herkimmin tutkahäirinnälle.

    • Sinun täytyy keskustella asiasta psykiatrin kanssa.

    • e5tet3tertert

      Keskustely psykiatrin kanssa ei auta elektronista häirintää vastaan. Vain suojautuminen auttaa. Vain kokeilemalla riittävän tehokkaita suojaimia voi saada varmuuden onko joutunut elektronisen sodankäynnin kohteeksi.

      Jos oireet helpottavat maan alla paikassa, jossa esim. langattoman verkon voimakkuus näyttää matalaa tai verkkoa ei ole lainkaan käytettävissä, voi asiasta vetää joitakin johtopäätöksiä.

      Yleensä ihmisillä ei ole mahdollista päästä kokeilemaan vointia EM-suojatussa tilassa.

      • lwpg

        Perinteinen foliohattu on yksinkertaisin ja helpoimmin toteutettavissa oleva testi tässä asiassa. Jos foliohatun päähän paneminen auttaa, niin kyseessä on oikea telepaattinen häirintä.


    • täältä-tähän

      Niin kuin minä en olisi tästä kirjoittanut, tolkuttanut. Rahalla tämäkin onkelma ratkeaa. Nimittäin.
      Muutin Leivomäelle ja tilasin Losin piilaaksosta nelinkertaisen lasersuojaksen taloni ympärille.
      1.200$ ja 120$/kk ei ole paljon kaikkea sitä riistoa vastaan jota lähiavaruudesta tunkee. Olen suojattu ja sillä sipuli.

    • 4esefwsfsdfsdfs

      > Perinteinen foliohattu on yksinkertaisin ja helpoimmin toteutettavissa
      > oleva testi tässä asiassa.

      Foliohattuun viittaaminen on ehdollistamista. Tätä löytyy myös mm. psykiatrian potilaille tarkoitetusta materiaalista ("jos kuvittelet säteilyä tulevan ulkoavaruudesta, olet hullu").

      Todellisuudessa tilanne on juuri päinvastainen eli EM-suojausta todellakin tarvitaan suojelemaan haitallista kohdistettua säteilyä ja häirintää vastaan. EM-suojus ei suinkaan ole foliota vaan tarvitaan säteilysuojuksia kuten mikroaaltouunin ovessa.

      Esim. tässä tähtitieteilijät vastaanottivat avaruudesta mikroaaltopulsseja, joita ensin luulivat joksikin merkittäväksi asiaksi: http://www.unexplained-mysteries.com/news/280323/alien-signal-turns-out-to-be-microwave-oven

      Taisipa käydä niin, että sieppasivat tällaisen häirintäsatelliitin signaaleja, jonka jälkeen tulikin kiire keksiä kyseessä olleen vuotava mikrouuni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3085
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2452
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2237
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2015
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1092
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe