Haluan alkaa myydä itseäni

sohviamanda

Hei. Olen 26-vuotias nainen ja aion alkaa myydä itseäni. Olen nätti ja haluttu miesten keskuudessa. Jäin minusta riippumattomista syistä työttömäksi ja nyt minulla on aikaa päiväkahveille vaikka vähän pidemmänkin matkan päähän. Onko muilla kokemuksia maksullisesta seksistä? Miten asiat käytännössä toimii?

93

4758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle370

Kyllä niitä maksavia asiakkaita alkaa löytymään.Missä päin asut,voisin tulla päivä kahville.

• Anonyymi

Hevon persreijässä myyn puhki pökittyä rukkasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiotti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siellä saat asua ja runkkailla

• e3wrfrgfdg

Asia vaatii järjestelyitä ja miettimistä. Siis oman turvallisuuden takia. Joku aika tunnettukin blogi asiasta pyöri joskus mediassa asti. Etsi se käsiisi siellä oli aika painavaa infoa. Ja hinta tarpeeksi ylös niin ei kaiken maailman runkkareilla ole sinuun varaa.

• Anonyymi

joo ei pillua kannata halvalla myyä kalliiks se tulee ukkomiehellekin

• jammo10

millanen oot? tasoa täyyy olla

• Anonyymi

Sellanen känsätuhkelo

• Tasoo täytyy olla. Tätä pelkäsinkin. En todellakaan ole mikään ammattihuora. Hyvännäköinen nainen vain jonka kanssa on mahdollisuus harrastaa seksiä tai muuta kivaa korvausta vastaan. Kaikki hardcore hommat jää muille. Toki kaikki on sovittavissa vastapuolen toiveiden mukaan. Olen 100% luotettava ja puhdas

• Anonyymi

Huorahan susta tulee kun myyt persettäsi idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huorahan susta tulee kun myyt persettäsi idiootti

Mikä idiotti sinä olet

• Anonyymi

jos rahalla saa kaunista ja puhdasta on sen arvoista

• jammo10

laittappa viestiä.jammo.10@hotmail. com

• Anonyymi

En hitossa laita

• Matteuspa

Ostaisin sinulta silmänruokaa, jos panet yhteystietosi tähän.

• Anonyymi

Olen tosi viriili ja hyvännäköinen mummo.
      Seksiä haluan.. mutta myös pientä maksua siitä..

• Anonyymi

Ilmeinen aivoinvalidi myös kun näit aiheelliseksi kommentoida näin ikivanhaa keskustelua 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeinen aivoinvalidi myös kun näit aiheelliseksi kommentoida näin ikivanhaa keskustelua 🤡

Aloitus on täyttä Bull shittiä älypäät

• Anonyymi

Laittakaa viestä oonahbabe jos kiinnostaa seksi tai vähän villimmätkin leikit

• Anonyymi

Ei hitossa kiinnosta

• Anonyymi

Oletko varma että haluat myydä itseäsi, ehkä eskortin homma ois parempi.

Oletko ajatellut itsesi myymiseen olennaisesti liittyviä riskejä, kuten jännämiehet, taudit, sosiaalinen status, turvallisuus etc. Eskortin hommassa valitset itse asiakkaasi, mitä siihen sisältyy, taksa ja että olet varmasti turvassa. Ehkä toimenkuvasi olisi enemmänkin terapeuttinen, empatia, analyyttinen kuuntelutaito, laaja näkemys uskonnoista, politiikasta, tieteistä, taiteista etc.

Mutta jos alat myydä itseäsi, et ole koskaan varma saatko palveluksistasi muuta kuin mustat silmät, hampaat remonttiin, kehotuksen laittaan "piikkiin" kun rahasta tulee kysymys ja miten stressaava, henkisesti ja psyykkisesti se lopulta tulee olemaan ja markkina arvosi romahtaa, et siis ole oikein minkään arvoinen.

• Anonyymi

Kaikki vain nauraa ittensä myyjälle

• Anonyymi

Moi. Missä päin olet? Olen siisti suomalainen mies joka haluaisi tavata sinut. Laita viestiä [email protected].

• Anonyymi

Hevon persreijässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hevon persreijässä

Niin kyllä tunnut olevankin sieltä syntynyt ja sinne jäänyt ...ja hyvä niin😂😂

• Anonyymi

Moikka:), oon tälläne perus 22v nainen oon kerra myyny itteeni mut mite siit sillee voi tehä ns et tyypit saa tietää must? Et mun ei tarvii mennä mihinkää vitu tinderii sanoo et joo oon huora😂?

• Anonyymi

Kerro kerro

• Anonyymi

Tääl­­t­­­ä löydät nopeasti sukupu­­olt­­­a, suh­­­teita, tre­­­ff­­­it 👉 http://9133444.com/H/rC1H 👈

• Anonyymi

Hei

• Anonyymi

Hei vaan

• Anonyymi

sinä annat ja mies maksaa, ei vaikeeta

• Anonyymi

Avioeron jälkeen yksinhuoltajana ajauduin niin pahaan taloudelliseen ahdinkoon, että en keksinyt muuta tapaa päästä jaloilleni kuin myydä itseäni.
      Hävettää nyt jälkikäteen että tällaiseen alennuin ja näiden "asiakkaiden" kohtaaminen on nykyisin huoran maineisena tavattoman noloa.
      Mutta sain rahaa jolla selvisin pahimman yli.
      Nöyryyttävää mutta tuottoisaa työtähän se on.
      N41

• Anonyymi

Edelleenkin tarjolla/tarvetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin tarjolla/tarvetta?

Vaikka vaikeaa yhä on, en enää kehtaa sellaiseen nöyrtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka vaikeaa yhä on, en enää kehtaa sellaiseen nöyrtyä.

No millaiseen sitten mahdollisesti voisitkin kuvitella ryhtyväsi..?

• 👍👍👍

• Anonyymi

Toimii siten että äijä laittaa 50 € yöpöydälle ja sä olet alasti ja levitä jalkasi leveelle ja levitä pillusi nähtäville. Sitten äijä painaa sua tunnin niin kuin tahtoo, olet pelkkänä pillunsa siinä, halpa akka jota saa painaa kunnolla. Sitten äijä voi laittaa toisen 50 € yöpöydälle niin sä käännyt ja laitat perseen pystyyn ja levitä pakaroista persereikä esille. Ja äijä painaa sua perseeseen. Äijä poistuu ja lepäät tunnin pari ja peset pillusi ja perseen ja seuraava äijä sisään. Sä et valikoi vaan rupisemmatkin ukot saa painaa pilluasi ja persettäsi. Sä olet huora, halpa akka joka myy itseään ja kaikki saa painaa. Alemmas et voi vajota.

• Anonyymi

Rumastu sanottu mutta tällaisena aikalailla koin itseni olevan.
        Ei siinä ollut varaa valita, millainen rumilus tai irstailija minua maksusta käytti.
        Nyt hävettää sekin, jos lapseni saisivat tietää minun myyneeni itseäni rahasta!
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä ollut varaa valita, millainen rumilus tai irstailija minua maksusta käytti.
        N41

Tottakai on varaa valita. Jos osaa asiansa voi valita asialliset, siistit ja kunnolla käyttäytyvät asiakkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai on varaa valita. Jos osaa asiansa voi valita asialliset, siistit ja kunnolla käyttäytyvät asiakkaat.

Itseni ei tarvinnut ilmoitella itsestäni missään.
        Kun pyrin pitämään asiakkaat tyytyväisinä ja tein työni hyvin, sana minusta levisi niin, että sain tarjouksia enemmän kuin kykenin vastaan ottamaan.
        Siltikään en puhelin yhteyden perusteella voinut tietää millainen herra on kyseessä ja välillä heidän toiveet ja halunsa saattoivat osoittautua varsin erikoisiksikin.
        En asiakkaan kotona alkanut enää perumaan sovittua, ettei maineeni olisi siitä kärsinyt.
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi huora on huora ja rahaa pitää tulla joten pillua pöytään. Ukot voi nöyryyttää ja painaa mielensä mukaan ja saa rahan edestä kunnolla pillua. Yhtä huoraa poljettiin kaverin kanssa tuplamaksulla ja sai tuplaa pilluun ja perseeseen. Lopuksi venytettiin pillu laittamalla molempien kyrvät pilluun ja painettiin. Huora on patja ja itsepä myy toosaansa. Ja käskystä levitti pilluaan sormin kun käskimme. Kaikki näkyi ja pilluaukko auki makasi edessämme. Tunsimme voiton riemua. Ja sitten vain nussimme ja nussimme ja vaihdoimme pillun ja perseen välillä, että molemmat sai kaiken. 2 kyrpää pilluun tuntui siltä että saimme huoralta kaiken. Oli vielä nuori likka se huora mutta siinäpä alistuu kyrvän voimalla. Kannatti lyödä rahaa tiskiin. Otti suihinkin molemmilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi huora on huora ja rahaa pitää tulla joten pillua pöytään. Ukot voi nöyryyttää ja painaa mielensä mukaan ja saa rahan edestä kunnolla pillua. Yhtä huoraa poljettiin kaverin kanssa tuplamaksulla ja sai tuplaa pilluun ja perseeseen. Lopuksi venytettiin pillu laittamalla molempien kyrvät pilluun ja painettiin. Huora on patja ja itsepä myy toosaansa. Ja käskystä levitti pilluaan sormin kun käskimme. Kaikki näkyi ja pilluaukko auki makasi edessämme. Tunsimme voiton riemua. Ja sitten vain nussimme ja nussimme ja vaihdoimme pillun ja perseen välillä, että molemmat sai kaiken. 2 kyrpää pilluun tuntui siltä että saimme huoralta kaiken. Oli vielä nuori likka se huora mutta siinäpä alistuu kyrvän voimalla. Kannatti lyödä rahaa tiskiin. Otti suihinkin molemmilta.

Juuri tällaisten kokemusten takia häpeän että olen ollut maksullinen. Näitä nöyryyttäviä kokemuksia ei saa ikinä mielestään poistettua. Nämä sikalijat keille huora on vain pelkkä huora, saivat tuntemaan minut alhaisimmista alhaisimmaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tällaisten kokemusten takia häpeän että olen ollut maksullinen. Näitä nöyryyttäviä kokemuksia ei saa ikinä mielestään poistettua. Nämä sikalijat keille huora on vain pelkkä huora, saivat tuntemaan minut alhaisimmista alhaisimmaksi!

Minä en ole sellainen. Päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N41

Minä pidän kyllä huolen siitä että saavat tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos alkaa valikoimaan asiakkaita niin käy helposti niin ettei asiakkaita enää ole ollenkaan ja samallahan se rahantulokin loppuu mutta toki silloin saakin ihan riittämiin sitä haluamaansa lomaakin vaan millä elää siinäpä kysymys ja pulma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidän kyllä huolen siitä että saavat tietää.

Miksi olisit niin ilkeä?!
        Jos he saisivat tietää, sen häpeän määrää ei voi sanoin määrittää.
        Et voi tietää kuka olen, en mielestäni ole kai lipsauttanut mitään henkilöllisyyttäni paljastavaa!?
        Iästäni, erostani, yksinhuoltajuudesta ja eron jälkeisestä rahapulastani ehkä joku voisi päätellä kuka olen!
        Sait kyllä nyt stressitasoni kohoamaan!!!
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisit niin ilkeä?!
        Jos he saisivat tietää, sen häpeän määrää ei voi sanoin määrittää.
        Et voi tietää kuka olen, en mielestäni ole kai lipsauttanut mitään henkilöllisyyttäni paljastavaa!?
        Iästäni, erostani, yksinhuoltajuudesta ja eron jälkeisestä rahapulastani ehkä joku voisi päätellä kuka olen!
        Sait kyllä nyt stressitasoni kohoamaan!!!
        N41

Nimenomaan. Sellainenpahan oli tarkoituskin. Milläköhän mahtaisitkaan saada mun pääni kääntymäänkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Sellainenpahan oli tarkoituskin. Milläköhän mahtaisitkaan saada mun pääni kääntymäänkin..

Kukaan muu ei voi olla noin ilkeä kuin ex mieheni isä! Sanooko KH etu- ja sukunimi alkukirjaimet sinulle mitään?
        Tai sitten vain pelleilet kustannuksellani?
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan muu ei voi olla noin ilkeä kuin ex mieheni isä! Sanooko KH etu- ja sukunimi alkukirjaimet sinulle mitään?
        Tai sitten vain pelleilet kustannuksellani?
        N41

En ole hän enkä kyllä todellakaan pelleile sun kustannuksellakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole hän enkä kyllä todellakaan pelleile sun kustannuksellakaan.

Helpotus sinänsä ettet ole KH.
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsepä toosaasi muut. Maksoimme hyvin vähän yli tonnin kun meitä oli kaksi nussimassa tuplana. Lisäksi hintaan kuului suihinotto ja perseseksi. Kaksi kyrpää pilluun tuli kaupan päälle. Oli kiva kokemus venyttää nuoren huoran pillua kahdella kyrvällä. Aika helposti hulahti sisälle kun oltiin nussittu jo 1,5 h. Nuori likka eikä pwrsekään ollut mikään kovin tiukka. Oli taatusti ennenkin vedetty perseeseen. Huoralla oli kaikki myynnissä. Pilluaukko isona oli mahtava näytillä ja levitettävä sormin pillua meille rahasta. Palkittiin säälittä mutta sai hyvät rahat. Toki sai myös paljon kyrpää kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpotus sinänsä ettet ole KH.
        N41

Hyvä niin mutta mihin olisit valmis että salaisuutesi pysyisikin salassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kyllä, että salaisuuden säilyttämiseksi olisin valmis tekemään lähes mitä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kyllä, että salaisuuden säilyttämiseksi olisin valmis tekemään lähes mitä vaan.

Siispä missä ja milloin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siispä missä ja milloin

Luoja!
        Et sinä tiedä kuka olen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luoja!
        Et sinä tiedä kuka olen!

Tiedänpä vaikken ole Hänkään 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedänpä vaikken ole Hänkään 😇

Kerroppa sitten nimeni ilman sukunimeä?
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa sitten nimeni ilman sukunimeä?
        N41

Kasvotusten sitten voinkin kertoa 🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kasvotusten sitten voinkin kertoa 🤓

Itse päätät senkin kerronko sulle vai lapsillesi ensin.. 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse päätät senkin kerronko sulle vai lapsillesi ensin.. 😎

En nyt oikein tiedä. Pelottavaa jos lapsille paljastuisi salaisuutenikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä haluat?
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä haluat?
        N41

Tiedäthän sinä itsekin sen(kin)..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt oikein tiedä. Pelottavaa jos lapsille paljastuisi salaisuutenikin.

En paljasta sitä jos niin haluat. Osaan kyllä pitää salaisuuksia. Tietyin ehdoin tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En paljasta sitä jos niin haluat. Osaan kyllä pitää salaisuuksia. Tietyin ehdoin tietenkin.

Haluan ettet paljastaisi salaisuuttani. Tänään en voi enää ajaa autolla mihinkään kun olen alkoholia juonut mitkä ehdot sitten vain ovatkaan.
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä haluat?
        N41

Laitat mulle viestiä osoitteeseen [email protected] niin voidaan sitä kautta alkaa työstämään molempia tyydyttävää sopimusta jonka turvin lupaan pitää salaisuuttasi täysin omana tietonani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitat mulle viestiä osoitteeseen [email protected] niin voidaan sitä kautta alkaa työstämään molempia tyydyttävää sopimusta jonka turvin lupaan pitää salaisuuttasi täysin omana tietonani.

Hyvä on.
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä on.
        N41

Kun tänään vielä saadaan asioista ja ehdoista sovittua niin kaikki hyvin ja salaisuutesi turvattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä on.
        N41

Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tänään vielä saadaan asioista ja ehdoista sovittua niin kaikki hyvin ja salaisuutesi turvattu.

Ymmärrän. Lähetin postia.
        N41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Lähetin postia.
        N41

Luettu ja vastattukin. Täydellä luottamuksella. Kaikin tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan ettet paljastaisi salaisuuttani. Tänään en voi enää ajaa autolla mihinkään kun olen alkoholia juonut mitkä ehdot sitten vain ovatkaan.
        N41

Sammuitkin jo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sammuitkin jo?

En . Saunon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En . Saunon.

Ookoo ihan rauhassa. Nauti löylyistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookoo ihan rauhassa. Nauti löylyistä.

Lähetin postia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos alkaa valikoimaan asiakkaita niin käy helposti niin ettei asiakkaita enää ole ollenkaan ja samallahan se rahantulokin loppuu mutta toki silloin saakin ihan riittämiin sitä haluamaansa lomaakin vaan millä elää siinäpä kysymys ja pulma.

Kun on hyvä siinä mitä tekee asiakkaita riittää vaikka valikoikin. Pahoillani jos sulla ei toimi niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on hyvä siinä mitä tekee asiakkaita riittää vaikka valikoikin. Pahoillani jos sulla ei toimi niin.

Ei ollut nyt minusta kyse mullahan menee loistavasti kunhan totesin että moni teistä hinnoittelee itsensä kilometritehtaalle ja totaaliköyhyyteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi vittu

• Anonyymi

Mistä päin olet?

• Anonyymi

Aivan Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen rajamailta Lahden ja Kouvolan välistä.
        N41

• Anonyymi

Ei varmaa tarvi paljoakaan että menettää maineensa ihan perheellinenkin nainen.

• Anonyymi

Eipä tarvi ei.

• Anonyymi

N 41 onneksi on oikeitakin miehiä ,joilla ei ole tarvetta vahingoittaa eikä lyödä naista.
      En ymmärrä miehiä jotka henkisesti alistaa naista.
      Minusta naistenkin pitää nauttia ,vaikka rahan saakin seksistä. Eikä naisen tarvi hävetä siitä että on ahdingossa ,vielä vähemmän että on puutteessa.
      Kyllä miehen pitää olla rehellinen.
      Olen kahta naista nussinut rahasta ,molemmat oli nuoria,ehkä sen nuoruuden takia.
      Toinen otti yhteyttä kun halusi halujaan tyydyttää.
      Vein hänet viikonloppu lomalle,mökille.
      Vaikka sanoi että ei rahaa halua ,annoin kuitenkin.
      Ihan viikonloppu hintaa en antanut .
      Olimme kun kanit koko viikonlopun,ja ilmeisesti hyvä kuuntelijakin .
      SohviAmanda kannattaa valita huolella ,ja kun saat vaki asiakkaat homma sujuu . Saat rahan lisäksi jotain muutakin.

• Anonyymi

Tuskinpa SohviAmanda edes tätä enää seuraakaan..

• Anonyymi

Huora on maksullinen, ja levittää pillunsa ammolleen kaikille. Irstailke äidille, papparaisille ja himokkaille pelimiehille. Kaikki saa puskea lujaa ja mielin määrin. Huoran on taattava pilluaukko avoinna kotimaisten silmien edessä ja ottaa joka kyrpä sisälle. Osa voi nylkeä kovaa ja ottaa kaiken rahasta irti. Siinä saa huora nöyrtyä käyttöön. Ja persekin tekee hyvin kauppansa, on se perse parasta 👌. Siinä sitten ihmisarvo on viety rahasta ja pillu ja perse nussittu rahasta. Kerran maksoin fistauksesta ja niin se nuoren huoran pillu antautui nyrkkipanoon. Tunsin itseni valtiaaksi, kun ensin nussin pillun ja perseen ja sitten omistin kädelläni. Se pillu oli kokonaan mun ottama. Joukkopanoa vuorilla on tullut myös kokeiltua ja kaveriporukassa on pidetty kivaa.

• Anonyymi

Tolla alalla kysyntä sanelee oletko haluttu ja seksikäs. Kaikille ei kelpaa omasta mielestään nätti nainen

• Anonyymi

Kaikillehan ei kelpaa maksullinen muutenkaan

• Anonyymi

anttaa netissä suoraan hinnasto mitä eri palvelut maksaa esim.suu pillu anaali strapon

• Anonyymi

hei olen aloitteleva seksityölainen. mistäköhän niitä maksavia asiakkaita löytyisi

• Anonyymi

Aloita antamalla yhteystietojasi täällä niin kyllä se siitä ura aukenee

• Anonyymi
    • Anonyymi

Uu­­­s­­i s­­­ek­sitea­­tteri ava­­utu­u Suome­­en! Kutsu­mme kai­kk­­i­. Ilmo­­­it­tau­­tumine­­­n ry­­­hmäämm­e tä­­­äl­­­l­­ä - http://99366.com/H/K6zVh 👈

• Anonyymi

Olen urheilija,pituushyppääjä. Rahavarat on tiukalla koko ajan mietin josko alkaisi myymään vanhammille herrasmiehille iltaseuraa, ajarus jännitti ja pelotti onko minusta siihen. Kerroin isällekkin että aina rahasta puute, sanoi sun pitää saada lomaa käy vaikka setäsi luona asuu yksin ja antoi rahaa. Mietin vois käydä kun on poikamies ja näkisin inhottaako vanhat miehet. Soitin sedälle oli iloinen jos pääsisin käymään sanoi saat ylläpidon jos tulet. Ajoin sedän luo asuu sistissä talossa ja on entinen joku herra. Rainer otti halauksin vastaan sanoi noin kaunis sinusta on tullut onko ukkoa, sanoin allapäin ei ole urheilu vie ajan ja rahan. Rainer nauroi nyt on rahaa mun suosikki tytölle. Sanoi lähdetään tuhlaamaan onko sinulla muuta vaatetta kuin noi seksikkäät asusi. Sanoin ei ole iltapukua ja nauroin, setä sanoi katsotaan. Ajettiin muutama kymmenen kilometriä kaupunkiin kereltiin ostoksilla sanoi otetaan huone saadaan vapaasti istuskella, mentiin hotelliin ja ylös huone oli iso siinä oli oma makuuhuone ja sauna katselin ympärille sanoin on varmaan aika kallis nauroi ja otti pöydältä kuohuviini ja aukasi skoolattiin sanoi nyt lähti nuukuus ja nauroi. Kierrettiin kauppoja setä näki kauniita alusasuja kysyi onko sulla noita katsoin niitä ja nauroin ei kuule ole menis kaikki rahat, Rainer pyysi myyjän paikalle sanoi tytön pitää saada kunnon asut ja iltapuku juhlitaan synttäreitä katsokaa mitä vain maksan. Myyjä kuiskasi nyt on maksaja katselin alusasuja ja pakettiin, kertoi misstä saan iltapukuja katsoi olet noin sorja niitä löytyy varmaan.
      Toisesta kaupasta löytyi heti Rainer sanoi valkoinen jos on katsoin sovituskopin peilistä se oli just minkä haluan. Istuttiin jonkin aikaa olusilla setä joi konjakkia alkoi jo puhe kirkastua molemmilla, tuntui että voisin kokeilla herrasmiestä jos kaikki olisi kuin Rainer.
      Hotellissa oli hyvä orkesteri illalla satsattiin siihen kuten Rainer sanoi.
      Hotelli huoneessa laitoin normaali oloasuni huomasin että Rainer vilkuilee se nostatti itsetuntoa. Huomasin hitsi ei saa haaveilla ei ollut liivejä ja nännit vähän kohoili. Istuin sohvalle Rainer tuli ja otti kainaloon sanoi eikö olisi kiva asunto ja naurettii. Kysyin eikö sinulla ole emäntää sanoi on yksi tyttö joka käy jeesaamassa katsoin ylöa miten se jeesaa Rainer hymyili. Oli jännittävän oloista kun mietin nuori jeesaa. Rainer sanoi kahdeksalta mennään syömään käykö sanoi mulle käy Rainer soitti alakertaan ja varasi pöydän. Aloin hästäämään meikkejä pesutilaan Rainer sanoi meikka tässä niin näen mitä teet, pyllötin eteenpäin sohvalla ja laitoin meikkiä Rainer oli vieressä taputti pyllyä on siinä miehillä ihmettelemistä mistä tämä kaunotar on tullut, nouisin Rainerin syliin ja meikkasin katsoin peilin kautta välillä Raineria, sano että ostit ja naurettiin. Välillä Rainer hyväili vähän pakaroista annoin olla rupestuntumaan että ei pahempi homma. Nousin ja käännyin Rainerilla kalu oli tosi pitkänä lahkeessa rupesi haluttamaan sanoin kokeillaanko ilta-asua tulin makkarista sievät alusasut päällä Rainer katsoi luoja sinua olen nähnyt sinut kilpa-asussa mutta tuo ja huokasi. Pyllistin varsin Raineriin päin kun asettelin iltapukua se piti uittaa ylhäältä päin sanoi autatko että ei repiä heti pidin käsi ylhäällä Rainer veti asua alas kädet koski rintoihin ja pitkin kylkiä kun sievästi veti alas pyllyn kohdalla oikeastaan hyväli vähän kun puku oli päällä huokasin ei liivit pois ja uudestaan nyt Rainer näki rinnat nännit oli kuin kivet katsoin asua kysyin onk liian nätti syömään halasi ja kuiskas mulla ei ole koskaan ollt näin kaunista naista äitisikin on kaunis kysyin oletko pukenut sitä koskaan hymyili jos sanon että olen suututko nauroin en suutu mutta saat kertoa joskus. syötiin ja tanssit alkoi Setä jutteli kahden herrasmiehen kanssa kävivät pöydässäkin miehet oli pitkiä harmahtavia herroja. Kun tanssin heidän kanssa kyselivät Mistä Rainer on löytänyt minut sanoin ollaan sukulaisia mlemmat antoi käyntikortin jos olen täällä päin tarjoaa hyvän illallisen.
      Rainer tanssi hyvin ja hitaasti hyväili selkää ja sanoi kaunis puku annoin lantion kulkea lähellä alkoi juomat ja läheisyys tuntua nännit hieroi pukua ne näkyi koko ajan. Kun päästiin huoneeseen heitin kengät pois ja pyysin Raineria nostamaan puvun pois. Rainer sanoi ole noin olet seksikä nauroin liivit kyllä laitan.
      Istuin Rainerin kainalossa rainer silitteli sanoin saat silitellä kosketti rintoja huokasin kosketuksesta Rainer sanoi tämäei ole totta katsoin vähän vetisiin silmiin nousin syliin otin liivit sanoin koske Rainer hyväili nousin että yltää rintoihin suukotteli niitä alko sanomaa en sais suutelin Raineria ja istuin kunnolla haarat levällään sylissä tunsin kalun en tiennyt että se on niin iso katsoin Raineria mulla ei ole ketään ja keinuin Rainer työsi pois luulin että riisuu omat housut suutelikin vatsaani laski housuja ja suuteli keskelle pillua levitin harroja kieli koski ihanasti tuli tunne tätä voin tehdä laskeuduin ja vedin housut pois kalu ponnahti korkeuksiin

• Anonyymi

Laskeuduin alas ja imin kuin vanha tekijä vaikka oli ensikerta menossa. Mietin oli hyvä että aloin käyttämään pillerejä. Rainer sanoi ei tuhlata ja nosti syliin kysyi oletkosanoin muutaman kerran vuosi sitten, Rainer ohjasi sievästi kuiskas kulta saat itse päättää alun jälkeen meni ihanasti nyt vasta huomasin kuinka olen ollut ilman Rainer sanoi olet niin seksy että tuntuu että tulen heti kuiskasin ei haittaa haluan niin sinua Rainer hyväili edestä pillua liikuin sievästi alkoi tuntua kuin painetta aloin vapista tuli ei koskaan semmoisella tunteella kuin nyt Rainer laukesi tuntuiettä pyörryn tärisin siinä sedä kalun varassa. Katsoin raineria olit ihana ei moralisoida ja suutelin. Katseltiin välillä televisiota ja kävelin alasti rainerilla heilu pitkällä kaarella koko ajan kalu oli ihania hetkiä.
        Otti kiinni ja pani einää vasten takaa kymä seinä nipisteli rintoja sekin tuntui hyvältä Rainer sanoi kun näen tämän pyllyn kilpailuissa lasken varmaan housuihin ja nyt nain sitä kuiskin nai pientä pyllyä nai laukesin ja olin siinä kuntunsin kalu räjähtää ihana tunne kuuma kalu ja kuumaa lentää sisään. Välillä levähdettiin, kysyin mitä se äidin kassa olo kerro nyy.
        Rainer sanoi se on mennyttä ja vain kerran, hyväilin Raineria ja maanittelin kerro, kertoi että meni mökille perjantaina äitisi oli juonut jo valkkaria kertoi että isäsi oli viestittänyt nuorelle lomittajalla mitä annat jos haen töihin, ei muuta. siitä äitisi oli vihainen menin taakse ja halasin äidilläsi oli kesämekko päällä työnsin kädet kainalosta paljaisinn rintoihin ja hyväilin kuiskas Rainer ja antoi hyväillä painoin jo seisovaa kalua pyllyä vasten kuiskasin äidillesi ei se tarkoittanut mitää vitsaili vain äiti sanoi ei se mutta tämä haluan sun isoa kyrpää ja kääntyi oikeasti ja hyväili minua avasi housut ja kalu ponnahti sanoi teidän suvussa on isot kyrvät laskeutu ja imi keskellä lattiaa.
        Rainerin kalu käsissäni oli kovana, kertoi että siinä samassa työnsin sänkyyn ja heitin sen pikkarit latialle ja panin kovaa äitisi huusi tätä olen vailla ätisi kastui niin että mekko piti vaihtaa helma oli tosi märkä, kuiski annan sinulle halusta nousin rainerin päälle olin itsekkin märkä iso kyrpä meni sisään vaivattaRainer kertoi se oli himokas pano. noustiin ylös äitisi nauroi en kerinnyt kysyä juotko kahvia ja nauroi oli heti iloisempi, kuiskasin Rainerille niin olen minäkin ja keinuin hiljaa. Rainer jatkoi soitin isällesi kysyin tuleeko mökille kertoi en nyt lauantaina, sanoin kestyttökö kysyi oletko mökillä sanoin olen ja vaimosi on pahalla päällä sanoi minulle ole siellä, se kesätyttö on melkein neitsyt ja tosi kiimanen ja tiukka. Katsoin Raineria isällä kesätyttö voi hitto, no mitä sitten kerroin äidillesi että tulee lauantaina hymyili sinä jäät tänne. Käytiin suikussa pesin äitisi ja juostiin sänkyyn imin äitisi onneen ja äitisi tuli päälle kuin sinä nyt.
        aloin naimaan kuvittelin mitä äiti on kokenut olin hurjana pillu oli juin olisi halunnut syödä kalua huusin ja itkin kun sain niin hyvän olon Rainer laski sisään. Nukuttiin aamuun aamupalalla Rainer sanoi näistä ja mitä sanoin ei kerrota kellekkään se oli silloin ja vain kerta äitis antoi isällesi anteeksi. Sanoi Rainer olet ollut minun paras muistan aina, onneksi isä antoi rahaa että pääsin tänne.
        Pääsin takaisin kotiin purinlaukkua siellä oli kirje, Rakas tyttöni tämä ei ole maksu siitä tämä on siitä että pärjäät jotenkin elämässä minulla ei ole ketään täällä ethän suutu kilauta joskus laskin rahoja viisi tonnia olin aivan sanosko järkyttynyt soitin heti.
        Kiitin rahoista sanoin vähempikin olisi avittanut Rainer sanoi minulla on tosi hyvä mieli kun kävit minä vain rallattelen täällä. Sanoin nyt voin harrastaa taas ja kun näetettä pyllistän kentällä kun laitan piikkareita se on sinulle tulee rento olo. Sanoin jos olen vielä yksin saanko tulla mutta katson kaikki paikat että et ole piilottanut rahaa Rainer nauroi missä jallu luuraa katso kuukelista mitä se tarkoittaa. Rainer kysyi miksi vanha mies, sanoin ei tule juttuja ja saan olla oma itseni saanhan , oli hiljaa väh aikaa saat mutta tuhlataan taas rahaa kun tulet. Sanoi vielä ne miehet kyseli sun perään.
        Katselin käyntikortteja ja soitin, kerroin kuka olenääni muutui heti se kaunis tyttö kysyi suoraan alkaisinko hänen kanssa sanoin imisin sinua sinä minua rakasteltas ihanasti. oli hijaa sanoi odota vähän no nyt kysyi miksi sanoin ei ole rahaa sanoi suoraan koska olet niin kaunis ja jos tehdään mitä sanoit maksan tonnin tai kaksi ja olen kohtelias päivällä ja yöllä. Sain kummallekkin sovittua saman eri aikaan.
        Rainer aukas minun luulot, nyt on yhtä-äkkiä 5T+2T+2T rahaa. Nautin joka hetki kun olin huorana tätäkin kirjotellessa pitäää hieroa vähän olo kuin kiimasella narttu koiralla aina joku panee muut pyörii ympärillä, päätin että vain nämä kaksi ja Rainer ei tule tauteja rahaa menee vain pilleriin, On mennyt noin kaksi vuotta rahaa 12T ja ulkomaan matka.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3525
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2828
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1907
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1121
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      203
      1069
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      880
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      877
    Aihe