Tylsä persoona mulla

tylsämiesh88

Voinko esittää jotain muuta, kun tiedän että tällä persoonalla ei kukaan nainen kestä sekunttiakaan mun seurassa?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen35v

Et voi esittää mut voit lähteä mun kans benjihyppyyn, linnanmäelle ja new yorkiin afrikkaan jne jne niin saat edes jotain sisältöä elämääsi mistä voit kertoa. Kannattaa myös lukea tarkkaan joka päivän uutiset ja seurata maailmanmenoa niin osaa jutella aiheesta kuin aiheesta kenen kanssa tahansa.

• 14plus4

Miksi et hanki harrastuksia jotka tekevät sinusta "kiinnostavamman"?

• EiAloittaja

Esimerkiksi?

• Rönssi

Kuvailepas persoonaasi: harrastuksia töitä yms???
      Kuten nainen35 toteaa: et voi mutta voit hypätä bengihypyn tai matkustaa. Huomaa mitä persoona oikeasti tarkoittaa!! Sen kun matkustat ja tadaa olet matkustava persoona ja voit kertoa matkaltasi tarinan naiselle :)

• scrg

Kannattaa esittää vähän vähemmän tylsää kuin on ja etsiä sopivan tylsä nainen, jonka kanssa voi tyytyväisenä viettää tylsääkin aikaa.

• Jos tylsyys = sinua ei kiinnosta mikään, niin mihin sitten kaipaisit naista kumppaniksi? Seksiin ja kotitöitä jakamaan?

• ReipasMies1

Tämä on klassinen ongelma- epäilen että suulaiden ytmien seuraan tottuneiden muotineitien kanssa ei ole paljon peliaikaa tarjolla siis. Miksi hyvin suuri osa naisista ylisosialisoi kaiken mitä tekevät? Pitää olla kuvia, tunnetta, blogi-stoorit ja bestisten kokoontuminen koska tunnesykkyrämykkyrä.

Ehkä miehen tylsyys on sitä että se oma elämä on kuitenkin kondiksessa ja siitä mukavuusalueelta poistuminen koetaan vieraaksi?

MONIKO mies NAUTTII siitä että on jatkuva kiire, pitää aina viedä se roskapussi, roskat on väärin lajiteltu kuitenkin, etc. Yh-kokoonpanossa äiskä muksut vs. MIes kuvio vaan korostuu. Voit tehdä vain väärin ja vähemmin väärin asiat. Sohvalla piereskelemällä lätkää katsoen voikin jo joutua pakkailemaan kampsunsa ja pian on jännempi mies tilalla.

No joo, nämä on näitä.

Siis oleellinen asia on että keskiverto naisia ei kiinnosta ne asiat joita suurin osa miehistä diggailee. Eli siis miehen tulee re-kiinnostua jostain mistä myös naiset jossain määrin diggailee. Harva muotinainen nauttii auton rassaamisesta miehensä seurana tai vastaavasta. Tosin yhtä herkkua se on lähteä naisensa kanssa shoppailemaan aakkosvaatteitakin.

Niin siitä bile-naiset vs. lemmikki-fanaatikot akselilta se pitääkin valita. Missä on tavisnaiset joiden kanssa voi rassata autoa ja käydä jäätelöllä vaikka sitten illasta? Siis tämä "tavis" nainen tietysti särähtää korvaan, on enemmän kuin ok jos sellainen siis näyttää huolitellulta ja pukee muutakin kuin verkkarit ylleen mutta tarkoitan sitä elämän laatua yleensä että ei tarvii aina uida Amazonissa ja sukeltaa shamppanjassa jotta nainen viihtyisi.

• scrg

"Siis oleellinen asia on että keskiverto naisia ei kiinnosta ne asiat joita suurin osa miehistä diggailee. "

Mutta tuo ei haittaa. Minä ainakaan, eikä varmaan monet muutkaan miehet, en edes oleta, että naista kiinnostaisi samat asiat ja että niitä pitäisi voida jotenkin jakaa. Miesten juttuja voi tehdä miesten kanssa ja omia juttujaan voi tehdä yksin.

Monet naiset tuntuu olevan paljon vaativampia sen suhteen, että miehenkin pitäisi jollain tasolla olla kiinnostunut naiselle tärkeistä asioista. Ja tylsyyden kannalta nainen saattaa odottaa, että mies poistaa tylsyyden hänen elämästään.

• scrg kirjoitti:

"Siis oleellinen asia on että keskiverto naisia ei kiinnosta ne asiat joita suurin osa miehistä diggailee. "

Mutta tuo ei haittaa. Minä ainakaan, eikä varmaan monet muutkaan miehet, en edes oleta, että naista kiinnostaisi samat asiat ja että niitä pitäisi voida jotenkin jakaa. Miesten juttuja voi tehdä miesten kanssa ja omia juttujaan voi tehdä yksin.

Monet naiset tuntuu olevan paljon vaativampia sen suhteen, että miehenkin pitäisi jollain tasolla olla kiinnostunut naiselle tärkeistä asioista. Ja tylsyyden kannalta nainen saattaa odottaa, että mies poistaa tylsyyden hänen elämästään.

Itse taas pitäisin siitä, että olisi myös niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mutta uskoisin että näin onkin, monestakin eri syystä......

Sitten taas tuolla tylsyyden poistolla voidaan tarkoittaa niin monia asioita ja tapoja, eli joillekin se tarkoittaa materialismia, jatkuvaa säihkettä ja kuplivaa, toisille sitten jotain ihan muuta.....

Tosin kyllähän tuo "jollakin tasolla" kiinnostuminen toiselle tärkeistä asioista on mielestäni ihan normaalia....miksi ei olisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      480
      1743
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1507
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1348
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1315
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      905
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      866
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      859
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      731
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    Aihe