Elämäni pienimunaisena miehenä

nappimuna

Olen kärsinyt pienimunaisuudesta koko nuoruuteni aina peruskoulun liikuntatunneista aina aikuisemmalla iällä naisilta saatuihin pakkeihin asti. Olen kyllä ollut yhdynnässä muutamia kertoja naisen kanssa mutta koskaan en ole saanut toista kertaa. Kerran päästyäni panemaan yhtä baarista löytämääni naista vain herätäkseni aamulla huomaamaan että hän oli laittanut yöpöytäni päälle lapun jossa luki: "KIITTI VITUSTI" ja tuon lappusen päällä oli 5 sentin kolikko. Koskaan en ole kelvannut naiselle pitempään suhteeseen jälkeen kun seksi on astunut kuvioihin.

Normaalin, naisten panemiseen keskittyvän seksuaalisuuteni rinnalle minulle kehittynyt toinen, sado-masokistinen mutta myös samalla ekshibitionistinen seksuaalisuus eli kiihotun paljastelusta ja sen aiheuttamista negatiivisista reaktioista ihmisissä, etenkin naisissa. Saan jonkinlaista kieroutunutta seksuaalista tyydytystä pilkallisista, nauravista, vähättelevistä ja säälivistäkin kommenteista. Kuin myös siitä että naisia mahdollisesti etoo nähdä pientä katkarapuani sekä degeneroitunutta vartaloani. En näe syytä laihduttaa koska en kuitenkaan kelpaa naisille pidemmän päälle. Sitä paitsi kyllä minulle kelpaa myöskin lyhyet, lihavat ja pienirintaiset naiset mutta minä lyhyenä, lihavana ja pienimunaisena miehenä en vaan kelpaa heille :/.

Löytyykö muita saman ongelman parissa kamppailevia miehiä?

4

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjjk

      Todella vaikea tilanne voin avittaa sinua työnnän löylykauhan perseeseen

    • KaljaaJaRadalle

      Samassa veneessä ollaan. Mulla on n. 12cm vehje. Pitkään olin neitsyt juuri lihavuuden ja oman huonon itsetunnon takia. Noh sitten päätin että nyt on pakka tehdä jotain asialle. Sain järkättyä yhdenyön jutun itseäni huomattavasti vanhemman naisen kanssa. Oli sopusuhtanen nainen ja muutenkin ok niin lähdin matkaan. Hän ei kommentoinut mitenkään pientä kaluani, mutta itseä vitutti älyttömästi kun pieni vehkeeni lipsui ulos koko ajan. Toki kokemattomuus vaikeutti suoritusta entisestään. Kun sain homman hoidettua ja laukesin, lähdin menemään. Oli aika ristiriitaiset tunteet. Oli helpotus päästä kokemaan eka kerta, mut vitutti oma pieni muna jonka kanssa saa elää koko loppu elämänsä. Joka kerta kun pääsisin panemaan niin tietäisin että pitäis tällä nysällä ruveta tyrkkimään. Jotenkin niin nöyryyttävää että taidan pitätyä koko seksistä. Jos jonku on tosissaan niin voisin ehkä yrittää seurustella.

      Ylipainosta tuli mieleen että itselle kalu on läskien takia piilossa ainakin pari centtiä. Tässä yritän laihduttaa ja näin tuoda tilanteeseen edes vähän helpotusta. Mitä nyt olen kuullut niin ei kaikkia naisia haittaa pieni kalu jos ne oikeesti sua rakastaa. Voihan sitä muullakin tapaa tyydyttää naisen kuin pelkällä kalullaan. Tosin juuri noissa yhdenyön jutuissa se on kriittisempää, mutta niistäkään ei ole paljoa kokemusta. Mä en ainakaan jaksa koko elämääni jättää kuitenkaan elämättä sen takia että sain pienen kalun. Meinaan ainakin laihduttaa ja lähtä baariin kattelee mitä sieltä irtoaa. Ei oikeastaan jaksa kiinnostaa jos joku nauraa mun koolle.

    • paljastnauttiva

      Mulla taas on aika kookas vehje josta naiset on tykäännet jopa viikkokausien sextailut ollu monen kanssa monta kertaa yössä.Mun ongelma jos näin voi sanoa on että nautin paljastelusta enemmän kuin normi sextailusta naisten kanssa.Oon just tän takia saanu yleensä pakit eli pitkät suhteet ei onnistu kun esittelen vaan elintäni päivät pitkät jos naista joskus saan.Tasan ei käy siis onnenlahjat jos näin voi sanoa.Ihmisen pitää saada tyydytys siitä mistä nauttii ja jos ei saa on onneton.

    • paetaanjosvoidaan

      Itsellä tämä pienimunaisuus tehnyt senkin itsetunto efektin ettei kehtaa mennä saunomaankaan toisten miesten kanssa kun pelkää että joku alkaa nauramaan pienelle katkaravulle. Uimahallit ja saunat yms. on paikkoja joihin en mene. Aina tuntuu jossakin olevan se joku irvailija joka etsii toisita vikoja. Ei toki saisi antaa toisten mielipiteiden/reaktioiden vaikuttaa, mutta kun kaikki on valmiiksi jo omien korvien välissä niin helpommalla pääsee kun välttelee paikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe