Maailmanpoliisin taru lopussa

LöytyyOhjastaja

Venäjä ja Kiina ovat päättäneet ryhtyä yksissä tuumin torjumaan värivallankumouksia ja talouspakotteita.Nyt loppuu jenkkien tunkeutuminen suvereenien valtioiden itsenäisyyteen.Jenkit jotka ovat silmät korvat velkaa näille kahdelle järkivaltiolle,ovat jatkossa kovan paikan edessä.Puuttuminen muihin maihin CIA:n tuella on saamassa lopun.Tuo uhkailu ja vittuilu loppuu nyt!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volganlautturi

      Suksi ryssän trolli vittuun täältä molottamasta. Suollat suustasi paskaa, johon et edes itse usko. Mutta pietarin palkkatrolli ei voi valita itse töitään tai sanojaan.

    • natorules

      Putlerin orja taas keksii omiaan. Kiina ei ole ryhtynyt mihinkään ryssien kanssa. Pidä trolli pääsi vain Putlerin perseessä, niin kyllä se siitä.

      • Mallwones

        Hei natottaja lue uutisia maailmalta.Edustamasi media kirjoittaa vääristynyttä paskaa aivottomille höppänöille jotta mahdollisimman olisi kaltaisesi ja antaisi kannatuksen hyökkäysliitto Natoon!Kiina ja Venäjä teki juuri sopimuksen.Luuletko hölmö että suomen nato-lehdistö niistä kirjoittaa?


    • RyssänVaarallista

      Asua suomessa

    • RyssätEristettävä

      Ihmiskunnasta kokonaan jos sitten halveksittuna yksinään alkavat tulla ihmiskunnan kanssa toimeen, nyt ovat vain pelkkiä muita uhkailevia persereikiä maapallolla

      Okeat ihmiset ei varustaudu kokoajan että pystyisivät murhaamaan naapurivaltioiden kansalaiset

      • viedäänDemokratiaa

        Puhuitko tuossa eräästä Paviaanista joka suorittaa jatkuvasti kansanmurhia ympäri maapalloa?


    • opettele

      Opettele kirjoittamaan,ei mitään selvää sepustuksestasi saa.

      • HölösuuTurvakkeet

        Suomen ja erikoisesti Lieksan everstiluutnantit ei osaa kirjoittaa,puhua eikä oikein ilmaista muutenkaan itseään.Venäjä-vihan sumentamilla aivoillaan he suoriutuu nippa nappa päivittäisistä askareista kuten kaupassa käynnistä,tarpeiden tekemisestä wc:ssä.Perunankeiton suorittaa res,upseerin 90-vuotias äiti joskus pahasti lounasajan jälkeen.Uusi hallitus ei lupaa juurikaan apua näille.Parasta olisi laittaa samaan laivaan "koneinsinöörien " kanssa ja ohjata heidät somalimaahan pois sivistysväestön keskeltä räyhäämästä ja vähäisiä veroeuroja tuhlaamasta!


      • kairamiesporaakahdesti

        Ryssäin trolliarmeijan ulina hipoo heikompaa ala-asteen suoritusta, mutta rima putoaa silti. Mistä vitun Uralin takaa noita vempuloita piisaa.

        Täällä ne ylvästelee jopa tuntevansa vesivessan. Viemärilaitos on venäjällä ihmeellistä high tech alaa, paska kun johdetaan suoraan ja sakeana vesistöihin. Liekö materiaali ja tarvikkeet lännen vientiboikotin alaisia, kun ei jätevedenpuhdistus pietarissa vieläkään toimi.

        Samaa paskapropagandaa pietarin trollit mesoavat ja suoltavat lieksalaisten silmille. Niin ovat venäläiset tottuneet omissa likaisissa liemissään kieriskelemään, että pitävät paskan puhumista ja valehtelua normaalina käytöksenä. Muu maailma kyllä näkee ja haistaa ryssän jo kaukaa. Lieksalaisetkin.


    • OppiaTuleeKyllä

      Hienoa että maailmassa on kaksi valtiota jotka ei kumartele näitä rikollisia.Ajatelkaa suomi kutsuu näitä rikollisia vielä ilmatilaansa harjoittelemaan Venäjän pommittamista.On vielä kovat itkut ilona näistä fasisti touhuista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe