Suorittimen vaihto

Päivitykset

Pöytäkoneessa suorittimena Athlon64 x2 Dual Core 5000 . Onko käytön kannalta mitään merkitystä jos vaihdan sama merkki mutta 5400 ? Muistia 3Gb ddr2 800. Emo ASROCK 9600.

4

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsusDeluxe
    • Ei ole järkeä ellet saa sitä ilmaiseksi tai parilla eurolla ja jos viitseiäisyyttä on / tahnat pitää muutenkin vaihtaa. Mutta ei silloinkaan, kuten ylempänä mainittu, 5000 on parempi kuin 5400 - niin vakiona kuin myös kellotuksen kannalta, se on auki. Helpommalla pääsee kun kellottaa jos marginaalisilla eroilla on jotain väliä.

• AsusDeluxe

Niin, jos ilmaiseksi saa ja mielenkiinnosta haluaa kokeilla kummasta saa pikkasen paremmat mehut irti, niin sitten voi koittaa, mutta mitään ei kannata maksaa.
        Prossut on yksilöitä, joten kyllä niissä ainakin kellotuksella saattaa pientä eroa huomata (testiohjelmilla, tuskin muuten).

• AsusDeluxe kirjoitti:

Niin, jos ilmaiseksi saa ja mielenkiinnosta haluaa kokeilla kummasta saa pikkasen paremmat mehut irti, niin sitten voi koittaa, mutta mitään ei kannata maksaa.
        Prossut on yksilöitä, joten kyllä niissä ainakin kellotuksella saattaa pientä eroa huomata (testiohjelmilla, tuskin muuten).

Se vaan, että toi 5400 ilmeisesti lukittu ja 5000 lukitsematon. Mitä nyt nopeesti katoin tosta cpuboss- linkistä. Sen enempää en viittis noihin prossuihin perehtyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe