Viimeyönä Lampela soitti itkuisena Kärpäselle

Heikki.itki

"Onko suhteellanne vielä tulevaisuutta, Hanna Kärpänen?
– No tuota... Sanotaan näin, että en uskaltaisi palata Heikin luo, vaikka haluaisinkin. Se oli niin järkyttävä kokemus, kun henki oli niin lähellä lähteä. Sellaisen jälkeen on vaikea palata sellaisen ihmisen luo, Kärpänen sanoo.

– Mutta eiväthän tunteet tietenkään kuole kovin nopeasti, kun on ollut jonkun kanssa pitkän aikaa yhdessä. Esimerkiksi eilisyönä Heikki soitti minulle itku silmässä ja sanoi, ettei saa unta ilman minua vierellä."

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1432660243399.html

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin.on
      • Toimi.tietää

        Toimi neuvoo Heikkiä: "Nussittuna nukkuisit paremmin". Huippujuristi Lampelan unettomuuteen on hyvä parannuskeino.


    • Lampela.kiistää

      En varmasti pahoinpidellyt sanoo Lampela. Kuka valehtelee?!

      "Asianajaja Heikki Lampela on pahoillaan lastensa ja maineensa puolesta.

      Asianajaja Heikki Lampela on kiistänyt jyrkästi pahoinpitelysyytökset. Hän on katsonut nyt aiheelliseksi olla asiasta vaitonainen ja odottaa, että juttu menisi sovitteluun.

      – Jokainen arvaa varmasti, miten tällä hetkellä voin. Minulla on 7- ja 12-vuotiaat lapset, jotka joutuvat nyt kärsimään. Eivät he voi välttyä kuulemasta tästä asiasta joltain taholta, Lampela sanoo.

      – Heidän elatuksensa ja harrastuksensa ovat minun varassani, joten surullistahan tämä on, Lampela sanoo.

      Heikki Lampela on ollut paljon otsikoissa, kun hän on puolustanut ihmisiä oikeussalissa. Nyt hän miettii, mitä hänen maineelleen tapahtuu.

      – Episodi vaikuttaa haitallisesti työhöni ja se on järkyttävä kolaus maineelleni, hän päättää."

      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1432660614527.html

      • Ihan_selvästi

        Heikki on omien tekemistensä uhri.


      • Tätä_mieltä

        Heikki on joutunut narsistin uhriksi, hänen pitäisi tehdä rikosilmoitus kunnianloukkauksesta!


      • lenita

        Kyllä maailmaan mölyä riittää. Ihmisten puheista ei kannata välittää, pahanpuhe ei lopu heiltä kuitenkaan koskaan.


      • väkivalta

        Kyllä se alkoholi on itse pirusta kotoisin. Tuskin tätäkään tapausta ois tullut Heikin mökillä Espoon Suvisaaristossa. Hanna sanoo 7 pv lehdessä, että "Heikki repi hiuksia päästäni eli raju tappelu".


    • MinnaLamppu

      Lampela on itse puhdasverinen narsisti!

      • OnkoTottaJa

        Mää luulin että se on puhdasverinen mustalainen.


      • Vähän_faktaa

        Varttimanne se on, ei oikea mustalainen.


      • sskool

        Olispa vittumaista olla täysmannen näkönen, ja vaan vartti olis totuus.


    • nolonolojuttu

      Viidenkympin villityksessä eräs toinenkin varakas, ison yrityksen pomo oli mukana Espoon saaristossa kahakassa jossa oli osallisina useampi julkkisnainen ja syytteitä jaeltiin puolin ja toisin. Tämä joitakin vuosia sitten.
      Älkää menkö saariin humalassa naisseurassa tappelemaan ja sekoilemaan viiskymppiset äijät, pysykäätten kotona, menee ohi villitys....

      • kulmankingi

        Espoon saaristossa vallitsee paha karma kun siellä tapahtuu kummallisia asioita.


    • parempia_juttuja
    • namnamnamnam

      Tuli tässä sellainen vanha vitsi mieleen kärpäsistä..

      "Kaikki maailman 100 miljardia kärpästä eivät voi olla väärässä: paska on hyvää."

      • maine

        Ja tää:"Surisitko sinä minun haudalla?-Ei, antaisin kärpästen surista!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe