Heippa! Kyselisin olisikos teillä minkälaisia kokemuksia ko. Lääkkeestä? Itse aloitin lääkkeen ottamisen vajaa kk sitten. Oireena tästä tähänasti ollut vatsakipua ja hirveää väsymystä. Nukun normaalien yöunien lisäksi 2-3 päikkärit, ja silti vain väsyttää. Ylös pääsee jos iskee nälkä tai vesaahätä :D tämäkin nyt pitäisi saada kuriin, kun työtkin alkavat. Mutta tosiaan. Lääke määrättiin minulla kroonisen urtikarian hoitoon ja tähän asti iho ollut ihan hyvänä. Urtikariaa on ollut minulla 1,5-2 vuoden ajan ja viimeiset puolivuotta tosi pahana, oli lähes päivittäin hirveitä paukamia, ja pahimpana jalkapohjien turpoaminen, jolloin menettää täysin kävelykykynsä. Tähän aluksi määrättiin vain allergialääkkeet, joita aluksi söin kahta eri lääkettä neljästi päivässä, eli kahdeksan allergialääkettä. Tämän lisäksi montelukast ja tarvittaessa kortisoni. Ei apua. Pahentui vain entisestään. Sen jälkeen siirryttiin valohoitoihin, jotka hieman aluksi tuntuivat helpottavan, mutta ei. Nekin lopetettiin. Sitten tämän jälkeen söin parin viikon ajan mychopenolate lääkettä, vähän vastaava kuin sandimmum, mutta siitä sain hirveät kohtaukset. Olin melkein 4vkoa putkeen kotona, kun ei pystynyt tehdä mitään. Sittempä päästiinkin tähän mistä tässä olikin kyse, sandimmum lääkitykseen! Joten olisin kiitollinen jos kertoisitte omia kokemuksianne!
Sandimmum lääke kokemuksia
jepojee
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801985
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591707Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461676- 1231453
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561228Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501092Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 69882
- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26877