Heippa! Kyselisin olisikos teillä minkälaisia kokemuksia ko. Lääkkeestä? Itse aloitin lääkkeen ottamisen vajaa kk sitten. Oireena tästä tähänasti ollut vatsakipua ja hirveää väsymystä. Nukun normaalien yöunien lisäksi 2-3 päikkärit, ja silti vain väsyttää. Ylös pääsee jos iskee nälkä tai vesaahätä :D tämäkin nyt pitäisi saada kuriin, kun työtkin alkavat. Mutta tosiaan. Lääke määrättiin minulla kroonisen urtikarian hoitoon ja tähän asti iho ollut ihan hyvänä. Urtikariaa on ollut minulla 1,5-2 vuoden ajan ja viimeiset puolivuotta tosi pahana, oli lähes päivittäin hirveitä paukamia, ja pahimpana jalkapohjien turpoaminen, jolloin menettää täysin kävelykykynsä. Tähän aluksi määrättiin vain allergialääkkeet, joita aluksi söin kahta eri lääkettä neljästi päivässä, eli kahdeksan allergialääkettä. Tämän lisäksi montelukast ja tarvittaessa kortisoni. Ei apua. Pahentui vain entisestään. Sen jälkeen siirryttiin valohoitoihin, jotka hieman aluksi tuntuivat helpottavan, mutta ei. Nekin lopetettiin. Sitten tämän jälkeen söin parin viikon ajan mychopenolate lääkettä, vähän vastaava kuin sandimmum, mutta siitä sain hirveät kohtaukset. Olin melkein 4vkoa putkeen kotona, kun ei pystynyt tehdä mitään. Sittempä päästiinkin tähän mistä tässä olikin kyse, sandimmum lääkitykseen! Joten olisin kiitollinen jos kertoisitte omia kokemuksianne!
Sandimmum lääke kokemuksia
jepojee
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442