hei! minä olisin vailla hoitoshettis/ponia kaikki kenellä on jompikumpi ja hän kaipaisi reipasta n.5 vuotta ratsastanut/hoitanut 10 vuotiasta tyttöä joka osaa perusasiat esim.satulointi,suitsinta,harjaus,kaviot... ja olisin kiitollinen jos ponisi olisi kiltti ja sillä voisi palkaksi vähän ratsastaa.ota osaa yhteystiedot:[email protected]
ILMOITTAISITKO PIAN JA YHTEIS OSOTTEESI JOS SAAN HOITAA SINUN PONIASI!!Kiitos jo etukäteen!!Ja ilmoittaisitko missä talli sijaitsee!!
etsin hoitsua!
shettisfani
2
226
Vastaukset 2
- Marianna
Missäs päin asustelet?
Meillä on 6 shettistä ja 2 niistä ei vielä ole hoitajaa.Toinen niistä on ori,jota nyt en suosittele..Mutta ruuna olisi vapaana.Hän on mustankirjava,oikein symppis tyyppi.Ikää kyllä on jo 26,mutta ei se ikä vielä paina :)
Se on rauhallinen kaveri,joka sopii hyvin aloittelijoillekkin..Et jos kiinnostaa,ilmoittele äkkiä paikkakuntasi..- Satu
Minun ei kuuluisi tänne ilmoitella,
mutta missä tuo ruuna asuu?
Voisin ehkä alkaa hoitaa sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568