Yksinhuoltajan toimeentulo kiristyy

5

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonLagerbom

Yksinhuoltajaäideillä varmaan tosi mukavat ajat tulossa. Erota piti väen vängällä, onhan se hieno olla yh, saada tuet ja isät ja yhteiskunta maksajiksi muta entäs nyt kun tukia aletaan tiputtelemaan ja joutuvat piankin hoitamaan lapsensa itse, ettei enää saa maata laiskana kotona lasten ollessa päivähoidossa, heh ja virn.. Siinä voi pian lesbohuuruinen peräkin kalventua ja kaventua kun tulee tosielämä vastaan.. Pitää ottaa itsekin vastuuta ettei sysätä vaan lapsia yhteiskunnan vastuulle.

• Sompanssonni

Niinhän nuo somalit tekevät. Erotaan yhdestä ja nussitaan ympäri kaupunkia muita naisia ja nostetaan tukia sekä asutaan muualla.

• nm1

Ok.

• Miauz

Mikä hätä yksinhuoltajalla? Ikinä ei mulla ole ollut asiat näin hyvin: Lapsilisä yksinhuoltajalisä, isä maksaa, asumistuki, toimeentulotuki työttömyyspäiväraha ja joskus sukulaisetkin antavat.Nukun aamulla pitkään kun lapsikin nukkuu.

Viime jouluna luulivat köyhäksi ja sain seurakunnalta hyvät joulurahat. Pieni lapsi ei kalliiksi tule. Hyvässä asunnossa asemme, elämäni parhaimmassa. MYin sossun maksamat vaunut ja keittiön kalusteet.Ilmaista rahaa. Kiitos.

Ihan turhaan minun puolestani valitetaan. Kun osaa rahan käytön, nou hätä, eikä lapsikaan ole mikään adhd.

• Sopimusonsopimus

Pidetään huoli ettei jäädä yksinhuoltajaksi. Leskeksi jäämistähän ei voi valita,mutta jos
      hommaat lapsen niin sillä on oltava isä sekä äiti jotka huoltavat lastansa. Jos eri osotteet niin silti huoltajuus molemilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4288
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2744
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2502
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe