Isäni pelaaminen paljastui!

Inhoanpelejä

Hei. Olin talonmiehenä vanhempieni luona, kun he olivat matkoilla. Käytin yksi päivä heidän tietokonetta ja nettiä. Suosikeissa oli veikkauksen nettisivut. Painoin ohimennen veikkauksen sivua. Tiedän isäni pelaavan jonkun verran lottoa ja muita pelejä. Veikkauksen sivut auetessa huomasin, että käyttäjätunnus ja salasana olivat ns. "valmiina" kirjoitettuna. Ne olivat siis jäännet muistiin. Paljoa ajattelematta kirjauduin sisään. Olin järkyttynyt; isäni pelaa useilla kympeillä joskus jopa sadoilla euroilla melkein joka päivä! Sivuhistorian pelitiedoista katsoin, että kuukaudessa saattaa mennä jopa 5000 € arpoihin, lottoon, bingoon ym.

En tiedä mitä tekisin. Olen ilman lupaa salaa kirjautunut isäni pelitilille vakoilemaan pelihistoriaa. Minulla oli kyllä tästä pieni aavistus, että hän pelaa, muttta en tiennyt että summat on noin valtavia. Mieleeni juolahti semmoinenkin, että sieltä veikkauksen sivujen kautta, pistäisin salaa vaikka vuoden pelikiellon tms. Sitä en tiedä mistä tätä rahaa riittää pelaamiseen näin paljon? Onko joskus tullut joku isompi voitto vai onko säästössä sitten rahaa, mutta kuitenkin olen järkyttynyt :(

4

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuckis115

      Pelaa isäsi mitä pelaa, sulla ei kuitenkaan ole mitään oikeutta kirjautua hänen pelitililleen ja tutkia sitä!

      Rikos!

    • ihmekirjoittelua

      ei toi sun kirjoitus ole totta. ,toki käyttäjätunnus voi näkyä, mutta salasana poistuu koneen suljettuasi.

      • salaasanaa

        Kyllä mulla ainakin veikkauksen sivuille on tallentunut valmiiksi käyttäjätunnus ja salasana. Siinä ne valmiina odottavat joka kerta kun menen sivuille. En enää edes muista mikä salasana on, kun sitä ei tarvitse koskaaan kirjoittaa. Näin ;)


    • Hei nimimerkki, Inhoanpelejä

      Voi hurja, onpas ikävä tilanne. Mitähän tekisit? Suuria summia isäsi tuntuu pelaavan, joka saattaa tarkoittaa peliongelmaa. Onko hän töissä vielä, ilmeisesti. Onko mahdollista, että hän velkaantuu tai joutuu taloudellisiin ongelmiin pelaamisen takia. Millaiset välit teillä on? Voisitko aivan rehellisesti kertoa kuinka kävi, kuten kerroit täällä; miten ajattelemattomasti pääsit ja menit sisään sinne pelisivustolle ja kuinka huolestuit nähtyäsi sen mitä näit. Ottaisit riskin, saisit mielenrauhan ja varmaankin jonkinlaisen ymmärryksen siihen, onko pelaaminen aiheuttanut jo ongelmaa. Jos on, pelaamisen lopettamiseen löytyy apua ja tukea, sitä kannattaa sitten etsiä. Toki voi olla, että välinne huononevat...

      Tsemppiä pohdintoihin,
      Pirkko-pappi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe