Hei, bussilla siis tulossa Tampereelta linja-autoasemalle ja siitä pitäisi jatkaa myöhemmin Turun satamaan, mutta millä bussilla? Kiitos. :)
Millä bussilla Turun linja-autoasemalta satamaan?
20
4918
Vastaukset
- turkulainenterve
Numero 1 menee linjan auto asemalta suoraan satamaan!!
- bussikuskiaki
Numero 6 menee nopeemmin numero 1 kiertää varissuankautta joten jos et halua istua tuntia bussissa hyppää linjaauto asemalta bussiin numero 6
- aikuisten.oikeesti
bussikuskiaki kirjoitti:
Numero 6 menee nopeemmin numero 1 kiertää varissuankautta joten jos et halua istua tuntia bussissa hyppää linjaauto asemalta bussiin numero 6
Miks hitossa sä annat väärää infoa! Häppee. Joku kieroluonteinen olet, tuskin sulla "pennulla" on edes korttia, saati bussin kuljetukseen oikeuksia!
Ykkönen menee suoraan satamaan, Kauppatorin laidassa ehkä pysähyy 2-5min ja jatkaa sit matkaansa satamaan. Luonnikast reissuu! - aikuisten.oikeesti
Bussi numero 1. Taxi menee taatusti satamaan, jos et osaa bussi nr:o 1 astua sisään.
Googlaa Turun bussit, linja 1 reitti. Lue sieltä itse jos et usko!
- Hyppääkyytiin
Ykkönen ( 1. ) menee suoraan satamaan. Ei kierrä Varissuon kautta.
- 1on6
Hyppäät siihen samaan bussiin millä tulitkin tampereelta ja odotat siinä kunnes kuulutetaan stig en bot....
- laivalleelee
Eli menikö numero 6 satamaa?
- 1_vaan_ei_6
Ei mennyt, eikä tule menemäänkään. Linja nro 1 menee.
- exturkulainen
Lopettakaa valehtelu bussi numero 1 menee satamaan mutta kiertää vakken kautta joten linjaautoasemalta satamaan bussilla numero 1 kestää 1.20min bussilla numero 6 pääsee linjaauto asemalta satamaan 15 minuutissa
- laivallellee
exturkulainen kirjoitti:
Lopettakaa valehtelu bussi numero 1 menee satamaan mutta kiertää vakken kautta joten linjaautoasemalta satamaan bussilla numero 1 kestää 1.20min bussilla numero 6 pääsee linjaauto asemalta satamaan 15 minuutissa
kiitos
- äläuskotuota
Linja 6 kulkee väliä Lieto - Naantali että ellet halua Naantaliin merenrantaan en suosittele siihen hyppäämään. Ykkösellä asemalta Turun satamaan. Ks. reittikartat http://www.foli.fi/sites/foli.prod-cms.tiera.fi/files/Linjaopas reissuvihko_1.pdf
- näinonnäreetturkulainen
äläuskotuota kirjoitti:
Linja 6 kulkee väliä Lieto - Naantali että ellet halua Naantaliin merenrantaan en suosittele siihen hyppäämään. Ykkösellä asemalta Turun satamaan. Ks. reittikartat http://www.foli.fi/sites/foli.prod-cms.tiera.fi/files/Linjaopas reissuvihko_1.pdf
hah hienosti olet väärentänyt linkkisi aloittaja hyppää bussiin numero 6 ja olet 15 minuutissa perillä tai sitten menet noiden huijarien sanomaan bussiin numero 1 ja olet perillä puolentoistatunnin päästä
- googlaa_itse
näinonnäreetturkulainen kirjoitti:
hah hienosti olet väärentänyt linkkisi aloittaja hyppää bussiin numero 6 ja olet 15 minuutissa perillä tai sitten menet noiden huijarien sanomaan bussiin numero 1 ja olet perillä puolentoistatunnin päästä
Josko se aloittaja nyt ihan itse googlettaa sitten Turku bussit tai Föli ja etsii itse reittinsä ja oikean bussin eli nro 1:n. Jollekin tuottaa näemmä tyydytystä yrittää johtaa kysyjää sitkeästi harhaan. Jos oma elämä on onnetonta ja köyhää niin kai siitä sitten saa jotain kicksejä.
- Anonyymi
Ei sinne päinkään!
Nr 1 menee, samoin 1B, mutta ajaa vain väliä linja-autoasema - tori -
satama. Pelkkä 1 tulee lentokentältä linja-autoaseman ja torin kautta satamaan.
- Laivalleeee
Koittakaa nyt hyvät ihmiset olla huijaamatta, törkeää tuollainen touhu. :/ No, täytynee googlailla paremmin. Kiitos vain luotettaville vastaajille!
- bussikuskiturku
bussi numero 6 menee satamaan. älä kuuntele huijareita
- 710710
bussikuskiturku kirjoitti:
bussi numero 6 menee satamaan. älä kuuntele huijareita
Joopa joo.
http://www.foli.fi/fi/node/1581/
Tosin tuo sataman kautta kiertäminen selittäisi sen miksi Naantalin suunnasta Kauppatorille saapuvat bussit 6 ja 7 ovat välillä pahasti myöhässä... Eksyvät, kuskiparat.
- Gaor
Täältä faktaa Turun busseista:
http://www.foli.fi/fi/node/1581/ - laivalalalal
kiitos menin siihen helvetin kutoseen j alaivassa ollaan kiiiiitos
- laivalleelee
Olen alkuperäinen kysyjä tampereelta no uskoin sitten valehtelijoihin kun oikein väärennetyn linkinkin olivat kyhäisseet ja menin bussiin numero 1 perskuta bussi seisoi varissuon päätepysäkillä kun olisi pitänyt olla jo laivassa grrrrrrrrrrr kuski sanoi miksi tulit varissuonbussiin kun bussilla 6 olisit päässyt 10 minuutissa satamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279