onko kirsin talli mielestänne hyvä paikka?
kirsin talli
8
356
Vastaukset
- eao
Kirsin talli on ihan kiva paikka.
- Sissi_10
Kirsin talli on tosi hyvä paikka hyvä opetus ihanat ja osaavat hevoset eikä Kirsi suutu jos ei osaa/uskalla tai joku menee väärin.
- Sissieitiedämitään
Ei ole. Kirsin talli on erittäin huono ja hevoset tyhmiä kuin saappaat.
- Perustelu_puuttuu
Jos ne kerran on niin tyhmiä niin kannattaisi edes hieman perustella miksi ne ovat tyhmiä ovatko ne: ilkeitä, aggressiivisia, ahneita,
- Silja_
Olen käynyt jo jonkin aikaa kirsintallilla säännöllisesti, ja on kyllä ihana paikka. Hevoset/ponit kilttejä ja osaavia. Kirsi on todella kiltti ja hyvä opettaja, eikä todellakaan esim ala huutamaan jos ei osaa/uskalla tehdä jotain.❤🐴🐎
- Anonyymi
Kirsin talli on hyvä paikka:) kivat hevoset ja hyvä opetus jolla oppii ratsastuksen alkeet varmasti:))
- Anonyymi
KIRSIN TALLILLA ON KIVAT PONI\HEVOSET. KIRSI ON HYVÄ OPATTAJA EI HUUDA TAI KOMENNA.
- Anonyymi
KIRSIN TALLILA HEVOSET JA PONIT OVAT IHAN PARHAITA . KIRSI ON HYVÄ OPETTAJA SE EI KOMENNA TAI HUUDA. OLEN KÄYNYT SIELLÄ JO PITKÄÄN JA KIRSI EI PUUTU MIHINKÄÄN. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3952188Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882090- 981802
- 4431742
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2161003
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72860Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832