hey, naine tuun sua

Naapurista

huomen si morjestaan.

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AiTuutko

Minne ajattelit tulla?

• Naapurista

Kai mää tuun notkuun himaas

• ÄläTuu
        Naapurista kirjoitti:

Kai mää tuun notkuun himaas

Oon menossa toiselle naapurille, Hilkalle, kylään. Voi olla etten oo sitten juuri silloin kotona, kun ajattelit tulla.

• Naapurista

Si mää tuun päiväl notkuu työmaalles.

• Naapureita

Hä :o miten se työmaalla notkuminen onnistuu? En ole yksin täällä kotona välttämättä. Mitä jos mä tuun sinne sun kotiisi?

• Naapurista

Voit sää tietty munki himaan tulla.

• LuinTuossa

hmm.. tiedätkö sinä mitä.. ?

"Sanotaan, että rakkaudesta se hevonenkin potkii, ja tämä lause on totta. Mikäli miespuolinen kaveri kiusoittelee naista, voidaan se tulkita ihastumiseksi. Sama pätee myös siihen, jos uros on aina väittelemässä yhden ja saman neitokaisen kanssa – näin hän saa huomiota enemmän." ;)

(sanoo stara.fi)

• Naapurista

Oot sää kumma naine. Nyt sää sit vihjaat et uskot et mää rakastan sua. Millon tällanen käänne tapahtu?

• Väärinkäsitys

Tarkotin kyllä tuota "Naapureita" kirjoittajaa ja sua! Älä sotke mua sun naisjuttuihin! :D

• Naapurista

Oot taas nii vaikee..

• Naine-miesSanakirja

• Naapurista

Nukuit sää ny hyvin et jaksat ? Oliks se tyyny varmasti ihan hyvi?

• kaveri_sivusta
        Naapurista kirjoitti:

Nukuit sää ny hyvin et jaksat ? Oliks se tyyny varmasti ihan hyvi?

Siis onko sun ymmärrykses vikaa? Mikset sä voi ymmärtää mitä se sanoo ja jättää sitä rauhaan? Ei sitä kiinnosta! Oot kaveri that`s it

• niinpä_
        kaveri_sivusta kirjoitti:

Siis onko sun ymmärrykses vikaa? Mikset sä voi ymmärtää mitä se sanoo ja jättää sitä rauhaan? Ei sitä kiinnosta! Oot kaveri that`s it

Usko nyt.

• pktb

Nukuin hyvin.Tyynyn pöyhin.Tänään jaksan vaikka mitä.

• OpiOleen
        kaveri_sivusta kirjoitti:

Hah, tämä on aina yhtä hauskaa seurata niin irl kuin täällä kun joku naispuolinen kaverini antaa satikutia jollekin minua ahdistelevalle miehelle ja mies pakenee kauemmaksi vihaista naista sen näköisenä että nyt on vähän pulassa! :D Niin usein nähty tämä mutta irl tää on aina koomisempaa! Ei kannata suuttuttaa naisia!

• Naapurista

Vien eka lapset ja tuun sitte tehtaalle kattoo

• Naapurista

Missä sää oot mää on kännis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2038
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1713
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe