oletkohan yhtä riippuvainen minusta

tämä_täältä_tähän

niin kuin minä olen sinusta ?

13

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai-sitten

Olen sinustakin.

• tämä_täältä_tähän

tai toivon että olet yhtä riippuvainen tietokoneesta ja netistä kuin minäkin :)

• oonteinnytsen

Olen riippuvainen sinusta ja ollut jo jonkin aikaa ..!!!!!

• enole

Sinusta riippuvainen.

• heräsinjakahvitkeitän

Ei riipu kenessäkään. Riippuminen on mielestäni ikävä piirre. Joskus "roikuin" täällä, sekin on ikävä juttu mun mielestä, mutta oli se elämänvaihe ja siksi palsta oli tarpeen. Heippa, kävin vaan, toivon etten palaa.

• Luoja

Jos olet hän niin täysin!

• tämä_täältä_tähän

ja jos sinä olet hän :)

• tämä_täältä_tähän1

Kiitos nostosta. Nyt kävelylle kun se lievittää tressiä.

• vuoden1pv

en oikeastaan;) silti ihanaa hengähtää hetkeksi palstalle ja antaa mielikuvituksen viedä.

• Parempaanpäin

Juuri noin!
        Antaa täällä mielikuvituksen lentää ja irl olla kuin ei mitään :)

• vuoden1pv
        Parempaanpäin kirjoitti:

Juuri noin!
        Antaa täällä mielikuvituksen lentää ja irl olla kuin ei mitään :)

mielikuvitus hyrrää joka hetki ja ikävä sattuu, vaikka hän laskostelis menolippu-siperiaan-pahvilaatikkoon miut. hiukkaspikselöitynä sovin taikalamppuun..

• mennääneteenpäin

riippuu kuka olet ????tottakai olen, jos olet juuri hän ...samoilla syntymävuodella

• Unissatanssija

Mä taidan olla pikemminkin vähän pakkomielteinen...en tiedä, se kuulostaa kyllä sairaalloiselta.

En vain saa häntä pois mielestäni ja ikävöin välillä kivuliaasti. Useimmiten toki ajatukset hänestä lämmittävät mieltä ja jälleennäkemisen odotus on kuin joulua odottaisi ja lyhyt kahvihetki hänen kanssaan tekee minut onnelliseksi päiväkausiksi.

Joskus, kun katsoo itseään tavallaan ulkoa päin, tämä turhan rakkauden vankila näyttää surulliselta murjulta ja saatan tuntea olevani väärässä paikassa. Silloin saattaa mieleen juolahtaa, että mitä elämää tämäkin on. Olen minäkin itseni jamaan antanut joutua.

Mutta sitten taas nähdään ja mielen kirkastaa kalterit sulattava aurinko, ja huomaan, etten tahdokaan lähteä tästä "vankilasta".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe