Eikö suomessa miehet enää saa pillua?? Tuntuu siltä, et jos joku nainen tai naista matkiva laittaa tänne ilmoituksen kullinpuutteesta, niin kyllä panijoita löytyis. Ettekö te äijät saa muuten pillua kun täällä vonkaamalla? Ittelläni ei ikinä siitä pulaa ole ollu, eikä tule olemaankaan. Suomi on pullollaan naisia jotka on kullin puutteessa. Eikun äijät liikkeelle ja naimaan, vai ootatteko et ne tulee kotiin kerjäämään??
Ompas täällä puutteessa olevia!!
5
80
Vastaukset
- Miesvaan00
Moi Nohuhuhuh..
Kyllä sitä pillua toki saa..siit ei ole jollain ainaskaan kyse..niin vaan tumpeloita muuten..ja kerjäävät huomiota..kylläkin huonolla menestyksellä..tiedän sen..
Mutt nyt oon kokeillut kaikkee..suomalaista...venokkoo..kaikkien kanssa naimisissa..kaikki samanlaisia.ei muutu kansalaisuudessa..mutt kaikki riippuu meistä yhdessä..nainen/mies luotu yhteen(toki poikkeuksiakin on)..olkoon halut mitä ovat..puute...mitä se on? - Mies26vTampereelta
No kun olen niin saatanan ujo etten uskalla mennä vonkaamaan naisia edes kännissä eikä naiset tee minulle aloitteita baarissakaan. Olenko atm?
En siis osaa puhua naisille niin että naiset kiinnostuis minusta että saisin seksiä.
- 0710
Odotetaan. Se on niin että Suomessa mies on aina saanut maanitella naista. Keskieuroopassa ne naiset maanittelevat miehiä. Joten, ehkä nyt sitten tilanne voisi tääläkin muuttua enemmän EU:n kaltaiseksi. Antaa naisten maanitella.
Kurkatkaapa vaikka minkä Saksalaisen tai Ranskalaisen lehden sunnuntainumeroa. Satoja/tuhansia naisia etsii aviomiestä. Samaan EU-tasoon pitäisi päästä tääläkin.- niinkinvois
Keskieuroopassa taitaa olla tuo tasa-arvo meininki myös erikohdassa,kuin esim.pohjoismaissa.
Miestä tarvitaan useimmiten elättäjäksi,seksiä saa sit palkkioksi...noh,toimiihan se niinkin.Erotapauksissa mies tuomitaan esim.Saksassa elatusmaksuihin myös vaimolle.Vaimoista moni on kuvankauniita toisen sukupolven maahanmuuttajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800