Etsitkö itsellesi ihanaa kesähevosta, jonka kanssa voi puuhailla melkeimpä mitä vain?
Nyt sinulla on siihen tilaisuus. Vuokraamme heinäkuuksi kolmea hevostamme. Kaikki hevoset ovat kilttejä ja rauhallisia, mutta eivät ihan automaatteja. Hevosia ovat Puoliverinen tamma, Irlannincob tamma & Suomenhevonen tamma. Hepat asuvat pienellä yksityistallilla Lohjalla, jonne ei julkisilla pääse, lähimmältä bussipysäkiltä on n. 500m-1km matka tallille :) Tallilla on kenttä ja upeat maastot, joissa voi ratsastaa. päivässä voi ratsastaa max 4h. Ratsastus ja vuokraus tapahtuu itsenäisesti, eli saat itse ratsastaa missä haluat. Ei ihan aloittelijoille!
Vuokrahevosia Lohjalla!
5
357
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka! Mä oisin kiinnostunut, saisinko sun Facebookin?😊
- Anonyymi
Moikka olisin kiinnostunut. Olen 14 vuotias tytttö. Minun pituus on 155cm ja painoni on 65 kiloa. Osaan itsenäisesti ratsastaessa mennä käyntiä ja ravia. Olen mennyt talutuksella laukkaa. Mutta käyntiä ja ravia osaan mennä itsenäisesti. Osaan itse varustaa hevosen. Missä päin Lohjaa talli on ja mikä osoite. Minä en käytä Facebookkia. Enkä käytä myöskään Instagramia. Varmaan on parempi jos annetaan toisilemme puhelin numerot.
- Anonyymi
Moikka. Anteeksi Anonyymi kommentoin sinulle. Minun piti kommentoida Venlalaaksonen1, eikä sinulle. Anteeksi kovasti. Mutta siis halusin kommentoida Venlalaaksonen1.
- Anonyymi
Moikka! Olisin kiinnostunut, olen 14 vuotias tyttö. Osaan harjata, laittaa varusteet, kärryillä, laittaa hevoselle ruuat ja ratsastaa. Osaan mennä itsenäisesti ratsastaessa ravia ja käyntiä. Olen laukkanut talutuksella. Minun pituus on 160cm ja painoni on 60klg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726318- 1385722
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4773585Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1192008- 391341
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3961328- 731163
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56940