Mitä mieltä ootte siitä että vanhemmat juo (pienten) lasten läsnä ollessa?? Itellä on semmonen mielipide et kyllä vanhemmat voi muutaman saunaoluen ottaa mut siihen se sitten jää.jos meinataan kunnolla kännätä niin sitten olisi hyvä viedä lapsi pois vanhempien ulottuvilta ettei lapsi nää vanhempaansa kännissä,nimittäin siitä voi jäädä tosi pahat traumat (nimimerkillä kokemusta on) ja sitten siitä kysyisin mielipidettä siitä että vanhemmat lähtee baariin ja lapset jää kotiin (14 vuotiaan vahdintaan).
mutta joo haluisin saada vastauksia tähän koska tälläkin hetkellä mun molemmat vanhemmat on kännis eikä tääl oo ketää selvinpäin olevaa
vanhempien juominen lasten läsnä ollessa
7
151
Vastaukset
- Liiansurullista
Sinä olet aivan oikeassa; lasten nähden viisaat vanhemmat eivät kännää. Sinun pitää kertoa ja avata tilanne jollekin ymmärtäväiselle aikuiselle ihmiselle (koulukuraattori / kouluterveydenhoitaja / neuvola ...), jotta saat aiheeseen apua ja tukea.
Voihan keskustelua yrittää vanhempienkin kanssa, mutta epäonnistuneeseen yritykseen ei kannata jäädä 'makaamaan' vaan hakea reippaasti tilanteeseen jotain helpotusta eli ammatti-ihmisten näkemystä ja kokemusta.- 14-vuotiastyttö
En ole vielä uskaltanut hakea apua koska tiedän joutuvani vieraaseen perheeseen hoitoon jos tulee vielä yksi lastensuojelu ilmoitus.minulle ja sisarilleni on siis tehty lastensuojeluilmotus ja jouduimme perhekriisiyksikköön kolmeksi kuukaudeksi.muutimme maalta kaupunkiin ja asuimme siellä noin vuoden kunnes taas sitten muutimme takaisin siihen taloon jossa ko. Ilmoitus tehtiin.nyt isäpuoleni on narsistinen paskiainen joka pomottaa kaikkia ja huutaa siitä kun herra ei saa alkoholia ja kokista ja tupakkaa
- Vanhemmathoitoon
Vaikka ajatus onkin hirveä ja pelottava, niin se voi olla sinun ja sisarustesi elämän onnellisin vaihtoehto, että pääsette perhekriisiyksikköön tai mihin tahansa muuhun paikkaan kuin koti, jossa vanhemmat eivät älyä omia vastuitaan ja velvollisuuksiaan. Joten ole rohkea ja uskalla, jospa vanhempienkin silmät aukeaisivat.
- What.a.fuck
No joo, ei meillä ole tapana ottaa muutamaa saunaolutta, koska siitä tulee känniin. Yksikin riittää.
- Juopposisko
Mulla sisko vetää keittoa Kemissä 4-5 kertaa viikossa. 12 vuotias lapsi kotona !!!!!
Onko normaalia?- 14-vuotiastyttö
No ei todellakaa oo normaalia!!lapsi kärsii kotona
- qwqrWAFR
En hyväksy. Meillä pieniä lapsia ja mielestäni 1 oluen tms. voi ottaa jos lapset hereillä ja korkeintaan 1-2 kun lapset menevät nukkumaan eli kohtuudella, ei humalaan! Todellakaan vanhemmat ei voi lähteä baariin ja jättää alaikäisiä lapsia yksin kotiin, vaan pitää olla lastenhoitaja silloin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374