Ohjeita todelliselle pellelle

Älä kirjoita tänne mitään jos sinulla ei ole asiaa liikenteestä.

Toisten haukkuminen palsta pelleksi ei ole liikenne keskustelua vaan sinun suurta tyhmyyttä. Sinä olet joko alaikäinen tai jo noin vanha että olet jäänyt jälkeen liikenteestä ja nykyautoista ja kitkarenkaista.

Lopeta toisten haukkuminen jos sinulla ei ole liikenteestä mitään kirjoitettavaa pysy pois täältä

8

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vajakit.lataamoon

Asiallinen ravistus meille vajakeille. En ole koskaan haukkunut ketään pelleksi tms. Jatka sinä liikenneaiheisien avauksien tekoa ja me kommentoidaan. Pääasiallisesti sinulla on asiallisia ja aiheeseen liittyviä kirjoituksia.

• vajakit.lataukseen

Hienoa että edes joku vajakeista pystyy myöntämään olevansa vajakki. Nostan hattua sinulle. Minäkään en ole ketään pelleksi haukkunut, vajakiksi kylläkin. Jos ihminen on vajakki, miksei häntä siksi voi sanoa. Tänäänkin oikea supervajakki ollut liikenteessä. Nainen jäänyt kiinni törkeästä rattijuopumuksesta lapsi kyydissään. Olisi Adolfilla työsarkaa täälläkin.

• vajakit.lataamoon
        vajakit.lataukseen kirjoitti:

Hienoa että edes joku vajakeista pystyy myöntämään olevansa vajakki. Nostan hattua sinulle. Minäkään en ole ketään pelleksi haukkunut, vajakiksi kylläkin. Jos ihminen on vajakki, miksei häntä siksi voi sanoa. Tänäänkin oikea supervajakki ollut liikenteessä. Nainen jäänyt kiinni törkeästä rattijuopumuksesta lapsi kyydissään. Olisi Adolfilla työsarkaa täälläkin.

Olet oikeassa varas!

• onhan.se.pelle

Palstapelle avautui taas turhalla ja typerällä aloituksella, no eipä palstapelle muuhun kykene.

• KorvaTuppelopölö

Sinänsä ihan napakka kannanotto, mutta ei liity mitenkään liikenteeseen.

• on.se.mikä.on

Ei palstapelle "autoilija" artoa kukaan pelleksi hauku. "autoilija" on pelle ja tottahan pelleä voi pelleksi sanoa, eikö? Vai onko vajakki parempi, jota muuan nimim. ahkerasti viljelee?
      Kyllä palstapelle "autoilija" on niin paljon idioottimaisia aivopieruja typerien avauksien muodossa suoltanut, koskien mm. liikennettä, nykyautoja, nopeusrajoituksia, kitkarenkaita, caravaanareita jne. että palstapellen "titteli" on aivan itse hankkimansa.

• krantti

Autoilija kirjoitti tämän kaiken siis itselleen, todelliselle palstapellelle.

Pysy siis "autoilija" poissa palstalta, kun sinulla ei ole mitään järkevää asiaa koskaan ja nytkin lyhyessä ajassa olet laittanut 2 aloitusta jotka eivät liity liikenteeseen.

Olet jo sen verran haukkunut muita tällä palstalla, ja käyttäytynyt täydellisen idioottimaisesti, ettei sinulla ole varaa yrittää opettaa muita.

• mikä.pelottaa

Mikähän siinä on ettei aikuiset ihmiset uskalla/ymmärrä rekisteröidä ninimerkkiään vaikka jatkuvasti täällä kirjoittavat ja nimimerkkejään toiset "varastaa"?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3247
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2967
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2480
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2209
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2046
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1843
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1636
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1460
    Aihe