Kela haluaa, että ns. painetaan villaisella. Säästävät paljon. Mulle on kerran käynyt näin pojan kans. Ja nt kävi itsenu kans.
Hei, uskokaa pois, jos vois luoupua vain osasta esim. lapsuuden uskosta, se olisi kannattanut tehdä jo aikoja sitten. Mä antaisin sen pois, mutta se ei oo täysin mahollista.
Mutta näillä mennään.
mhttps://www.youtube.com/watch?v=FPbQ6weKh
Nahkapäätös
Thegreratgiginthesky
2
287
Vastaukset
- Nahkapäätös
Sillä on mua kiusattu jo liian pitkään. Ja nyt yritän näköjään siirtää sitä lapsilleni.
Siis vielä kerran, jos olisi mahdollista päästä eroon lapsuuden uskosta (lähinnä sen tuomista velvoitteista), niin tekisin sen. Mutta esim. kirkosta eroaminen ei ole johtanut mihinkään! - Parasäityli
Siispä vielä kerran: Kaikki on feikkiä ja luopuisin sekä hyvästä kasvatuksestani että lapsuuden uskostani, jos se olisi mahdollista.
Tään saa soittaa mulle tuhkajaisissa!
https://www.youtube.com/watch?v=dJjL2waEG0Q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1644764Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043954Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513360
- 553301
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332718Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778