Helpottaako purjelentotausta ilmavoimiin pääsyä

Hellelwlq

Intti alkaa itsellä lähestyä ja ajattelin jos tuurilla vois kokeilla lentoRukkiin, niin kun itellä on purjelentotausta ja tiimaa on kertynyt kokonaisuudessa melkein 100 tuntia 3 eri konetyypillä ja kun lomakkeessa kysytään että onko lentolupa kirjaa, niin luulisi sen vaikuttavan vai ottaako ne lupakirjan omaavat pois että ei kouluttaiusi turhaa. Ja vielä semmonen että kun ilmavoimien sivuilla sanotaan että hakemuksia tulee 600-900 ja noin 35-40 pääsee sisään niin tähänhän kuuluu huonokuntoiset, amikset, huono näköiset/kuuloiset, sairauksen omaavat ja lupakirjattomat niin eihän ne sisään pääsy mahdollisuudet minulla ole niin huonot kun kerta olen jo kuntotestien pisteet maximoinut salilla ja lupakirja on eikä ylioppilaskaan ole pahetteeksi. Joten haluisin vain teidän kannan että onko helpompi päästä jos asiat on näin paperilla.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiKaiHaittaa

      Ei kai siitä haittaakaan ole, joskaan alkupään testeissä se ei auta läpi pääsyyn. Ehkä siellä loppupeleissä sitten jos on kaksi muuten tasaväkistä hakija ja toinen pitää ottaa... niin saattaahan aiemmasta lupakirjasta tulla plussaa. LUULEN.

    • eiliukunu

      Kuulemma eivät ota purjelentäjiä koska heidän mieli todennäköisesti on epävakaa.

      • PosSuFix

        Joo. Possessiivisuffiksin käytön virheet ovat karsiva tekijä. Ne ovat osoitus muutenkin vaillinaisesta sivistyksestä


      • 6hytgf
        PosSuFix kirjoitti:

        Joo. Possessiivisuffiksin käytön virheet ovat karsiva tekijä. Ne ovat osoitus muutenkin vaillinaisesta sivistyksestä

        Älä nyt kiusaa toista. Eihän raukka edes tiedä mikä on possessiivisuffiksi.


    • hehhehhee

      kyllähän purjelentämällä saattaa "ilmavoimiin" päästäkin eikä edes tarvita lento lupa kirjaa.

    • F35

      Helpottaahan se, ainakin helpommin pääsee ohjaamaan maalikonetta.

    • horonetti

      Tais jäädä Laudatur haaveeksi äidinkielen osalta. Toivottavasti purtsikkapahvi avittaa ilmavoimahaaveissa...

    • Res.maj

      kyllä siitä purtsikka pahvista on enemmän haittaa, kun hyötyä

    • NightriderByASK20

      Jos sinulla on purjelentolupakirja, voit suoraan ohittaa hakuvaiheen. LentoRUK typistetään 1,5kk.n mittaiseksi, jonka jälkeen sinut tullaan sijoittamaan suoraan kadettikurssin HW 2 vaiheeseen. Jos olisit käynyt tuon mainitsemasi "amiksen" voisit päästä suoraan HN koulutukseen. Hyvää juhannusta.

    • HW-351

      Pääset suoraan Hornet-lentueen johtajaksi, jos on purkkari-C. Ei tartte mitään muuta, se on siinä. Kapteenin napit heti syynissä, sitten majurina laivueen päälliköksi. Kaikki tämä kahdessa vuodessa.
      Aku Ankkakin on lentänyt hävittäjällä, helppo rasti. Nyt vähän räppäripellejen sormenheilutusta, yeee, olet kurko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe