munasarjasyöpä 13 vuotiaalla?

kukkamaaria2

Joo eli oon 13 vuotias tyttö ja pelkään että minulla on munasarjasyöpä.. Vatsani alapuolelta, juuri siinä missä munasarjat sijaitsevat, tuntuu kipua silloin kun nousen vaikka sängystä, kyyristyn ja jotain muuta vastaavaa.
Mutta voisiko se johtua siitä että en juo vettä paljoa? Käyn vessassa ehkä noin 1 kerran päivässä ja juon n. Kaksi lasia veträ päivässä. Voisiko se johtua siitäkin? Auttakaa ihmiset, koska minua huolettaa ihan kamalasti.. :(

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gynehoitaja

      Ala nyt ensin juomaan enemmän nestettä.Harvoin on ikäiselläsi ko tautia-se on lähinnä keski-ikäisten ja vanhempien naisten tauti.Onko kuukautiset alkaneet? joskus voi olla että munasarjoissa on ihan vaarattomia kystia(nestepallukoita) jotka häviävät itsestään. Myös ovulaation aikan kipua voi tuntua molemmilla puolilla.Kokeile panadolia kipuun ja jos hellittää-unohda huolesi.Jos kipuilu jatkuu-mene lääkäriin.Oletkos jutellut vaivastasi äidilllesi.Myös ummetus voi aiheuttaa kipua.

      • kukkamaaria3

        Tai voisiko se olla jokin tulehdus tai pöpö, koska olen huomannut että alushousuihini on tullut jotain keltaista vuotoa?


    • ananaslapsonen

      hei sweetie kaikilla tulee sitä keltaista/valkoista vuotoa. noi saattaa olla vaan menkkakipuja, tuskin sun ikäsellä tuota tautia on

      • Dyndyn

        Niin totta.


    • tk-lääkär

      Munasarjasyöpä ei oirehdi, ellei se ole jo kovin pitkälle kehittynyt. En epäile sinun sairastavan munasarjasyöpää. Vettä pitäisi juoda 1½ litraa päivässä, eli juot aivan liian vähän, mikä näkyy myös siinä, että käyt vain kerran vuorokaudessa pissalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe