mitä mun pitäisi tehdä kun 25.5 tuli postipaketti just ups:sin kautta no maksoin sen ja kuljettajalle ei ollut vaihto rahaa niinpä tietysti no ups:in kuljettaja sanoi anna tilinumerosi niin saat piakoin loput rahat tilillesi odotin ja odotin nyt on mennyt yli viikko. Soitin ups:sin asiakasapalveluun sieltä sanottiin siinä kestää 2-4 pvä. olen jo soittanut sinne kuinkohan monta kertaa. Mitä mun pitäisi tehdä ei vielkäkään rahoja näy tililläni multa palaa kohta hermot
ups maksaminen
hermoraunio
1
158
Vastaukset
- 312
29.5. perjantaina oli kulunut 4 päivää siitä, kun maksoit. Pankkisiirroissa menee 1 - 2 pankkipäivää, jos maksajalla on eri pankki kuin maksun saajalla. Nyt on vasta mennyt yksi pankkipäivä tuon 4 päivän jälkeen. Odota nyt tämä viikko vielä, eiköhän raha tule tilillesi.
UPS pyytää varaamaan tasarahan maksamista varten, koska kuskeilla ei ole välttämättä antaa takaisin. Korteilla maksaminenkaan ei ilmeisesti onnistu niin kuin Postin kuskeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542718
- 612561
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p282075- 621852
- 551825
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa331362Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41935Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111857Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.121834Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37804