Kun ei lennä niin ei lennä

Kyynel

Olen 40v. nainen ja minulla on salasuhde 30 mieheen.Mies ei ollut harrastanut seksiä..suudellut yms. ennen mua.Nyt on muutama kuukausi oltu aika useastikkin sänkypuuhissa mutta mies ei laukee ei sitten millään.Asiasta on puhuttu ja kaikki kommervenkit kokeiltu mutta ei niin ei.Seksi(niin kuin kaikki muukin) on aivan ihanaa mutta siitä jää puuttumaan jotain ilman hänen laukeamista.Mikä neuvoksi? oon jo ihan epätoivoinen

10

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies111111

      Oho..
      No miehenä..epäilen vaan et jätkä jännittää liikaa/ressaa..jos ei esim..ole heti tullut..niin voinut tulla nyt sitten paineita(vaikk ei sitä sulle kerrokaan..)
      No jos ootte kokeilleet kaikkee..
      Sun täytyy miettiä vaihtoa..

    • ei-selvii-kotikonsteilla

      Yleisin syy on lääkitys. Voi myös olla testosteroni liian alhaalla. Verikokeella selviää. Lääkäriin vaan!

      • joo-oh

        haiskahtaa juurikin lääkitykseltä.
        muutenkin sanoit kaverin olevan jo 30vee eikä koskaan edes suudellut.
        hieman tulee mieleen josko kaverilla on sairaus josta ei kerro tai ollut aina sairaan ujo, siis niin ujo ettei ole uskaltanut mitään aloitetta tehdä.
        kysy siitä lääkityksestä onko jotakin ja marssita lekurille jos kaveri on ihan löysää pataa : \


    • miekkonemiek

      Outoo kyllä,tuossa voi olla joku fyysinen vikakin.Seisooko miehellä normaalisti?Oletko miten väljä?Mielestäni sinun pitäisi runkata hänet testimielessä,sanot vaikka että tänään on menkat tai jotain!Nimittäin jollei mies laukea omalla rai sinunkaan kädellä on hänessä jotain vikaa,joko henkisesti tai fyysisesti!Tee testejä sillä asia ei etene jollet tee mitään

      • rrnnnhn

        Jos mies laukeaa käsi- ja/tai suuseksissä normisti, mut ei yhdynnässä, laukeamattomuus liittyy yhdyntään. Tällöin näkisin kaksi hyvää selitystä:

        1) mies on tottunut runkkaamaan niin lujalla puristusotteella, et tiukinkaan pillu ei tuota riittävää puristusta

        2) mies pelkää raskautta mahdollisesta ehkäisystä huolimatta (ei luota ehkäisyyn)


      • kyynel
        rrnnnhn kirjoitti:

        Jos mies laukeaa käsi- ja/tai suuseksissä normisti, mut ei yhdynnässä, laukeamattomuus liittyy yhdyntään. Tällöin näkisin kaksi hyvää selitystä:

        1) mies on tottunut runkkaamaan niin lujalla puristusotteella, et tiukinkaan pillu ei tuota riittävää puristusta

        2) mies pelkää raskautta mahdollisesta ehkäisystä huolimatta (ei luota ehkäisyyn)

        Mies laukeaa kun ite runkkaa..tosin ei sekään onnistu mun nähden.Suuseksistä ei tulosta.Mulla kierukka ja jo ikä suojaa mahdolliselta raskaudelta.Tällä miehellä ollut pari ihastusta,joihin ei oo saanut vastakaikua.Mulle teki heti alussa selväksi,että en ole hänen tulevien lasten äiti.


      • rennosti-m
        kyynel kirjoitti:

        Mies laukeaa kun ite runkkaa..tosin ei sekään onnistu mun nähden.Suuseksistä ei tulosta.Mulla kierukka ja jo ikä suojaa mahdolliselta raskaudelta.Tällä miehellä ollut pari ihastusta,joihin ei oo saanut vastakaikua.Mulle teki heti alussa selväksi,että en ole hänen tulevien lasten äiti.

        Kyrvän seisotus ja laukeaminen on kaksi eri asiaa. Edelliseen vaikuttavat eniten huonontavasti verenpainelääkkeet, jälkimmäiseen masennuslääkkeet.

        Jos mitään elimellistä vikaa ei löydy, on täysin mahdollista, että mies pitää kyrpäänsä vitussasi niin kauan tai nuolee klittaasi ja häppäreitäsi niin kauan, että saat orgasmin. Hän voi sitten runkata joko sinun nähtesi tai yksinään.

        Jo tämä on hänelle paljon enemmän kuin entinen, jolloin hänellä ei ole ollut ketään naista. Kun annat hänelle vapaat kädet toimia, hän saattaa tuntea sen vapautuksena. Kun hänen ei tarvitse yrittää laueta sinun kanssasi, hän saattaa kokea vapauden. Ehkä se on jo yli odotusten.

        Siis ota hänen kyrpänsä vittuusi, ja nauti hellästä yhdessäolosta, toisen läheisyydestä, kyrvän kosketuksesta ja kaikesta suloisesta. Siis nauttikaa! :)


      • vilkkui
        rrnnnhn kirjoitti:

        Jos mies laukeaa käsi- ja/tai suuseksissä normisti, mut ei yhdynnässä, laukeamattomuus liittyy yhdyntään. Tällöin näkisin kaksi hyvää selitystä:

        1) mies on tottunut runkkaamaan niin lujalla puristusotteella, et tiukinkaan pillu ei tuota riittävää puristusta

        2) mies pelkää raskautta mahdollisesta ehkäisystä huolimatta (ei luota ehkäisyyn)

        Toi selitys 1 vaikuttaa aika hyvältä, lisäksi viel estyneisyys päälle. Luulen, et ongelma katoaa ajan myötä.


    • 1805

      Älä pelkää, kyllä se sieltä tulee. Rentoudutte molemmat ja jatkatte normaalisti. Jossain vaiheessa mieskin rentoutuu ja sen jälkeen "ongelmaa" ei ole. Harvoin kyllä kuulee että nainen toivoo miehen tulevan. Nauti niistä kerroista kun itse saat orasmin ja näytä se miehelle että pidät siitä.

      Jos teistä molemmat pitävät yllätetyksi tulemisesta ja uusista paikoista niin niistä voisi löytyä ratkaisu. Maailma on täynnä paikkoja joissa voi harrastaa seksiä. Ja yllätyseksin mukanaan tuoma jännitys saattaa olla se joka ratkaiseen ongelman.

    • kärsivällisyyttä

      Luultavasti kiinni jonkin asteisesta jännittämisestä. Itsellä oli samanlaista ongelmaa monesti kun aloin seksiä harrastamaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe