Käytin tätä raamattuhakunettisivua:
http://raamattu.uskonkirjat.net
ja näitä sain tulokseksi eri hakuvaihtoehdoilla.
Kuolema = Löytyi 59 jaetta
Tappakaa = Löytyi 10 jaetta
Tuomita = Löytyi 22 jaetta
Synti = Löytyi 44 jaetta
Veri =Löytyi 36 jaetta
Verta =Löytyi 119 jaetta
Hyökkää =Löytyi 26 jaetta
Uhri =Löytyi 32 jaetta
Rikkomus =Löytyi 15 jaetta
Kiivas =Löytyi 12 jaetta
Orja =Löytyi 29 jaetta
Viha =Löytyi 69 jaetta
Lohikäärme =Löytyi 10 jaetta
Syntiä =Löytyi 138 jaetta
Rangaistus =Löytyi 20 jaetta
Pelko =Löytyi 42 jaetta
Luopuu =Löytyi 15 jaetta
Jeesus =Löytyi 922 jaetta
Jumala =Löytyi 1542 jaetta
Statiikkaa raamatusta.
timpaa
4
60
Vastaukset
- ljgfgdkhfskhdk
Käytä sanavartalon katkaisua, niin saat enemmän hakutuloksia, esim: Jeesu*, pelastu*, kuol*, ver* jne.
- Älälueysikahta
Katkaistulla sanavartalolla Jeesu* löytyy 960 jaetta 33/38 käännöksestä.
- Reddington
Katkaistulla haulla anteeksiant* löytyi 20 jaetta. Ja niistäkin 3 käsittelee ihmisten keskeisiä velkoja. Sanalla armo löytyi 58 jaetta siis sana esiintyy harbvemmin kuin kuolema. Tuomioon liittyy 392 jaetta. Mielenkiintoisesti haulla helv* löytyi vain 11 jaetta...
Raamatussa ei ole statiikkaa. Sitä mekaniikan kurssilla. Statistiikkaa ehkä tarkoitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693237
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682962On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442142- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591586