Soini piti lupauksensa!!

olkaammeihmisiksi

Vallanjako on kaksiosainen prosessi. Ensimmäisessä haetaan kansalta mandaatti vaaleilla. Toinen osa prosessia on neuvoteut muiden puolueiden kanssa, suurimman puolueen puhenjohtajan komennuksessa.

Populismi ideologiana toimii vain prosessin ensimmäisessä vaiheessa - vaaleissa. Toisessa osassa hävitään takuulla jos sinne mennään samoilla populismin teemoilla kuin vaaleihin.

Soini lupasi pyrkiä hallitukseen! Sen lupauksen hän piti. Täydelliset takinkäännökset vaalilupauksiin nähden on täysin loogista ja Soinin lupauksen mukainen.

Ei ole Soinin vika jos äänestäjät ovat niiin hölmöjä etteivät tämän tajua! He ansaitsevat tasan sen minkä nyt saavatkin - katkeraa lääkettä amatööripuoskareiden toimesta.

Ehkä suomalaisten on opittava tämä läksynsä aina 25 vuoden välein. SMP-kuplasta on suurin piirtein tuon verran. Silloinkin työministerin pesti lankesi pre-persulaisille. Urpo Leppänen oli luvannut poistaa työttömyyden kuudessa kuukaudessa. Työttömyys jäi hänelle sanaksi jota ei oppinut tavaamaan. Sen sijaan hän tehtaili lööppejä kuubalaikaunottarestaan (tuon mamun jonka hän tuotti maahan perheyhdistämispykälän turvin filunkipelinä) ja muusta mukavasta.

Lööppiministeriksi on tällä kertaa nousemassa yhtä kyvykäs työjuridiikan ja työmarkkinatieteen asiantuntija.

Soini piti lupauksensa! Sen minkä hän antoi ennen vaaleja, sekä sen minkä hän antoi 15 vuotta sitten koskien oikeistopopulistisen puolueen kasvattamisesta.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niintainäinhän

      Toisen lupoauksen hän piti, eli hallituspyrkimyksensä. Vaalilupaukset hän petti.

      Prosentti on kuitenkin aika hyvä. Ollakseen Soini.

    • ps_petti_duunarit

      Persut pettää, räksyttää ja kusettaa. Nehän on niiden ydinosaamista.

      • Hmmmmm. kerroppa ketä ei olisi pettänyt??? Demarit oli edellisessä hallituksessa täysin EK:n juoksu poika ja lipposen demarit enemmän oikealla kuin kokoomus ja entä vas hippi sateenkaari puolue pippelipoikien kaappi joukkio


      • ps_rikkaiden_asialla
        jukni69 kirjoitti:

        Hmmmmm. kerroppa ketä ei olisi pettänyt??? Demarit oli edellisessä hallituksessa täysin EK:n juoksu poika ja lipposen demarit enemmän oikealla kuin kokoomus ja entä vas hippi sateenkaari puolue pippelipoikien kaappi joukkio

        Hyvä kysymys. Ketäpä persut eivät olisi pettäneet? No ehkäpä kokoomuslaiset ja muut rikkaat ovat jopa tyytyväisiä persujen "duunaripuolueen" hallitustoimiin.

        Menneitä kaivamalla haet varmaan oikeutuksen myös "huonomman aineksen" eliminoimiseen. Sieltä se löytyy Hitlerin teksteistä. Halla-Ahon ja homma-foorumin teemoinakin tuttuja.
        Menneisyydestä ei siis kannattaisi ottaa mallia, vaan oppia välttämään tehtyjä virheitä.


      • ps_rikkaiden_asialla kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Ketäpä persut eivät olisi pettäneet? No ehkäpä kokoomuslaiset ja muut rikkaat ovat jopa tyytyväisiä persujen "duunaripuolueen" hallitustoimiin.

        Menneitä kaivamalla haet varmaan oikeutuksen myös "huonomman aineksen" eliminoimiseen. Sieltä se löytyy Hitlerin teksteistä. Halla-Ahon ja homma-foorumin teemoinakin tuttuja.
        Menneisyydestä ei siis kannattaisi ottaa mallia, vaan oppia välttämään tehtyjä virheitä.

        EI NYT IHAN NOIN MUTTA SAMAA LAULUA HALLITUSPUOLUEET ON AINA LAULANEET... ...Esim. katainen lupas sairaan hoitajille lisää palkkaa mutta unohti lupauksensa hallitukseen päästyään


      • jukni69 kirjoitti:

        Hmmmmm. kerroppa ketä ei olisi pettänyt??? Demarit oli edellisessä hallituksessa täysin EK:n juoksu poika ja lipposen demarit enemmän oikealla kuin kokoomus ja entä vas hippi sateenkaari puolue pippelipoikien kaappi joukkio

        Ihme, kun ei SMP:n ajoista ole kansa ottanut opikseen - itseäni ei ainakaan samalla tempulla huijata kahdesti.


      • pepep kirjoitti:

        Ihme, kun ei SMP:n ajoista ole kansa ottanut opikseen - itseäni ei ainakaan samalla tempulla huijata kahdesti.

        no puolueet on kuitenkin EK:n käsikasari


      • jukni69 kirjoitti:

        no puolueet on kuitenkin EK:n käsikasari

        Nykyinen hallitus vaikuttaa ainakin olevan, vaikka toisaalta ymmärrän tarpeen sisäiseen devalvaatioon. Opintoetuudet ja eläkeläisiet olisivat puolestani kuitenkin voineet jättää rauhaan.


      • pepep kirjoitti:

        Nykyinen hallitus vaikuttaa ainakin olevan, vaikka toisaalta ymmärrän tarpeen sisäiseen devalvaatioon. Opintoetuudet ja eläkeläisiet olisivat puolestani kuitenkin voineet jättää rauhaan.

        joo ja osingot ansiovrokortille


    • taitoa

      Heh, lukaisin tuossa pari kuukautta sitten Soinin gradun POPULISMISTA. Mies on nero.

      Kusettaa kansaa lupauksilla ja tietää jo pettävänsä heidät jatkossa. Mutta siitäkin selviää (selittäjä selviää aina). Eli kaikki on muiden vika ja sekin kun itse hakkaa heikoimpia valtaan päästyään on oikeasti muiden vika. Vaatii todellista narsistista virtuoosia vetää tuo rooli läpi, mutta joiltakin se onnistuu ja vakuuttavasti.

      En ole varma halveksinko vai ihailenko perussuomalaisten johtoa. Tavallaan olisi hienoa pystyä samanlaiseen kusetukseen.

      • Itse olen miettinyt samaa, joskaan en ole Soinin gradua lukenut (toistaiseksi). Päädyin siihen lopputulokseen, ettei itselläni olisi pokkaa, vaikka osaisin.


      • buahahahaa
        pepep kirjoitti:

        Itse olen miettinyt samaa, joskaan en ole Soinin gradua lukenut (toistaiseksi). Päädyin siihen lopputulokseen, ettei itselläni olisi pokkaa, vaikka osaisin.

        Et ole siis valmis valtaan. Jotkut ovat johtajia ja jotkut eivät. Joillakin on ökypalkat ja joillakin ei. Valintakysymyksiä.


      • buahahahaa kirjoitti:

        Et ole siis valmis valtaan. Jotkut ovat johtajia ja jotkut eivät. Joillakin on ökypalkat ja joillakin ei. Valintakysymyksiä.

        Soinismia mukaillen: periaatteeni eivät ole kaupan. Tosin minun kohdallani sanojen takana on myös merkitys, eikä se ole pelkkää sanojen helinää.


      • X-mies

        Samaa mieltä olen minäkin, en minä niin paljon kärsi näistä leikkauksista, mutta minun omatuntoni ei hyväksy tällaista kaksinaamaisuutta niitä kohtaan joilla jostakin syystä on niin huonot "kortit" käsissään että tarvitsevat yhteiskunnan tukea. Minä olen arkkipiispan kanssa samaa mieltä, että olen heti valmis osallistumaan talkoisiin verotuksen kautta. En ole missään tapauksessa Arhinmäen porukkaa, mutta yhdyn yhteen hänen kysymykseensä hallitukselle, tämänpäiväisestä keskustelusta "kuinka te kehtaatte"


      • huolestuttaaPahasti
        X-mies kirjoitti:

        Samaa mieltä olen minäkin, en minä niin paljon kärsi näistä leikkauksista, mutta minun omatuntoni ei hyväksy tällaista kaksinaamaisuutta niitä kohtaan joilla jostakin syystä on niin huonot "kortit" käsissään että tarvitsevat yhteiskunnan tukea. Minä olen arkkipiispan kanssa samaa mieltä, että olen heti valmis osallistumaan talkoisiin verotuksen kautta. En ole missään tapauksessa Arhinmäen porukkaa, mutta yhdyn yhteen hänen kysymykseensä hallitukselle, tämänpäiväisestä keskustelusta "kuinka te kehtaatte"

        Valitettavasti tänään tapahtui se kerta kun itsekin olin Arhinmäen kanssa samaa mieltä ekaa kertaa. En tiennyt kuinka paljon voisi perussuomalaisia hävetä. Toivottavasti tämä paranee, mutta huolestuttaa.


      • ÄläHuolestu
        huolestuttaaPahasti kirjoitti:

        Valitettavasti tänään tapahtui se kerta kun itsekin olin Arhinmäen kanssa samaa mieltä ekaa kertaa. En tiennyt kuinka paljon voisi perussuomalaisia hävetä. Toivottavasti tämä paranee, mutta huolestuttaa.

        Kannattaisi tutustua vassareiden ajatuksiin vähän laajemminkin. Moni täällä on kirjoitellut aivan selkeästi vasemmiston ideologiaan sopivia ajatuksia esim. taloudesta, ja samalla kironnut sitä vasemmistoa.


      • basini

        Millähän lailla talous lähtee nousuun ja vienti vetämään, kun pienituloisilta ja eläkeläisiltä leikataan, ostovoimahan se vaan vähenee ja kulutus. Mielestäni ansaittu työeläke ei ole mikään tulonsiirto, jos kymmenien työvuosien jälkeen saa melko pienen eläkkeen. Mitään sosiaalietuuksia en saa. Ja eläkkeeni maksa yksityinen el.yhtiö. Vihaksi pistää. MITEN TE KEHTAATTE, hallitus


    • Luulin-muuta

      Soini "persut ei myy persettään", se oli totta, mutta unohti että sitä annetaan valtaa vastaan ilmaiseksi.

    • giuhöi

      Vihervahverot haluavat lisää velkaa ja rahaa vallankumoukseen, ovat viisaita ja hyviä!!!! DAA dAA dadadADddddAaAAAAAA Ryssitään, paskannellaan ja heilutellaan lippuja JEEEEEE Myydään lopuksi suomi

    • Luulin-muuta

      Voi, voi, kun Soini ei sitä ehtisi vain myydä Venäjälle. Niin eihän pesut myy kun ne antaa ilmaiseksi.
      Minusta tuntuu että Soini sopii poliittiselta aatteeltaan Putinin kanssa paljon paremmin kuin vasemmisto.
      Oli hyvin pahanenteisä kun Väyrynen, pahin Suomen myyjä, kehui Soinia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe