Olen siis heinäkuussa lähdössä ulkomaille ja lento kestää n. 4 tuntia. Paniikkihäiriö mulle todettiin puolisen vuotta sitten. Pelottaa siis, että saan lentokoneessa paniikkikohtauksen. Onko kellään kokemusta paniikkikohtauksesta lentokoneessa? Onko kellään jotain keinoja, joilla voisin yrittää vähentää/hallita ahdistusta ja mahdollista paniikkikohtausta?
Mun paniikkikohtaukset on suht pahoja ja kestää 20min - 1,5h, joten ovat usein aika pitkiäkin. Paniikkikohtauksen aikana en siis saa kunnolla henkeä, itken, pyörryttää ja muutenkin erittäin huono ja vaikea olla. En siis omista lääkkeitä ja lentäminen ja ahtaat tilat pelottavat mua muutenkin.
Paniikkihäiriö ja n. 4h lentomatka
2
221
Vastaukset
- Parantunut
Kokeile EFT:tä. Toivottavasti löydät, joka neuvoisi alkuun. Mä kärsin koko viime kesän todella pahoista paniikkikohtauksista. En olisi pystynyt menemään lentokoneeseenkaan. Hankin itselleni terapeutin, joka ehdotti EFT: tä. Sillä purin suljetun ja ahtaan paikan kammojani ja muita traumojani. En voinut ottaa lääkkeitäkään, koska olin viimeisilläni raskaana. Olen talven aikana lentänyt kahdesti ja hyvin on mennyt. Toki paniikkikohtaus tulee mieleen ruuhkaisella ja huonosti ilmastoidulla lentokentällä, mutt olen saavuttanut sisäisen rauhan ja lentokoneeessakin olen tuntenut olevani turvassa. Eli paniikkihäiriöstäkin voi päästä eroon!!!
- artsi83
Bentsot esim. Opamox ovat hyviä tilapäiseen käyttöön esim. lentomatkan ajan. Kokeile ensin kotona miten toimivat. Ei pitäisi aiheuttaa sivuoireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va557004Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1226543Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k655572Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1005365Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi195317Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1064985Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84789Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774583Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast764188Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244137