Rodney Howard Browne Suomessa

Eya65

Järkyttävää nähdä miten Suomen kristikansa on hengellisen sokeuden tilassa!
Mutta vielä järkyttävämpää oli nähdä lapsia, joita vanhemmat tuovat tilaisuuksiin!!
Herra Jumala armahda meitä!!!!!!!!!!!!!!!!!

17

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konservatiivi

joo, kyllä uskovainenkin järkeään voisi käyttää

• Eksytys

Anokaa uskovat itselle viisautta ja hengen lahjoja. Varsinkin henkien erottamislahja on tänä aikakautena tarpeellinen. Herra ne kyllä antaa, jos viitsii anoa. Jos joku vasta uskoontullut sortuu tämmöiseen kokukseen. Sen voi jotenkin ymmärtää, mutta suurin osa taitaa olla vanhoja uskovia jotka tahtovat kokea aina vain jotain suurempaa ja ihmeellisempää. Kuitenkin Kristus meissä Pyhän Hengen kautta pitäisi olla se kaikki mitä uskova oman kotiseurakuntansa ja Raamattunsa kanssa tarttee.

• Karmeaa

Kyllä pitäisi kieltää tuollaisten RHB:ten tulo tänne. Ja meidän papit on mukana tuollaisessa.
      Enää ei uskalla mennä edes oman papin siunattavaksi, kun kaikenmaailman kundaliinihenget välittyy kätten päällepanemisen kautta. Karmeaa katsottavaa on tuo, kiljutaan, rääkytään ja hohotellaan, kaukana on Jumalan kosketus noista. Eihän Jumala tuollaviisiin ihmisiä rääkkää. Herra armahda meitä

• crisps
    • Annie50

Ja lopuksi vie hyväuskoisten suomalaisten rahat; suoraan sanottuna ei maailmanihmisiäkään voi noin vetää höplästä!! Uskovat pelkäävät puhuvansa pahaa jos arvioidaan niinkuin Raamattu KÄSKEE!
      Katsoin ja kuuntelin eilisen iltatilaisuuden; kyllä oli järkyttävää settiä! Peloitteli uskovia nousemasta Herran voideltua vastaan. Kyllä nyt meidän uskovien pitää tehdä parannusta Raamatun luvussa, että osaamme erottaa mikä on Raamatun mukaista julistusta ja Sen tulkintaa.

• wilker_son

Kannattaa lukea kirjoitus Rodneyn ruotsin vierailusta.

• wilker_son
    • mnmnmnmnmnm

Se on niinkuin se on kirjoitettu, miltä näyttää se joka on täynnä makeaa viiniä?
      Brownwnin työn hedelmät on sen verran siuuria mittaluokaltaan, että
      olisin kyllä arvostelematta. Kymmeniä tuhansia pelastuneita, parantuneita jne.

• KaatuaTaiKatua

Raamatusta löytyy esimerkkejä siitä, kuinka henget saavat ihmiset kaatumaan. Aina on kysymys riivaajista. Toki ihminen voi kaatua Jumalan eteen silloin kun ihminen kohtaa Jumalan Pyhänä Jumalana mutta se on toinen asia (ei tapahdu usein edes Raamatussa....). En näe minkäänlaista kunnioitusta Pyhää Henkeä kohtaan RHB:n toiminnassa.

• PAETKAARHBVOIMAA

Mä en nähnyt RHB.n toiminnassa Pyhää Henkeä kirkastamassa Kristusta. Uskon että Herrani Jeesus halusi minun katsovan 7tvn k19 jälkeen..sekä netistä loput. Varmistui aavistus: sama henki voimatekojen (manifestaatioiden) takana, kuin -90 luvulla esim. Suurhelsingin seurakunnassa ym. Jyväskylässä..jatkuen kaikkiin city-etuliiteseurakuntiin aina tähän päivään. VAROKAA! En ole ollut noissa ja nämä nyt niitä viimeisiä 'aaltoja' joista uponneet tuskin enää nousee. PETOS, EKSYTYS, TOINEN jeesus...Näkyi jumittuneina vanhoja helluntaihemmoja, jotka uskollisesti virroissa edelleen, esim. Seppo Pehkonen. terv.2.tess2:11,12!!!Raam.38taiRK

• dfffffffffff

Et ole lukenut Raamattuasi, tutkipa uudestaan.

• Vaulikki

Olen tämän sanonut ennenkin, että TV7:n ohjelmista vastaavilla henkilöillä ei ole henkien erottamisen armolahjaa. Jos heillä se olisi, ei tällaista harhaa laskettaisi liikkeelle.
      Rukoukseni onkin, että Jumala paljastaisi kaiken! Aamen!
      Pyydän Teitä kaikkia näin tuntevia rukoilemaan asian puolesta.

• mterveyskinvaarassa

Aamen, pyyntösi vastaanotettu!

• mochadog

Olen kauan murehtinut tv 7:n kriitiikitonta ohjelmointia. Ja sitten kehoitetaan, etta ei pida arvostella, etta arvosteleminen olisi uskonnollisuuden hengesta lahtoisin. Raamattu nimen omaan kehoittaa, ettei kaikkia henkia pida uskoa. (1 Joh.4:1) Ja Paavalilla itse mainitsi vaarat opettajat nimelta. Ei han kainostellut heita arvostellessaan.

• KeskelläEksytyksiä

Totisesti ja AMEN.Koetelkaa siis henget, ovatko ne Jumalasta...

• Vaulikki

Aamen, aamen,aamen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      145
      2720
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      1995
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1614
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe