Rodney Howard Browne Suomessa

Eya65

Järkyttävää nähdä miten Suomen kristikansa on hengellisen sokeuden tilassa!
Mutta vielä järkyttävämpää oli nähdä lapsia, joita vanhemmat tuovat tilaisuuksiin!!
Herra Jumala armahda meitä!!!!!!!!!!!!!!!!!

17

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konservatiivi

      joo, kyllä uskovainenkin järkeään voisi käyttää

    • Eksytys

      Anokaa uskovat itselle viisautta ja hengen lahjoja. Varsinkin henkien erottamislahja on tänä aikakautena tarpeellinen. Herra ne kyllä antaa, jos viitsii anoa. Jos joku vasta uskoontullut sortuu tämmöiseen kokukseen. Sen voi jotenkin ymmärtää, mutta suurin osa taitaa olla vanhoja uskovia jotka tahtovat kokea aina vain jotain suurempaa ja ihmeellisempää. Kuitenkin Kristus meissä Pyhän Hengen kautta pitäisi olla se kaikki mitä uskova oman kotiseurakuntansa ja Raamattunsa kanssa tarttee.

    • Karmeaa

      Kyllä pitäisi kieltää tuollaisten RHB:ten tulo tänne. Ja meidän papit on mukana tuollaisessa.
      Enää ei uskalla mennä edes oman papin siunattavaksi, kun kaikenmaailman kundaliinihenget välittyy kätten päällepanemisen kautta. Karmeaa katsottavaa on tuo, kiljutaan, rääkytään ja hohotellaan, kaukana on Jumalan kosketus noista. Eihän Jumala tuollaviisiin ihmisiä rääkkää. Herra armahda meitä

    • crisps
    • Annie50

      Ja lopuksi vie hyväuskoisten suomalaisten rahat; suoraan sanottuna ei maailmanihmisiäkään voi noin vetää höplästä!! Uskovat pelkäävät puhuvansa pahaa jos arvioidaan niinkuin Raamattu KÄSKEE!
      Katsoin ja kuuntelin eilisen iltatilaisuuden; kyllä oli järkyttävää settiä! Peloitteli uskovia nousemasta Herran voideltua vastaan. Kyllä nyt meidän uskovien pitää tehdä parannusta Raamatun luvussa, että osaamme erottaa mikä on Raamatun mukaista julistusta ja Sen tulkintaa.

    • wilker_son

      Kannattaa lukea kirjoitus Rodneyn ruotsin vierailusta.

    • wilker_son
    • mnmnmnmnmnm

      Se on niinkuin se on kirjoitettu, miltä näyttää se joka on täynnä makeaa viiniä?
      Brownwnin työn hedelmät on sen verran siuuria mittaluokaltaan, että
      olisin kyllä arvostelematta. Kymmeniä tuhansia pelastuneita, parantuneita jne.

    • KaatuaTaiKatua

      Raamatusta löytyy esimerkkejä siitä, kuinka henget saavat ihmiset kaatumaan. Aina on kysymys riivaajista. Toki ihminen voi kaatua Jumalan eteen silloin kun ihminen kohtaa Jumalan Pyhänä Jumalana mutta se on toinen asia (ei tapahdu usein edes Raamatussa....). En näe minkäänlaista kunnioitusta Pyhää Henkeä kohtaan RHB:n toiminnassa.

      • PAETKAARHBVOIMAA

        Mä en nähnyt RHB.n toiminnassa Pyhää Henkeä kirkastamassa Kristusta. Uskon että Herrani Jeesus halusi minun katsovan 7tvn k19 jälkeen..sekä netistä loput. Varmistui aavistus: sama henki voimatekojen (manifestaatioiden) takana, kuin -90 luvulla esim. Suurhelsingin seurakunnassa ym. Jyväskylässä..jatkuen kaikkiin city-etuliiteseurakuntiin aina tähän päivään. VAROKAA! En ole ollut noissa ja nämä nyt niitä viimeisiä 'aaltoja' joista uponneet tuskin enää nousee. PETOS, EKSYTYS, TOINEN jeesus...Näkyi jumittuneina vanhoja helluntaihemmoja, jotka uskollisesti virroissa edelleen, esim. Seppo Pehkonen. terv.2.tess2:11,12!!!Raam.38taiRK


    • dfffffffffff

      Et ole lukenut Raamattuasi, tutkipa uudestaan.

    • Vaulikki

      Olen tämän sanonut ennenkin, että TV7:n ohjelmista vastaavilla henkilöillä ei ole henkien erottamisen armolahjaa. Jos heillä se olisi, ei tällaista harhaa laskettaisi liikkeelle.
      Rukoukseni onkin, että Jumala paljastaisi kaiken! Aamen!
      Pyydän Teitä kaikkia näin tuntevia rukoilemaan asian puolesta.

      • mterveyskinvaarassa

        Aamen, pyyntösi vastaanotettu!


      • mochadog

        Olen kauan murehtinut tv 7:n kriitiikitonta ohjelmointia. Ja sitten kehoitetaan, etta ei pida arvostella, etta arvosteleminen olisi uskonnollisuuden hengesta lahtoisin. Raamattu nimen omaan kehoittaa, ettei kaikkia henkia pida uskoa. (1 Joh.4:1) Ja Paavalilla itse mainitsi vaarat opettajat nimelta. Ei han kainostellut heita arvostellessaan.


      • KeskelläEksytyksiä

        Totisesti ja AMEN.Koetelkaa siis henget, ovatko ne Jumalasta...


    • Vaulikki

      Aamen, aamen,aamen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe