vähennyksestä, tulihan se sieltä, 200 miljoonaa euroa
Kiitos autoverotuksen
5
66
Vastaukset
- laes
Justii puhuvat uutisissa että auton hintaan voip vaikuttee vajjoon tonnin ,onkohan tuo nyt nii riemuvoetto. Kannattaako tuosta nyt elämöijä.
- jaggeauto
no tottakait kannattaa iloita me rikkaat saahaan tuoki ei se halpojen hiinnoissa näy mutta uusisa kyllä. mitä ne köyhät alennuksilla johan sen soiniki tietää ettei niillä oo varaa. nostetaan sitte käyttöveroja se jakaantuu meille kaikille tasaisesti sen saa köyhempikin. ja sitä enemmänki ku sillä on saastuttavampi auto, lopettas syönnin nii kymmenenvuodenkuluttua ois silläki auto
- mielisairasta
Vanhoillislestadiolaiset opettavat mielisairaita oppeja. Mm:
* vanhoillislestadiolaiset ovat koko maailman ainoita oikeita ja Jumalalle kelpaavia uskovaisia - kaikki muut uskovaiset menevät helvettiin
* Jumala ei pysty antamaan syntejä anteeksi - vain vl-henkilöt voivat antaa synnit anteeksi. - Kiitoskiitoskiitos
Ja jostakin menetetyt verotulot pitää saada kerättyä valtion pohjattomaan kassaan... otetaan opiskelijoilta, eläkeläisiltä, lapsiperheiltä, vanhuksilta, työttömiltä ja pienituloisilta niin saadaan autojen hintoja vähän alemmas. Voi paksupäät.
- evlut
ennenenpystynyt ostamaan 50000e autoa,nyt pystynostaan 49000e auton,kiitos kuuluu hallitukselle tonnikäteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882