Oliko V.I. Lenin huumorimiehiä, en ole ainakaan missään yhteydessä lukenut Vadimirin heittämistä huulista.
Huumori mies olenkaan?
5
51
Vastaukset
- mulakki
Hauskoja tarinoita kertoi. Kulakit nauroivat mahakippurassa.
- niiimpäniiin
Stalini oli, se tapatti kaikkien bolytbyroon jäsenten vaimot, osan itse jäsenistäkin ...
Totesi vaan sitten, että nyt kun me ollaan kaikki poikamiehiä, niin eiköhän lähetä meille ryyppäämään. - rotwq
Vanki leireillä se on vasta läppä lentänyt. Monihan sinne kai joutui kerrottuaan hauskan jutun kommunistitisestä systeemistä. Koomikoita on ollut Siperia väärällään.
V.I.Leninin huumorintajusta ei ole oikein näytteitä yleisesti tiedossa olevassa kirjallisuudessa. Sensijaan hänen lapsirakkaudestaan kertoi hänen virallinen vaimonsa Nadezhda Krupskaja länsimaisille lehtimiehille. Kas näin:
"Lenin oli kesäaamulla datsansa verannalla ajamassa partaansa, kun naapurin pikkupoika ilmestyi hänen luokseen ja kysyi:"Mitä sinä teet, Leninin setä?" Lenin ei vastannut mitään, jatkoi vain parranajoaan."
Joku lehtimiehistä kysyi miten tämä tarina todisti Leninin lapsirakkaudesta. Krupskaja tuijotti häntä hämmästyneenä ja sanoi:"Leninhän olisi voinut leikata hänen kurkkunsa poikki!"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nadežda_Krupskaja#/media/File:NadezhdaKrupskaya.jpg- täköjö
Tosi hyvä juttu, tuo parranajosta. Kuvitteppa jos Taisto Sinisalo olisi tuon kertonut. Olisi siinä toverit ihmetellet miten suhtautua. Lenin kun oli aina oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437