Kysyisin vaan, että onko mahkuja ihanaan skorppariin vaikkakin ollaan 2 kertaa puhallettu peli poikki syystä, että ollaan mukamas liian erilaisia. Kuitenkin nyt kun ollaan juteltu siitä, että tehtiinkö liian hätäinen ratkaisu kun tapailtiin kaksi kuukautta. Ja tilanne on se, että ahdistin skorpionini nurkkaan sillä, että halusin heti avautumista ja "tunteista puhumista" ja tiedän osittain sen olleen syynä suhteen loppumiselle.
Kokeiltiin vielä kerran sen jälkeen mutta taas sama juttu, että rupesin ahdistelemaan toista sillä kun ei vaan puhu tunteistaan vaikkakin tasan tiesin, että hänelle se on vaikeaa mutta piti vain pitää oma pääni.
Nyt kun ollaan juteltu niin ollaan kumpikin mietitty mahdollisesti kolmatta kertaa kuitenkin niin että pidetään mieli avoinna ja katsotaan.
Mitä sanotte skorpparit onko mahdollista,. että tämä skorpparimies tuntee aitoja tuntemuksia mua kohtaan vai onko se pelkkää sanahelinää?
Itse kalana olen täysin tunneihminen ja tiedän, että meillä oli yhdessä ihanat hetkemme ja otettiin muutaman kerran yhteenkin mutta nyt asiaa pohtineena tiedän olevani kaikki mulle heti nyt ihminen ja olenkin katsonut peiliin ja tajunneeni sen, että luottamus syntyy pikkuhiljaa niinkuin tutustuminenkin ja se, että toinen avautuisi asioista vaatii juuri näitä seikkoja.
Ja se vielä kuitenkin mainittakoon,. että kyseinen skorpionimies on mulle myöntänyt, että ei ole koskaan kenenkään kanssa pystynyt keskustelemaan niinkuin mun kanssa. Että on sekin jo jotain! Ja että seksi oli hyvää ;)
Mitä mieltä olette siis ihan rehellisesti. Olenko täysin naiivi ja odotan kuuta taivaalta vai onko mahiksia "jospa se kolmas kerta toden sanoisi"??
Kiitos vastauksista jo etukäteen jos niitä siis edes tulee :)
Voiko skorpionimies haluta 3 kerran suhdetta?
Kalatnainen
3
138
Vastaukset
- Kalatnainen
Tätä vähän uumoilinkin, turha mitään kysyä kun kukaan mitään viitsi vastata. Peace anyway vaikka v#tuttaakin!
- kahdeksas
Kyllä on mahdollisuuksia!!
- Kalatnainen
Kiitos vastauksesta :)
Nyt tilanne on se, että päädyttiin kuin päädyttiinkin keskusteluiden jälkeen kokeilemaan kolmatta kertaa ja toivottavasti viimeistä. :)
Ihanaa kesää ja rakkautta <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354179Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141556Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481516Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1961317Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 22948