Huuto.net on nykyään aivan surkea

Huonohuutonet

Toki jokaiseen kauppapaikkaan mahtuu kaikennäköisiä kaupankäyjiä, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Mutta se, että talon oma asiakaspalvelu ei hoida asioita fiksusti ja jopa se normaali sisälukutaito puuttuu, siinä vaiheessa kannattaa vaihtaa palvelua.

Tosi sääli, että aiemmin hyvä palvelu huuto.net on nykyään luokaton. Kuten aiemmista kommenteistakin voi lukea, palvelua ei kannata käyttää. Hyviä vaihtoehtoja löytyy lukuisia.

Terveisiä myös huuto.netin "aspa" Ninalle. Melkoinen suoritus saada vanha kanta-asiakas kyrpiintymään niin, että palvelunne vaihtui toiseen! Kenenkään ei tarvitse ottaa asiakkaana vastaan alentuvaa suhtautumista.

9

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huutopelaahyvin

      Mulla ainakin kauppa käy ja ostajat ja myyjät olleet kaikki asiallisia, ei valittamista. Tietenkin tilanteet voi vaihtua, enkä ole ollut yhteydessä asiakaspalveluun, netin kauttahan kaikki toimii.

    • Toimii-hyvin

      Mulla ei valittamista. Ylläpito loistava. Ei puutu mihinkään turhaan johon te kotipoliisit yritätte heitä yllyttää. Tuskin te tyytymättömät mitään asiakkaita edes olette. Mitä lie sekopäitä. Myykää ja ostakaa älkääkä ruikuttako täällä. Niin ja huutonetissä kauppa käy. Paras nettimyyntisivusto.

    • qualitation

      eipä oo ollu aspaan mitäänasiaa koskaan,kaikki toiminu huvin.ostan tunnistautuneilta hyvällä palautehistorialla ja myyn itse turhia tavaroita tunnistautuneena hyvällä palautehitorialla.vähintään kauppa per päivä tämä vuosi menny.

    • Ostamaton

      Ainakin tuo myyjä Tku345 perustaa kauppansa suhteettomiin toimituskuluihin. Hinta on joskus halpa, mutta otetaan takaisin toimitukuluissa, noutoa ei sallita.

    • enuskoettäkäyenää

      "ostan tunnistautuneilta hyvällä palautehistorialla ja myyn itse turhia tavaroita tunnistautuneena hyvällä palautehitorialla."

      no se on hyvä että kauppa käy mutta mites ne muut joiden palautteet on pilattu ja mustamaalattu?

      Kannattaako niiden enää huutonettiä käyttää?

      • hyväniin

        Hyvä vaan, että hupihuutajat ja häiriköt poistuvat.


      • minäoäpvsaa
        hyväniin kirjoitti:

        Hyvä vaan, että hupihuutajat ja häiriköt poistuvat.

        ei vaan paha.
        jokaisella tulisi tässä tapauksessa olla uusi mahdollisuus sulkea tunnuksensa jos se ensin pilataan.
        ylpeät kermaperseet jotka on olevinaan parempia ihmisiä voisivat poistua huutonetistä positiivisine mukanaan.


    • jebulis213123

      Huutonet on muuten loistava mutta tarvisi saada pois yritykset? onko muuten yritykset saanut myyntitilaa huutonettiin alusta asti? toinen asia on kiinalaiset paskatavaran myyjät. Ihmiset ostaa esimerkiksi paskoja latureita joilla saa talosta tehtyä hiilloksen = tyhmä ostaa mutta käy sääliksi niitä jotka ostaa.

    • Reppold

      Alkuperäisen viestin kirjoittajan huomio on todella oikea.
      Nyt tienataan postimaksuilla ja myydään postikortteja ja muuta rihkamaa vaikka eurolla. Jos haet esimekiksi perävaunua niin siellä ei ole kun yksi yrittäjä joka myy vaunuja kiinteään hintaan Tai Loimaalainen yrittäjä joka on myynnyt samoja kärryjä kuormineen päivineen monta vuotta tai henkilö autojaan yhtä kauan.Yksi asia on vaan kummallinen tässä vaunukaupassa,palautteita ei ole mistään kaupoista siis monta vuotta ihan suotta.(Katsokaa itse)Mutta mennään asiaan,jos haet autoa niin olet romu ja ties missä peräosastolla.Siis kaikki on sekaisin ja tavaravalikoima on siellä sun täällä. Ja vielä ne myynti ajat, ei kai ne tarvitse olla puoli vuotta ei se ole enään huutokaupasta kysymys silloin.
      Kyllä olisi aika vaihtaa ylläpito,ja joku laittamaan asiat kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe