Mulla on aivan kamala sairauksen pelko (hypokondria). Pelkään sairastuvani syöpään, toinen pelko on etten voi saada ikinä lapsia. Pelkään ihan kaikkia pieniäkin oireita kuten: kuumeilu, päänsärky, vatsakivut... On aivan kamalaa kun joutuu kokoajan pelkäämään. Luulen, että tämä johtuu siitä kun minulla on epäilty aivokasvainta ja munasarjasyöpää. Onko täällä muita hypokondriasta kärsiviä? Spostiakin saa lähettää asian tiimoilta: [email protected]
vertaistukea hypokondriaan?
pelko
2
82
Vastaukset
- pelkäää
Täälläkin toinen hypokondriasta kärsivä. Itekkk pelkään ihan kaikenlaisia vaivoja kuten esim. Kuumetta, pääkipu,vatsakipua ja kaikki kivut ja vaivat saa mut aina pelkäämään pahinta.
- 0jhr0a9hrj0aeh
Älä ainakaan mene lääkäriin. Sitten kun sulla on oikeasti jotain, eivät ota tosissaan. Tosin ei ne taida ottaa kuitenkaan. Ennen kokeita ja spesialisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307