Meidän perheellä on hevone. Itse olen kymmenen vuotta mutta mukana hevosen pitämisestä on 17 v ja 15v siskoni mutta silti tämä on rankkaa.
kymmenen vuotiaille ei hevosta / ponia
5
60
Vastaukset
- hevosenomistaja
Mitä mieltä te olette ??
Minä olin juuri täyttämässä yhdeksän kun meille ostettiin poni (138cm). Minä ja äitini huolehdimme siitä kahdestaan, mutta vaikka poni ei ollutkaan aina siitä helpoimmasta päästä käsitellä tai ratsastaa, meistä ei koskaan tuntunut siltä, että siitä huolehtiminen olisi ollut raskasta. Tai siis toki joskus väsytti, jos koulupäivä oli ollut pitkä ja muuta tekemistä oli ollut paljon, mutta yleisesti ottaen sen hoito sujui omalla painollaan ilman sen kummempia rasituksia.
Mutta tässä kysymyksessä vaikuttaa paljon sekin, mitä kukin pitää rankkana. Sitä, että tallille pitää mennä säällä kuin säällä väsytti tai ei, vai se, että aina tulee hiki kun ratsastaa, tai jotakin sellaista. Vai hevosen omistamista ja siihen kuuluvia puuhia yhteensä.- ponia
Sehän on aivan niin että kiinni siitä mitä pitää raskaana. Asennetta mukaan niin kylllä on hauskaa!
- owejpowrjpo
Täysihoitotallilla hevosen pitäminen on kyllä luksusta, käyt vaan liikuttamassa! Omassa pihassa aivan eri asia.
- ponski02
Oman ponin sain 10v ja siitä olen pitäny huolen tähän päivään asti. Poni on puoli hoidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787