kymmenen vuotiaille ei hevosta / ponia

hevosenomistaja

Meidän perheellä on hevone. Itse olen kymmenen vuotta mutta mukana hevosen pitämisestä on 17 v ja 15v siskoni mutta silti tämä on rankkaa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevosenomistaja

      Mitä mieltä te olette ??

    • Minä olin juuri täyttämässä yhdeksän kun meille ostettiin poni (138cm). Minä ja äitini huolehdimme siitä kahdestaan, mutta vaikka poni ei ollutkaan aina siitä helpoimmasta päästä käsitellä tai ratsastaa, meistä ei koskaan tuntunut siltä, että siitä huolehtiminen olisi ollut raskasta. Tai siis toki joskus väsytti, jos koulupäivä oli ollut pitkä ja muuta tekemistä oli ollut paljon, mutta yleisesti ottaen sen hoito sujui omalla painollaan ilman sen kummempia rasituksia.

      Mutta tässä kysymyksessä vaikuttaa paljon sekin, mitä kukin pitää rankkana. Sitä, että tallille pitää mennä säällä kuin säällä väsytti tai ei, vai se, että aina tulee hiki kun ratsastaa, tai jotakin sellaista. Vai hevosen omistamista ja siihen kuuluvia puuhia yhteensä.

    • ponia

      Sehän on aivan niin että kiinni siitä mitä pitää raskaana. Asennetta mukaan niin kylllä on hauskaa!

    • owejpowrjpo

      Täysihoitotallilla hevosen pitäminen on kyllä luksusta, käyt vaan liikuttamassa! Omassa pihassa aivan eri asia.

    • ponski02

      Oman ponin sain 10v ja siitä olen pitäny huolen tähän päivään asti. Poni on puoli hoidolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe