Audi on aivan paska!

pelieivetele

18

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tseussi

      Audi ja VW on muuten paskoja. Snobit ostelee velalla niitä ja pelää golfia :D
      Sit on taas ne ylemmät rikkaat pomot ja herrat ja herrojen kakarat ku ostaa mersun. (fiksut)

      • Voihellanlettas

        Ootko niin köyhä ettet saa edes velalla Kian mossee, sellasta se on. Toiset saa velalla, ilman velkaa auton kun auton. Suomalaisen kateus ja katkeruus on kovvoo.


    • mycarisgood

      Hyvä peli on minun 2.0 Tfsi.Olen erittäin tyytyväinen ja seuraava autonikin on Audi.Odottelen kun tulee uusi A4 kauppoihin syksyllä.Ei vikoja ei öljynkulutusta.Öljynä Castrol Longlife.

      • päivännaurut

        Hahahaa! Vai oikein 2 litran riisikuppi. Kyllä sen pitää olla vähintään 3 L.


      • Röhönauru
        päivännaurut kirjoitti:

        Hahahaa! Vai oikein 2 litran riisikuppi. Kyllä sen pitää olla vähintään 3 L.

        Pieni penis yritetään kompensoida isolla motilla


      • ISOAhuutonaurua
        Röhönauru kirjoitti:

        Pieni penis yritetään kompensoida isolla motilla

        Kyllä se menee niin, että ISO kone, ISO vehje, ISO pankkitili, ISO talo ja ISOTISSINEN nainen! Kuka kehtaa ajaa rivinelosella, lol!


      • TodellakinISOhuutonauru
        ISOAhuutonaurua kirjoitti:

        Kyllä se menee niin, että ISO kone, ISO vehje, ISO pankkitili, ISO talo ja ISOTISSINEN nainen! Kuka kehtaa ajaa rivinelosella, lol!

        Kyllä se kuule vaan niin menee että mitä isompi litratilavuus autossa niin sitä enemmän näyttää olevan että tarvii itsetuntoa kohottaa Audi, BMW, Mersu on näistä tuttuja leveilyn aiheita kaikille. Sulla kun ei ole oikeasti mitään noista ISOISTA jutuista mitä mainitsit heheee vai todistatko sen jotenkin?


      • ISOAhuutonaurua
        TodellakinISOhuutonauru kirjoitti:

        Kyllä se kuule vaan niin menee että mitä isompi litratilavuus autossa niin sitä enemmän näyttää olevan että tarvii itsetuntoa kohottaa Audi, BMW, Mersu on näistä tuttuja leveilyn aiheita kaikille. Sulla kun ei ole oikeasti mitään noista ISOISTA jutuista mitä mainitsit heheee vai todistatko sen jotenkin?

        Tosimiesten ei tarvitse todistella mitään. Kalaisesi päripoijat on niitä jotka haluaa todistella asioita. Katso vain sitä peliäsi suurentavasta peilistä niin ehkä olosi siitä helpottuu. Lähdenkin tästä murisuttelemaan V8 audiani ja sen jälkeen tarjoilen naiselleni ISOA herkkua aamuun asti.


      • TosiISOThuutonaurut
        ISOAhuutonaurua kirjoitti:

        Tosimiesten ei tarvitse todistella mitään. Kalaisesi päripoijat on niitä jotka haluaa todistella asioita. Katso vain sitä peliäsi suurentavasta peilistä niin ehkä olosi siitä helpottuu. Lähdenkin tästä murisuttelemaan V8 audiani ja sen jälkeen tarjoilen naiselleni ISOA herkkua aamuun asti.

        Hah siinä oikein naurettavuuden huippu oikein kunnon pärinäkalle. Älä valehtele enempää ja opettele kirjoittamaan. Älä enempää ota sitä viinaa vitutukseen hihihihhiii. Sulla ei edelleenkään ole mitään todisteita ja jos olisit tosimies et pullistelisi tuollaisilla ISOILLA ASIOILLA täällä mitä sulla ei edes todellisuudessa ole.


      • ISOAhuutonaurua
        TosiISOThuutonaurut kirjoitti:

        Hah siinä oikein naurettavuuden huippu oikein kunnon pärinäkalle. Älä valehtele enempää ja opettele kirjoittamaan. Älä enempää ota sitä viinaa vitutukseen hihihihhiii. Sulla ei edelleenkään ole mitään todisteita ja jos olisit tosimies et pullistelisi tuollaisilla ISOILLA ASIOILLA täällä mitä sulla ei edes todellisuudessa ole.

        Lähetään radalle räkänokka niin nähdään mihin se riisikupposi pystyy. Ota naisesi mukaan niin näytän hänelle kunnon peliä. Saadaan hänen murjottava ilme katoamaan. Tuollainen pärinäpoika tuskin on tyydyttänyt yhtäkään naista tai saati saanyt yhdeltäkään. Taidat olla niitä poikia?


      • ISOAhuutonaurua

        Vieläkö se pelle täällä itkee? Menehän äitis luo kasvamaan.


      • ISOAmyötäHÄPEÄÄ
        ISOAhuutonaurua kirjoitti:

        Vieläkö se pelle täällä itkee? Menehän äitis luo kasvamaan.

        Voiiii eikö Audihomo parempaan pysty? Nimenomaan vieläkö jaksat pelle rääkyä täällä: "tuu radalle ni-nin ka-katootaaan" ei helevetti? Te Audihomppelit ootte osoittaneet jo moneen kertaan tyhmyytenne tarviiko sitä homoutta kaiken aikaa tuoda esille?


      • C5Hdi
        ISOAhuutonaurua kirjoitti:

        Kyllä se menee niin, että ISO kone, ISO vehje, ISO pankkitili, ISO talo ja ISOTISSINEN nainen! Kuka kehtaa ajaa rivinelosella, lol!

        ...ISO öljynkulutus, ISO polttoaineenkulutus, ISO huoltolasku...


      • Q7-----

        Kaikki väärin.

        pieni öljy kulutus
        taloudellista ajoo
        huoltolaskut ei sen isompia kun Toyotassa
        nautinnollinen ajaa, kiihtyy erinomaisesti
        upea ulkonäkö
        yksinkertaisesti täydellinen auto Audi.


      • Romuhomo

        Audi pojat taitaa olla poikiin päin....


    • syvästipettynyt

      Nyt ainakin on varmaa, että en enää harkitse audia. Onhan se hieno auto mutta jos on tuollaisia ongelmia laatikoiden ja maahantuojan kanssa niin ei ikinä. Ei ole enää se sama auto mikä oli aikoinaan :(

    • 60...70luku

      Nimenomaan nyt Audi on se sama auto minä sitä pidettiin aikoinaan. Audianhan pidettiin ennen Quattro- ja ralli-aikakautta täytenä romuna,

      • AudiAinaAlinKasti

        Audin rallittelut loppu lyhyeen kun alkoi muilta merkeiltä tulemaan kunnon ralliautoja. Täytyy vaan ihmetellä miten tuollaisella romulla ylipäätänsä yritettiin edes ralleissa kun eihän sillä Audin ns. kulta-ajalla ralleissa meinannut silloinkaan pärjätä? Vaikka oli ensimmäisiä neliveto ralliautoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe