Kannabis ja vatsakivut

Haluaisin kuulla onko kenelläkään muulla ollut vastaavia ongelmia.
Eli, olen poltellut kannabista pari vuotta. Aluksi harvemmin, kerran tai pari kuukaudessa. Viimeiset pari kuukautta polttelin joskus joka päivä, joskus pari kertaa viikossa.
Aloin huomaamaan että päivittäisen polttelun lopetettuani, heti polttelun jälkeisenä päivänä, alkoi vatsaani sattumaan sietämättömästi. Yleensä heti syömisen jälkeen. Aloin miettimään voisiko kannabiksella olla jotain tekemistä asian kanssa ja en ole sen jälkeen polttanut. Kivut eivät ole kuitenkaan kadonneet ja poltin viimeksi noin viikko sitten. Lähes joka päivä vatsaan on sattunut, välillä kramppaa, välillä se on täynnä ilmaa, välillä koko vatsa ja välillä ylävatsa.
Minulla ei ole tälläisiä kipuja ennen ollut ja pari ulkomailla asuvaa kaveria jotka polttelee, ovat sanoneet että heillä on ollut samaa polttelun aikana ja sen lopetettuaan ja myöskin usein syömisen jälkeen.
Kipu katoaa kun poltan, eikä tule sinä päivänä takaisin kun olen polttanut. Löysin aiheesta tietoa englanniksi ja vatsakivut kuulemma jollain henkilöillä kuuluvat kannabiksen vieroitusoireisiin.
En nyt oikein tiedä mitä tekisin. Odotanko että kivut loppuisi, poltanko lisää, menenkö lääkäriin?
Kivut ovat melkein sietämättömiä enkä pysty tekemään mitään niiden aikana. Kestävät n. 1-3h kerrallaan.

Help!?
14626
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Voi olla joku muukin syy. Pitäiskö sun käydä lääkärissä? Ei ole yleistä että mahaan sattuu kannabiksen polttamattomuuden takia. Tosin herkästi stressaantuva ihminen voi reagoida vatsallaan. Tällöin kaikenlaiset murheet saavat vatsasi kipeäksi. Crohnin tauti on yksi vaiva mikä aiheuttaa vatsakipua.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


nikitabby kirjoitti:

Haluaisin kuulla onko kenelläkään muulla ollut vastaavia ongelmia.
Eli, olen poltellut kannabista pari vuotta. Aluksi harvemmin, kerran tai pari kuukaudessa. Viimeiset pari kuukautta polttelin joskus joka päivä, joskus pari kertaa viikossa.
Aloin huomaamaan että päivittäisen polttelun lopetettuani, heti polttelun jälkeisenä päivänä, alkoi vatsaani sattumaan sietämättömästi. Yleensä heti syömisen jälkeen. Aloin miettimään voisiko kannabiksella olla jotain tekemistä asian kanssa ja en ole sen jälkeen polttanut. Kivut eivät ole kuitenkaan kadonneet ja poltin viimeksi noin viikko sitten. Lähes joka päivä vatsaan on sattunut, välillä kramppaa, välillä se on täynnä ilmaa, välillä koko vatsa ja välillä ylävatsa.
Minulla ei ole tälläisiä kipuja ennen ollut ja pari ulkomailla asuvaa kaveria jotka polttelee, ovat sanoneet että heillä on ollut samaa polttelun aikana ja sen lopetettuaan ja myöskin usein syömisen jälkeen.
Kipu katoaa kun poltan, eikä tule sinä päivänä takaisin kun olen polttanut. Löysin aiheesta tietoa englanniksi ja vatsakivut kuulemma jollain henkilöillä kuuluvat kannabiksen vieroitusoireisiin.
En nyt oikein tiedä mitä tekisin. Odotanko että kivut loppuisi, poltanko lisää, menenkö lääkäriin?
Kivut ovat melkein sietämättömiä enkä pysty tekemään mitään niiden aikana. Kestävät n. 1-3h kerrallaan.

Help!?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu