Persu uhriutuu US Puheenvuorossa

Perssoni

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upeeeeta

      Anti-perussuomalaisuus on hieno aate. Tätä aatetta kannattaa yli 80% suomalaisista.

      • Perssoni

        Samaa mieltä. Toi Mähönen vain luulee hiukan liikoja persujen suhteen. Hän luulee, että persuja vihataan ja vastustetaan ihan näiden persuuden vuoksi. Ei se nyt ihan niin mene. Kyllä persujen takinkäännöt, idioottimainen ja lapsekas käytös, yleinen sivistymättömyys ja jatkuva riidanhaastaminen ovat ne todelliset syyt.


      • JaEnemmänkin

        Taitaa aika moni niistä vajaasta 20%:kin olla viime päivinä huomannut, miten huonoa hevosta tuli veikattua.


      • Kekkosta_mukaillen
        Perssoni kirjoitti:

        Samaa mieltä. Toi Mähönen vain luulee hiukan liikoja persujen suhteen. Hän luulee, että persuja vihataan ja vastustetaan ihan näiden persuuden vuoksi. Ei se nyt ihan niin mene. Kyllä persujen takinkäännöt, idioottimainen ja lapsekas käytös, yleinen sivistymättömyys ja jatkuva riidanhaastaminen ovat ne todelliset syyt.

        Perussuomalaisuuden vastustaminen on demokratian itsepuolustusta, suomalaisen yhteiskunnan tervettä itsesuojeluvaistoa.


    • syylliset

      Persuille on kova pala, että kaikki virheet mitä hallitus tekee ja tulee tekemään kohdistuvat juuri persuihin. Näin se politiikka menee. Kansa ei voi olla väärässä

      • Perssoni

        Persut ovat itse harrastaneet koko ajan tätä oikomista syyllisten harskelussa. nyt saavat tässäkin maistaa omaa lääkettään. Mitään armoa ei tunneta.

        Saat mitä tilaat.


      • Perssoni kirjoitti:

        Persut ovat itse harrastaneet koko ajan tätä oikomista syyllisten harskelussa. nyt saavat tässäkin maistaa omaa lääkettään. Mitään armoa ei tunneta.

        Saat mitä tilaat.

        Joskus Music TV:llä pyöri mainos, jossa luki: "Aggression comes back to you". Tuo lienee tällä hetkellä toteutumassa Persuille.


      • Nulikat_oppiin
        Perssoni kirjoitti:

        Persut ovat itse harrastaneet koko ajan tätä oikomista syyllisten harskelussa. nyt saavat tässäkin maistaa omaa lääkettään. Mitään armoa ei tunneta.

        Saat mitä tilaat.

        Aivan! Perussuomalaisten ylimielisyyden ja itsekritiikittömyyden sietäminen on loppu nyt. Perussuomalaisten on kasvettava aikuisiksi vähitellen.


    • UhriudutaanTaas

      Nämä jannemuhoset ja heidän klooninsa kuvittelevat kaiken persukritiikin olevan jonkinlaista rasismin kaltaista käyttäytymistä. Heidän mielestään vain persut kykenevät ajattelemaan, mikä on kansan parhaaksi eikä silloin tarvita mitään kompromisseja ja vaihtoehtoisia näkemyksiä.

      Tällaiset purkaukset ovat lapsellisia ja klassisen sanonnan mukaisesti kertovat enemmän esittäjänsä sivistyksen ja älykkyyden tasosta. Mutta sarkasmia se on epäonnistunutkin sarkasmi.

      • Itse aina epäilen, kun nään jotain, jota pidän järjettömänä, etten ymmärrä. Nytkin epäilen, että aloittajan linkkaama kirjoitus yrittää olla jollain tavalla piiloviisas. Todellisuudessa se lienee järjetön.


      • nössökkö
        pepep kirjoitti:

        Itse aina epäilen, kun nään jotain, jota pidän järjettömänä, etten ymmärrä. Nytkin epäilen, että aloittajan linkkaama kirjoitus yrittää olla jollain tavalla piiloviisas. Todellisuudessa se lienee järjetön.

        No Mähöstä ei hänen blogihistoriansa perusteella voi todellakaan pitää piilo- tai salaviisaana - tai viisaana alkuunkaan. Katkera persu on kyseessä.


    • Perpanssi

      Persulla on vaikeaa. Ja se näkyy uhriutumisessa ja syyllisten hakemisessa, koska persulla ei ole selkärankaa omien virheidensä myöntämiseen. Siksi hän taantuu vanhoihin metodeihin jotka toimivat viime vaalikaudella. Vaan eivät toimi enää.

      • keukeukeu

        Oikeissa puolueissa käydään julkista ja ei-julkista kriittistä sisäistä keskustelua. Persuissa moista keskustelua ei voi käydä, koska Soini.


      • Perpanssi
        keukeukeu kirjoitti:

        Oikeissa puolueissa käydään julkista ja ei-julkista kriittistä sisäistä keskustelua. Persuissa moista keskustelua ei voi käydä, koska Soini.

        Näinhän se on. Jos puolueessa on kriittinen, näyttää soini oven paikan... Pientä napoleon kompleksia sanoisin...


      • persudiktatuuri
        keukeukeu kirjoitti:

        Oikeissa puolueissa käydään julkista ja ei-julkista kriittistä sisäistä keskustelua. Persuissa moista keskustelua ei voi käydä, koska Soini.

        "Tää on mun puolue!" Timppa itse sen sanoi...


    • Perpanssi

      "tämä kirjoitus ei ole marttyyrin itkua" .Eipä

      • keukeukeu

        Ei se olekaan "marttyrin itkua", vaan persumölinää.


      • nämä.kaksi
        keukeukeu kirjoitti:

        Ei se olekaan "marttyrin itkua", vaan persumölinää.

        Miten eroavat toisistaan?


      • Perpanssi
        nämä.kaksi kirjoitti:

        Miten eroavat toisistaan?

        Marttyyriutta harrastavat persujen mielestä vain ruotsalaiset ja vassarit...


    • pSSpölhölä

      Vaikuttaa siltä, että persuissa on vain poliittisia moukkia?

    • sorolainen

      Siellä taas peruspersun anaalirauhanen vuotaa visvaa. Todellisuus on persulle karmea paikka. Kannatus on alle 20 pinnaa ja perse huutaa hoosiannaa kaikista takinkäännöistä johtuen. Iltarukouskaan ei auta, koska Isä Timo tunnustaa paavin-uskoa.

    • 453

      On se vaan niin vaikeaa ymmärtää oman käytöksen suhdetta toisten reaktioihin. On todella. Persut on ollut jo kauan Suomen inhotuin puolue, mutta jos tuokin persublogisti vilkaisisi peiliin ja korjaisi omaa käytöstään ennen kuin tulee itkemään, kuinka häntä sorretaan?

      • persukupla_puhkeaa

        Perussuomalaisista vain ei kauheasti pidetä. Piste. Hyvä että hallituksessa nyt paljastuu perussuomalaisten taso kaikille. Enää ei voi oppositiosta käsin öyhöttää ja uhota. Hallitusvastuu tietää persuille varmaa romahdusta seuraavissa vaaleissa.


    • Persujen_uhriutuminen

      Ihmettelin pitkään, onko tämä jatkuva uhriutuminen jonkinlainen Soinin, Putkosen, Jusulan jaTossavaisen yhdessä suunnittelema strategia, jota persut on ohjeistettu noudattamaan.

      Vastaus on lopulta yksinkertaisempi: Persuihin vain hakeutuu näitä mieslapsia, jotka kokevat muiden ihmisten ja ympäröivän todellisuuden olevan salaliitossa heitä vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2018
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1692
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1680
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1344
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      876
    Aihe